Spring naar bijdragen

Alleen Vandaag Mini Maglite Voor 12,95 Euro


IkbenMamma

Aanbevolen berichten

Het worden weer kortere dagen EN de nachtcaches worden voor een grotere groep aantrekkelijk, dus ik dacht even het volgende delen :

 

other_maglite02Large.jpg

 

Ik kwam in mijn mailbox het volgende tegen wat ALLEEN VANDAAG geldt;

 

Mini Maglite Magled 3AA LED Flashlight « Terug

•Merk: Maglite

•Type: Mini Maglite LED 3 AA

•Gebalanceerde optische eigenschappen voor een heldere lichtstraal

•Intelligent energiebeheer voor een optimale benutting van de batterijen

•Candle Mode

•3 x AA Penlite batterijen meegeleverd

•Geschatte levensduur van de module: 10000 branduren

•Praktisch onbreekbaar

•Batterijen gaan aanzienlijk langer mee

•Hogere lichtopbrengst

•Betere lichtkwaliteit zonder donkere vlekken of ringen

•Lengte: 218.3 mm

•Diameter loop: 18mm

•Diameter lichtkop: 25.4 mm

•Riemhouder

•Gewicht zonder batterij: 81.64 g

•Gewicht met batterij: 154.22 g

•LED: 3 Watt

•Garantie: 10 jaar

 

Prijs: € 12,95 (Ipv 59,95 !!!)

 

Heeft iemand hem trouwens, wat zijn de ervaringen ?

 

***

 

Even bij het plaatje kijken of Mum benaderen om te weten waar je deze kunt aanschaffen...

 

***

 

Of mag ik deze link hier WEL plaatsen omdat het geen coins betreft ?? (Zo niet : Modjes deze laatste regel graag verwijderen dan ...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

weet ook dat er led ombouw sets voor maglites zijn

lamp eruit en led deel erin, dit is voor degene die al een maglite hebben

ik prefereer nog steeds een maglite met krypton lampje die geven veel meer licht

een led geeft mijns inziens wel genoeg licht maar na 1 meter blijft er weinig licht over ten opzichte van een ouderwetse lamp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede tip!

 

Hij kan denk ik niet tippen aan m'n huidige Fenix maar hij kan mooi de huidige zaklamp van m'n vriendin vervangen! Dan ben ik meteen van de "met jouw zaklamp is mijne helemaal niet meer nodig.."-opmerkingen af tijdens nachtcaches :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet zeker of ik mag linken hier maar DEZE website bundelt al dit soort websites voor dagaanbiedingen. Komen af en toe best leuke dingen voorbij (rugzakken e.d.)..

 

KLopt het dat de prijzen die hier opstaan, exclusief btw zijn. Had net een lampje voor usb, kwam ineens ruim 3 euro bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet zeker of ik mag linken hier maar DEZE website bundelt al dit soort websites voor dagaanbiedingen. Komen af en toe best leuke dingen voorbij (rugzakken e.d.)..

 

KLopt het dat de prijzen die hier opstaan, exclusief btw zijn. Had net een lampje voor usb, kwam ineens ruim 3 euro bij.

 

Als het goed is is alles inclusief BTW maar wel exclusief verzend- en transactiekosten. Dat zou mogelijk de 3 euro extra kunnen zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet zeker of ik mag linken hier maar DEZE website bundelt al dit soort websites voor dagaanbiedingen. Komen af en toe best leuke dingen voorbij (rugzakken e.d.)..

 

KLopt het dat de prijzen die hier opstaan, exclusief btw zijn. Had net een lampje voor usb, kwam ineens ruim 3 euro bij.

 

Als het goed is is alles inclusief BTW maar wel exclusief verzend- en transactiekosten. Dat zou mogelijk de 3 euro extra kunnen zijn?

Nee, 3,95 verzendkosten en 3,33 euro (ofzoiets) btw, totaal 20 euro nogwat, voor het usb lampje van 12,95.

Kan nergens vinden dat 12,95 exclusief btw is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet zeker of ik mag linken hier maar DEZE website bundelt al dit soort websites voor dagaanbiedingen. Komen af en toe best leuke dingen voorbij (rugzakken e.d.)..

 

KLopt het dat de prijzen die hier opstaan, exclusief btw zijn. Had net een lampje voor usb, kwam ineens ruim 3 euro bij.

 

Als het goed is is alles inclusief BTW maar wel exclusief verzend- en transactiekosten. Dat zou mogelijk de 3 euro extra kunnen zijn?

Nee, 3,95 verzendkosten en 3,33 euro (ofzoiets) btw, totaal 20 euro nogwat, voor het usb lampje van 12,95.

Kan nergens vinden dat 12,95 exclusief btw is.

 

Mini Maglite Magled 3AA LED Flashlight

Meer Informatie »

Bespreek dit Product »

€ 59,95

 

iBOOD PrijsNu! € 12,95 + (5,95) <---Verzend en transactie kosten

bewerkt door Poemelke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zo'n zaklampje, en vind het een super ding dat bovendien achterlijk veel licht geeft, VEEL meer dan mijn oude met krypton lampje. De batterijen willen ook niet leeg. Met 22cm vind ik hem wel vrij lang voor een zaklampje, maar er zit ook een riemholster bij.

 

volgens mij is dit een prima tip van iMamma!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...