Spring naar bijdragen

Cache Inaktief. Hoe Te Melden?


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Niet alles, maar wel zo handig als deze info voor de nl reviewer ook bij hem aan komt en laat Twitter nou het meest kansrijke kanaal zijn.

 

Hoezo ongewenst en kansloos?

 

Misschien is dit al vaker aan de orde geweest, maar wat is momenteel de handigste (lees: meest gewenste en kansrijke :thumbdown:) manier om in contact te komen met 'one and only' Nederlandse reviewer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet alles, maar wel zo handig als deze info voor de nl reviewer ook bij hem aan komt en laat Twitter nou het meest kansrijke kanaal zijn.

 

Hoezo ongewenst en kansloos?

 

Misschien is dit al vaker aan de orde geweest, maar wat is momenteel de handigste (lees: meest gewenste en kansrijke :thumbdown:) manier om in contact te komen met 'one and only' Nederlandse reviewer?

 

 

Thuis aanbellen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet alles, maar wel zo handig als deze info voor de nl reviewer ook bij hem aan komt en laat Twitter nou het meest kansrijke kanaal zijn.

 

Hoezo ongewenst en kansloos?

 

Misschien is dit al vaker aan de orde geweest, maar wat is momenteel de handigste (lees: meest gewenste en kansrijke ;)) manier om in contact te komen met 'one and only' Nederlandse reviewer?

 

 

Thuis aanbellen :artist:

 

Kijk, da's nou humor uit Woerden :thumbdown: Dank voor de waardevolle suggestie. Was ff vergeten dat er méér is in het leven dan 'internet'. Zal ik dan zelf maar beginnen over postduiven en rooksignalen?? :lol1:

 

Edit: hé Cobusity, dat logo van je, dat slaat zeker niet op 'aanbellen'?!

bewerkt door GuitarArnie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn god. alles van het forum wordt op twitter geplakt???

nogal kansloos als jr het mij vraagt, zelfs ongewenst...

Kruimel reageerd vaak snel als je hem twit en het is dus de snelste manier om hem te twitteren.

En alles?

Dit is 1 ding van de miljoenen draadjes en onderwerpen op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn god. alles van het forum wordt op twitter geplakt???

nogal kansloos als jr het mij vraagt, zelfs ongewenst...

Kruimel reageerd vaak snel als je hem twit en het is dus de snelste manier om hem te twitteren.

En alles?

Dit is 1 ding van de miljoenen draadjes en onderwerpen op het forum.

 

Ik doel niet zozeer op de handmatige tweets naar kruimeldief toe, daar was ik er zelf 1 van.

Maar als ik zo eens in #geocachingnl kijk, dan staan er behoorlijk wat forum posts...

Dat lijkt meer alsof er een twitterbot bezig is het forum te backuppen naar twitter :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doel niet zozeer op de handmatige tweets naar kruimeldief toe, daar was ik er zelf 1 van.

Maar als ik zo eens in #geocachingnl kijk, dan staan er behoorlijk wat forum posts...

Dat lijkt meer alsof er een twitterbot bezig is het forum te backuppen naar twitter :thumbdown:

Altijd handig als het forum crasht! ;)

bewerkt door Waldio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn god. alles van het forum wordt op twitter geplakt???

nogal kansloos als jr het mij vraagt, zelfs ongewenst...

Kruimel reageerd vaak snel als je hem twit en het is dus de snelste manier om hem te twitteren.

En alles?

Dit is 1 ding van de miljoenen draadjes en onderwerpen op het forum.

 

Ik doel niet zozeer op de handmatige tweets naar kruimeldief toe, daar was ik er zelf 1 van.

Maar als ik zo eens in #geocachingnl kijk, dan staan er behoorlijk wat forum posts...

Dat lijkt meer alsof er een twitterbot bezig is het forum te backuppen naar twitter :blush:

Ik heb even gekeken wat je bedoelt en het lijkt erop dat je gelijk hebt.

 

Twitterfeed loopt het forum af te struinen voor geocachingnl, misschien dat iemand daar een link naar ons forum aangemeld heeft.

 

http://twitter.com/geocachingnl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn god. alles van het forum wordt op twitter geplakt???

nogal kansloos als jr het mij vraagt, zelfs ongewenst...

Kruimel reageerd vaak snel als je hem twit en het is dus de snelste manier om hem te twitteren.

En alles?

Dit is 1 ding van de miljoenen draadjes en onderwerpen op het forum.

 

Ik doel niet zozeer op de handmatige tweets naar kruimeldief toe, daar was ik er zelf 1 van.

Maar als ik zo eens in #geocachingnl kijk, dan staan er behoorlijk wat forum posts...

Dat lijkt meer alsof er een twitterbot bezig is het forum te backuppen naar twitter :blush:

Ik heb even gekeken wat je bedoelt en het lijkt erop dat je gelijk hebt.

 

Twitterfeed loopt het forum af te struinen voor geocachingnl, misschien dat iemand daar een link naar ons forum aangemeld heeft.

 

http://twitter.com/geocachingnl

 

 

Volgens mij was dat al langer zo. Wat daar het nu van is ontgaat mij even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KNIP

Misschien is dit al vaker aan de orde geweest, maar wat is momenteel de handigste (lees: meest gewenste en kansrijke ;)) manier om in contact te komen met 'one and only' Nederlandse reviewer?

 

Dit is een hele goede vraag. Hier lopen wij al heel lang mee rond. Wij hebben het ook via Twitter geprobeerd maar dat werkt alleen voor een selecte groep.

Via Geocaching admin lukt ook niet altijd. :blush:

Als het ons niet lukt dan archiveren we de cache een publiceren elders.

Wij vinden het heel jammer dat het zo gaat. Het belemmerd je in het plegen van een bepaalde manier van "onderhoud" van caches.

Er zou een duidelijk communicatiekanaal moet komen wat je kunt gebruiken voor contact met de reviewers.

Die zou dan alleen bedoelt moeten zijn voor serieuze vragen zodat de reviewer niet gek wordt van het gezeur. Kijk maar eens op Twitter hoe het nu gaat. Dan zie je wat we bedoelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KNIP

Misschien is dit al vaker aan de orde geweest, maar wat is momenteel de handigste (lees: meest gewenste en kansrijke :lol1:) manier om in contact te komen met 'one and only' Nederlandse reviewer?

 

Dit is een hele goede vraag. Hier lopen wij al heel lang mee rond. Wij hebben het ook via Twitter geprobeerd maar dat werkt alleen voor een selecte groep.

Via Geocaching admin lukt ook niet altijd. :blush:

Als het ons niet lukt dan archiveren we de cache een publiceren elders.

Wij vinden het heel jammer dat het zo gaat. Het belemmerd je in het plegen van een bepaalde manier van "onderhoud" van caches.

Er zou een duidelijk communicatiekanaal moet komen wat je kunt gebruiken voor contact met de reviewers.

Die zou dan alleen bedoelt moeten zijn voor serieuze vragen zodat de reviewer niet gek wordt van het gezeur. Kijk maar eens op Twitter hoe het nu gaat. Dan zie je wat we bedoelen.

 

Ben het helemaal met jullie eens dat er een goede manier moet zijn om serieuze zaken met de reviewer te bespreken. Hoop echter niet dat jullie echt de cache gaan archiveren. Hij staat heel hoog op mijn wishlist, maar dan moet het wel even wat beter weer worden (zelf ben ik niet van suiker, maar met twee kleine kinderen en geen auto moet je toch met de juiste omstandigheden op pad gaan). Ik hoop dat er een goede oplossing komt, want Twitter vind ik (maar misschien ben ik dan wel vreselijk ouderwets ;) ) niet de juiste methode.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het helemaal met jullie eens dat er een goede manier moet zijn om serieuze zaken met de reviewer te bespreken. Hoop echter niet dat jullie echt de cache gaan archiveren. Hij staat heel hoog op mijn wishlist, maar dan moet het wel even wat beter weer worden (zelf ben ik niet van suiker, maar met twee kleine kinderen en geen auto moet je toch met de juiste omstandigheden op pad gaan). Ik hoop dat er een goede oplossing komt, want Twitter vind ik (maar misschien ben ik dan wel vreselijk ouderwets :blush: ) niet de juiste methode.

Ouderwets? Nee hoor, ik heb ook geen twitter en vind twitter ook niet de goede manier om iets met een reviewer te beteken.

Het zou gewoon via gc.com moeten kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar sluit ik me bij aan. Ik heb geen twitter, geen msn, geen yahoo, geen live, geen irc, geen ... noem ze maar op. Wil ik ook allemaal niet.

Het enige wat ik wil is dat ik via gc.com of nl de gegevens krijg en kan doorgeven.

 

Als het archiveren of wat dan ook langer duurt omdat het niet via een van deze kanalen gaat, nou dan wacht ik maar even. Heb geen haast. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...