Spring naar bijdragen

Kan Je Je Eigen Cache Vinden?


Fantasties

Aanbevolen berichten

De meest verstandige manier om TB's te droppen is na het kiezen van een found/not found/write note of wat dan ook 1 letter te loggen, de TB['s] toe te voegen en op de volgende pagina [die volgt op het drukken van "submit log entry"] gelijk te kiezen voor "delete log" "yes".

Hierdoor zijn de TB's in de betreffende cache gedropt en vervuil je de pagina's niet met zinloze notes als "TB drop" en dergelijke.

 

Zonnig spoor

 

Zuurtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

On Topic

Als het goed is wel, maar helaas menen sommige cachers een ander plek in de directe omgeving te moeten gebruiken.

Het terugplaatsen exact zoals gevonden blijkt in de praktijk voor een aantal cachers erg moeilijk te zijn.

Paar voorbeelden;

geplaatst op 1.5m hoogte teruggevonden op de grond. (en echt niet onder die steen gevallen !)

Geplaatst links van de weg, gevonden rechts van de weg (Bij een brug het zelfde meegemaakt)

 

Off Topic

Er zal bedoeld worden loggen denk ik.

Daarover verschillen de meningen, wij doen dat loggen wel.

Ff een toelichting daarover, ik plaats de caches en mijn zoon en vrouw gaan zonder mij proeflopen en loggen later (na de nr 1-2-3) een found.

In mijn ogen niets mis mee omdat wij altijd als team opereren.

Ook bij andere caches zijn we niet altijd met alle 7 personen aanwezig en dan loggen we ook gevonden door Team WilP of ik nu alleen ben of met meerdere of als andere teamleden loggen terwijl ik er niet bij ben.

Leg je hem zelf weg en log je hem zelf als found, tja ik lig er niet wakker van moet die persoon zelf weten. Meestal gaat het maar om een zeer betrekkelijk aantal caches dus so what, waar gaat het over. Er zijn m.i. wel andere zaken om je druk over te maken.

 

:thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het "not done", ik heb 23 caches, waarvan ik er 1 zelf als found gelogd heb. Die heb ik namelijk gevonden voordat ik deze geadopteerd heb.

Ga natuurlijk na de adoptie niet deze found wissen...

 

Soms moet ik trouwens zoeken naar mijn eigen caches omdat ze niet meer op de juiste plek liggen. Eigenlijk zou ik die als found moeten loggen :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanochtend even bij mijn nano langs geweest en deze zat niet meer op de juiste plek :thumbup:

Dus zoeken maar, gevonden !!! :thumbup:

Opluchting!

Helaas ik vind dat ik mijn eiegen caches niet mag loggen (eigenlijk raar dat dat wel kan, kan je ze nou zelf wel of geen geod'or uitreiken aan je eigen caches)

Heel legaal misschien dat je het als team wel doet omdat een ander lid hem gelegd heeft. Ik zou dan nog wel gaan voor een note en als de kinderen wat groter zijn een eigen account voor ze aanmaken. (maar goed persoonlijk)

Tja vanochtend had de triompf van een found en daar laten we het bij het staat tenslotte al in het rijtje er naast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...