Waldio Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 (bewerkt) Vraag me af of dit nu een tijdelijke oplossing is of een definitieve? Als ze nu op noodstroomgeneratoren draaien zullen ze toch ook weer een keer moeten overschakelen op netstroom? Toch? En dat zou dan dus betekenen dat GC.com er weer even uitligt zeker? Ik hoop het niet. Ik ga bijna op vakantie en moet nog wat caches zoeken. (ben eerste reactie op pagina 30!!! ) Waldio 4 juli 2009 bewerkt door Waldio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
philliams Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 (bewerkt) Hij doet 't weer goed om te horen. Toppie 4 juli 2009 bewerkt door philliams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 Vraag me af of dit nu een tijdelijke oplossing is of een definitieve? Als ze nu op noodstroomgeneratoren draaien zullen ze toch ook weer een keer moeten overschakelen op netstroom? Toch? En dat zou dan dus betekenen dat GC.com er weer even uitligt zeker? Ik hoop het niet. Ik ga bijna op vakantie en moet nog wat caches zoeken. (ben eerste reactie op pagina 30!!! ) Waldio Het is de 4th of July. De Amerikanen gaan massaal met vakantie. Ik neem aan dat men het opstarten als eerste prioriteit zag en dat er nu even wordt gekeken hoe het nu verder moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
philliams Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 Ik denk dat ie weer plat ligt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijen Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 (bewerkt) Ik denk dat ie weer plat ligt Ik denk het ook.. misschien gaan ze nu weer over op gewone stroom. Of de brand is nog niet geblust Edit: hij doet het ook alweer.. alleen het gaat allemaal heel langzaam! 4 juli 2009 bewerkt door Nijen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
philliams Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 Hij gaat nu weer lekker waarschijnlijk de overstap op de normale stroomvoorziening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GJ en Danielle Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 Yep, hij doet ut weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Saatjes Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 Hij gaat nu weer lekker waarschijnlijk de overstap op de normale stroomvoorziening Geen idee eerlijk gezegd. Nog niks over gehoord. Misschien dat 1 van de insiders meer kan vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 Vraag me af of dit nu een tijdelijke oplossing is of een definitieve? Als ze nu op noodstroomgeneratoren draaien zullen ze toch ook weer een keer moeten overschakelen op netstroom? Toch? En dat zou dan dus betekenen dat GC.com er weer even uitligt zeker? Ik hoop het niet. Ik ga bijna op vakantie en moet nog wat caches zoeken. (ben eerste reactie op pagina 30!!! ) Waldio Het is de 4th of July. De Amerikanen gaan massaal met vakantie. Ik neem aan dat men het opstarten als eerste prioriteit zag en dat er nu even wordt gekeken hoe het nu verder moet. maar in dit soort gevallenismen dus wel hard aan het werk.... Groundspeak is natuurlijk een normaal bedrijf met omzet, klanten en verplichtingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 4 juli 2009 Auteur Share Geplaatst 4 juli 2009 Vraag me af of dit nu een tijdelijke oplossing is of een definitieve? Als ze nu op noodstroomgeneratoren draaien zullen ze toch ook weer een keer moeten overschakelen op netstroom? Toch? En dat zou dan dus betekenen dat GC.com er weer even uitligt zeker? Ik hoop het niet. Ik ga bijna op vakantie en moet nog wat caches zoeken. (ben eerste reactie op pagina 30!!! ) Waldio Het is de 4th of July. De Amerikanen gaan massaal met vakantie. Ik neem aan dat men het opstarten als eerste prioriteit zag en dat er nu even wordt gekeken hoe het nu verder moet. maar in dit soort gevallenismen dus wel hard aan het werk.... Groundspeak is natuurlijk een normaal bedrijf met omzet, klanten en verplichtingen Mooi kunnen velen weer cachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
averschuuren Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 Alles werkt weer net een paar caches van vandaag gelogd. Iedereen die zich er voor ingezet heeft dat gc.com zo snel weer on line is bedankt AVerschuuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 Iedereen die zich er voor ingezet heeft dat gc.com zo snel weer on line is bedankt Daarvoor moet je dan bij geocaching.com zijn. "Wij" hebben niets anders gedaan dan klagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 Kruimel zijn vakantie gevoel is nu weer over, hij kan weer aan de bak! :-) Nope, mijn vakantiegevoel is nog lang niet over. ik ga maandag of dinsdag wel eens kijken of geocaching.com het weer doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DiedB Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 Vraag me af of dit nu een tijdelijke oplossing is of een definitieve? Als ze nu op noodstroomgeneratoren draaien zullen ze toch ook weer een keer moeten overschakelen op netstroom? Toch? En dat zou dan dus betekenen dat GC.com er weer even uitligt zeker? Ik hoop het niet. Ik ga bijna op vakantie en moet nog wat caches zoeken. (ben eerste reactie op pagina 30!!! ) Waldio Het is de 4th of July. De Amerikanen gaan massaal met vakantie. Ik neem aan dat men het opstarten als eerste prioriteit zag en dat er nu even wordt gekeken hoe het nu verder moet. maar in dit soort gevallenismen dus wel hard aan het werk.... Groundspeak is natuurlijk een normaal bedrijf met omzet, klanten en verplichtingen Mooi kunnen velen weer cachen. Ik heb gewoon gecached zonder .com, alles stond al in mijn GPS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sammie_the_owl Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 Geen idee waar jullie het over hebben. Bij mij doet alles het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden