Peetee Geplaatst 24 september 2009 Geplaatst 24 september 2009 Vanavond in de Groundspeak Weekly Notification ------------------------------------------------------ II. A Special Thank You to All Geocaching Volunteers! ------------------------------------------------------ Groundspeak would like to publicly thank the Geocaching Cache Reviewers and the Discussion Forum Moderators for their continued generosity and dedication to Geocaching. These exceptional individuals contribute significant time and effort to supporting geocaching and serving the needs of the worldwide geocaching community. The tireless work of these often-unsung heroes is greatly appreciated! Please join us in thanking them! Ook namens mij: bedankt !!
De Roode Loper Geplaatst 24 september 2009 Geplaatst 24 september 2009 Ik kan mij hier alleen maar bij aansluiten.
Team Professor X Geplaatst 24 september 2009 Geplaatst 24 september 2009 Zo is dat . Maar ook applaus voor degenen die caches maken en onderhouden, en het forum vullen met zin en onzin! Want zonder die mensen was het ook erg kaal in den lande. En uiteindelijk applaus voor jezelf, want zonder vraag, ook geen aanbod! We nemen er eentje, tweetje, drietje op dit weekend
GrijsBaard Geplaatst 25 september 2009 Geplaatst 25 september 2009 Ik sluit mij aan bij Prof X en zeg driewerf bedankt. Goed idee dat een twee drietje
pa3ems Geplaatst 25 september 2009 Geplaatst 25 september 2009 Ook ik sluit me hier natuurlijk van harte bij aan
Remunj Geplaatst 25 september 2009 Geplaatst 25 september 2009 Zo is dat . Maar ook applaus voor degenen die caches maken en onderhouden, en het forum vullen met zin en onzin!Want zonder die mensen was het ook erg kaal in den lande. En uiteindelijk applaus voor jezelf, want zonder vraag, ook geen aanbod! We nemen er eentje, tweetje, drietje op dit weekend Zo is het maar net.
johanvc Geplaatst 25 september 2009 Geplaatst 25 september 2009 Vanavond in de Groundspeak Weekly Notification ------------------------------------------------------ II. A Special Thank You to All Geocaching Volunteers! ------------------------------------------------------ Groundspeak would like to publicly thank the Geocaching Cache Reviewers and the Discussion Forum Moderators for their continued generosity and dedication to Geocaching. These exceptional individuals contribute significant time and effort to supporting geocaching and serving the needs of the worldwide geocaching community. The tireless work of these often-unsung heroes is greatly appreciated! Please join us in thanking them! Ook namens mij: bedankt !! same here !!!!!!!! tnxxxxxxxx
spoekie Geplaatst 25 september 2009 Geplaatst 25 september 2009 Ook bedankt namens mij! Verder ben ik het helemaal met prof X eens.
Gast JackHoe Geplaatst 25 september 2009 Geplaatst 25 september 2009 Ja, Geocaching.nl bedankt! Naast een kleine dankbetuiging hier, wil ik de "dankcache" ook gaan vinden! Om zo ook een beetje moeiete te doen om mijn dankbaarheid te laten zien....
GeoFlowers Geplaatst 25 september 2009 Geplaatst 25 september 2009 Natuurlijk zijn wij ook heel erg blij met al die vrijwillige medewerkers die het cachen mogelijk maken. Hartelijk dank daarvoor.
Mr.Atari Geplaatst 25 september 2009 Geplaatst 25 september 2009 Uiteraard ook namens het Team Atari: BEDANKT !!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden