Spring naar bijdragen

Kan Je Je Eigen Cache Vinden?


Fantasties

Aanbevolen berichten

Domme vraag natuurlijk tenzij je geheugenverlies hebt. Maar op een domme vraag wil ik graag een iintelligent antwoord!

 

Als ik mijn eigen cache als found log krijg ik dan een found erbij? En kan ik dan een TB in mijn eigen cache droppen?

Want dat laaste is op moment mijn doel. Of is er een betere manier om een TB in mijn cache te droppen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je kunt je eigen cache loggen, maar om een TB in je cache te droppen is dat niet nodig. Dat kan ook gewoon via een "Write note".

Persoonlijk vind ik dat de elegantere oplossing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar waarom kan je eigenlijk je eigen cache loggen als found?

Je krijgt er volgens mij wel 1 in je founds bij. Is kan de logica niet ontdekken.

Klopt. Dat is ook vreemd. Maar goed, het kan wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk vind ik het niet helemaal de bedoeling om je eigen caches als Found te loggen.

(Zijn altijd uitzonderingen te bedenken zoals het adopteren van caches bijv)

Maar heb al wel vaker logjes gezien van de eigenaar die zijn eigen cache als Found logt (terwijl het Owner Maintenance was of gewoon een simpele opmerking)

Persoonlijk zeg ik dus: Niet doen! (wel erg makkelijk punten scoren op die manier) maargoed... Iedereen doet het op z'n eigen manier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hangt van de situatie af. Ik, Mamma Poetje, heb een cache gemaakt samen met een ander team. Pappa Poetje wist niet waar en hoe de route ging lopen. Kleine Poetje, 3 jaar, snapt het nog niet helemaal en heeft de route niet verraden.

Pappa Poetje wist alleen wat de eindlocatie was, maar heeft zelf de route gelopen. Dan vind ik dat het wel te loggen mag zijn. Maar ik zou zelf niet mijn eigen cache loggen. Maar goed sommige mensen doen alles om veel caches te kunnen scoren.

bewerkt door poetjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed idee, en daarna je eigen cache ook een geo d'or toekennen... :rolleyes:

en dat kan nou net niet

Wij hebben onze eigen caches ook gelogd, laten zoeken door de kids die de locaties ook niet kennen.

Waarom?

Omdat het kan, omdat het mag.

Er zijn meer cacheleggers die het wel als niet doen.

bewerkt door team nessa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed idee, en daarna je eigen cache ook een geo d'or toekennen... :thumbdown:

en dat kan nou net niet

Wij hebben onze eigen caches ook gelogd, laten zoeken door de kids die de locaties ook niet kennen.

Waarom?

Omdat het kan, omdat het mag.

Er zijn meer cacheleggers die het wel als niet doen.

 

OMDAT HET KAN! :dribble::thumbup:

 

Maar omdat het kan hoef je het nog niet te doen.. :rolleyes: ik zou het in ieder geval niet doen. Die paar puntjes erbij voor iets wat ik niet gevonden heb, en wat ik dus ook nooit als een ''found'' kan beschouwen. Simpelweg omdat je iets wat je zelf verstopt hebt moeilijk kan gaan zoeken.. het kan natuurlijk wel, sommige cachers vinden het leuk om de cache net ergens anders neer te leggen dan de bedoeling is. Maar dat terzijde..

 

Als je het leuk vind om in het lijstje ''gevonden caches'' je eigen te zien staan, vooral doen. Voor de kinderen is het natuurlijk wel zo leuk, maar in de meeste andere situaties.. :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom?

Omdat het kan, omdat het mag.

 

 

En dat is dus opvoedkundig volledig verantwoord ! :thumbdown:

 

Geen enkel risico dat je dan je bloedjes van kinderen iets verkeerds leert:\"want het kan\". :thumbdown:

 

Wat zullen die kinderen vervolgens aan hun kinderen overbrengen ... ? :rolleyes:

 

Lang leve de toekomst ! :thumbup:

 

Geopatra.

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed idee, en daarna je eigen cache ook een geo d\'or toekennen... :thumbdown:

en dat kan nou net niet

Wij hebben onze eigen caches ook gelogd, laten zoeken door de kids die de locaties ook niet kennen.

Waarom?

Omdat het kan, omdat het mag.

Er zijn meer cacheleggers die het wel als niet doen.

 

 

En dat is dus opvoedkundig volledig verantwoord !

 

Geen enkel risico dat je dan je bloedjes van kinderen iets verkeerds leert: \"want het kan\".

 

Lang leve de toekomst !

 

Geopatra.

 

Alsof de (geocaching)wereld vergaat.. :thumbdown:

bewerkt door Nijen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...