Spring naar bijdragen

Profiel


team nessa

Aanbevolen berichten

In je profiel kun je alleen aangeven of je man of vrouw bent.

Nou is het wel zo dat ik (de man) van het team altijd op het forum rondhobbel, maar we zijn toch echt een team van man EN vrouw(nou ja, vriend en vriendin eigenlijk) dus we zouden wel graag de optie Team of man/vrouw willen zien ipv alleen man of vrouw.

Vrouw/vrouw en man/man mag er wat mij betreft ook bij.

Wij zijn open minded :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In je profiel kun je alleen aangeven of je man of vrouw bent.

Nou is het wel zo dat ik (de man) van het team altijd op het forum rondhobbel, maar we zijn toch echt een team van man EN vrouw(nou ja, vriend en vriendin eigenlijk) dus we zouden wel graag de optie Team of man/vrouw willen zien ipv alleen man of vrouw.

Vrouw/vrouw en man/man mag er wat mij betreft ook bij.

Wij zijn open minded :thumbup:

 

Ja, dat klinkt goed. Maar wat nu als je als gezin gaat cachen ? Dus man, vrouw en twee kids ?

 

gr wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Topicstarter heeft zover ik begrijp uitgelegd wat wat hem (en haar) betreft de relevantie is.

Daarnaast is het aangeven van de samenstelling blijkbaar relevant geacht door de constructeur van dit forum, want de keuzemogelijkheid is aanwezig en wordt geboden.

Ik heb er zelf nooit bij stilgestaan, maar inderdaad, als je de keuze hebt uit "man" of "vrouw", zou het wel logisch zijn om daar op zijn minst de optie "team' aan toe te voegen.

Greetz, Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De opties zijn man/vrouw/onbekend. En wat ik kan zien is Team Nessa onbekend en geen man. Mogelijk sinds kort aangepast? Ik weet trouwens niet of het aan te passen is. Misschien een ticket aanmaken in het ticket systeem zodat je de vraag naar de juiste groep mensen kunt sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...