Cernunnos Geplaatst 15 augustus 2010 Share Geplaatst 15 augustus 2010 en even in een bestaand draadje gezet (niet dat dat eenvoudig ging LOL) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phoenix-night Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 PN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 25 augustus 2010 Share Geplaatst 25 augustus 2010 Twee vrouwen die vast zaten in de woestijn gered door geocachers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
christoffel2010 Geplaatst 25 augustus 2010 Share Geplaatst 25 augustus 2010 (bewerkt) Loek stukske Als het dan toch in de media komt, dan maar zo!Ook een goeie zender die daar zo uitgebreid en leuk aandacht aan schenkt. Kwam erg professioneel over, beter dan die heilige zender van laatst Het is maar wat je er van maakt. Gelukkig is het niet meer zo stiekem als sommige willen doen geloven. 26 augustus 2010 bewerkt door Mr.Atari tag gerepareerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cernunnos Geplaatst 27 september 2010 Share Geplaatst 27 september 2010 Ik kwam op Global een postje van Hemma tegen met een link naar een nieuws item. Bekijk de video en verwonder u over de twist in het verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 27 september 2010 Share Geplaatst 27 september 2010 Ja, inderdaad heel leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maca_en_niels Geplaatst 27 september 2010 Share Geplaatst 27 september 2010 Heeft hij nou een TB tatoo op zijn kuit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cernunnos Geplaatst 27 september 2010 Share Geplaatst 27 september 2010 Ja, heb je goed gezien.jammer dat het tb nr niet te lezen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 27 september 2010 Share Geplaatst 27 september 2010 Inderdaad. Goed gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fam Vogel Geplaatst 27 september 2010 Share Geplaatst 27 september 2010 dat was mij dus niet opgevallen, dan ben je echt gek van het spelletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 27 september 2010 Share Geplaatst 27 september 2010 Er schijnen meer van die gekken rond te lopen. groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 28 september 2010 Share Geplaatst 28 september 2010 Dat valt nog wel mee hoor, als ik op internet zo zie wat er aan tattoo's voorbij komt, dan is zo'n TB nog wel heel bescheiden. Ik heb trouwens zelf ook een keer zo'n TB gelogd, van een Duitser, die op een event was. Hij had een TB-tattoo op zijn arm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 28 september 2010 Share Geplaatst 28 september 2010 Ik vond deze op Youtube, iemand toevallig de bewuste aflevering van Man bijt hond gezien? Hij is op youtube gezet in maart 2009, dus wel al wat gedateerd, maar toch nog even onder de aandacht brengen: http://www.youtube.com/watch?v=dE201A4s8No Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpseend Geplaatst 28 september 2010 Share Geplaatst 28 september 2010 Vandaag in BN de Stem. Onderzoek van journalist is bedenkelijk. Binnen de gemeente Rucphen liggen er ten minste 27... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutchgoldwing Geplaatst 28 september 2010 Share Geplaatst 28 september 2010 Vandaag in BN de Stem. Onderzoek van journalist is bedenkelijk. Binnen de gemeente Rucphen liggen er ten minste 27... maar dit lijkt wel een vrijbrief. ik verwacht een explosie van nieuwe caches langs de openbare wegen (microotjes) ;-) in de bossen moet je toch toestemming hebben van SBB en andere natuurbeheerders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten