geo_taz Geplaatst 23 december 2005 Share Geplaatst 23 december 2005 Voor mij ook vijf graag. Geo_Taz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 23 december 2005 Share Geplaatst 23 december 2005 Wij willen er ook wel 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Roode Lantaarn Geplaatst 23 december 2005 Share Geplaatst 23 december 2005 Sign me in for 3. Ger@ld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de spetters Geplaatst 23 december 2005 Share Geplaatst 23 december 2005 Ook voor ons mag je reserveren . 4 stuks wanneer mogelijk. groetjes van de spetters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 23 december 2005 Share Geplaatst 23 december 2005 Houdt er ook rekenig mee dat er dan ook verzendkosten erbij komen als er stikkers opgestuurt moet worden. Zijn er a.s. Maandagavond 250 stikkers gereserveerd zijn dan ga ik ze a.s. Dinsdag bestellen en hou jullie dan op de hoogte. Gr Harrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bitte ein Bit Geplaatst 24 december 2005 Share Geplaatst 24 december 2005 Doe mij er maar 6. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dekromme Geplaatst 24 december 2005 Share Geplaatst 24 december 2005 hoi ben wel niet zo' n enthousiaste poster hier op het forum, ik lees alleen, maar mij lijkt het ook leuk om zo'n nummerbordrand te hebben, dus ik zou er ook graag 2 willen hebben. groeten dekromme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
traanbok Geplaatst 24 december 2005 Share Geplaatst 24 december 2005 en de traanbok wil er ook graag 3 bestellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lion King Geplaatst 24 december 2005 Share Geplaatst 24 december 2005 4 stuks graag Lion King Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 24 december 2005 Share Geplaatst 24 december 2005 Ik meende dat bij het postje van Barny stond bel of mail mij maar.... Dus direct maar 250 besteld..... via de mail. Als jezelf een Dymolaber hebt of er aan kunt komen kan je natuurlijk net zo goed zelf eentje maken, de meeste auto's hebben wel een nummerbordhouder....misschien een tip.... Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geo-Hoppers Geplaatst 24 december 2005 Share Geplaatst 24 december 2005 Doe er maar 4 voor de Geo-Hoppers ( de stickers dan !) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 24 december 2005 Share Geplaatst 24 december 2005 Hallo all, Doe mij er ook maar twee. Groetjes Keske27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KarelKraak Geplaatst 24 december 2005 Share Geplaatst 24 december 2005 Wij willen er ook wel twee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick de Kikker Geplaatst 24 december 2005 Share Geplaatst 24 december 2005 Misschien dat je hier iets kan vinden: www.funliner.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team-Eppie Geplaatst 24 december 2005 Share Geplaatst 24 december 2005 En 2 stuks voor Eppie graag... En omdat dit toch een druk bezocht draadje is wil ik van de gelegenheid (Kerst)misbruik maken en ***geheel off-topic*** IEDEREEN op het forum hele fijne feestdagen toewensen namens Eppie, Mama en Mini. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden