Spring naar bijdragen

Is Geen Logje In Logboek Ook Geen Found?


jeroenenaman

Aanbevolen berichten

Ha die TOPZOEKERTJE,

 

Ja, allemaal fantastische verhalen en tuurlijk helemaal echt, maar heb je gelogd op de stash ? Ja dan loggen .

 

Nee? dan dus niet. maar, FF owner raadplegen en dan blijkt dat je de oude plots boven IJS/WATER hebt tatatrata da's dus een bonus tatarata en dus vragen of je de "archived" mag loggen?

 

Immers veel mooier toch ? En Owner ook blij?

 

Ach ik denk dat we mekaar wel snappen, echt vinden is ook ECHT vinden EN schrijven, puntjes ....... tsja

 

ach we moeten maar hopen dat de competitie eraf gaat want daar gaat het naar mijn idee niet om...komend weekend ga ik lekker zwemmen met de kids

bewerkt door aapj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Net terug van vakantie en geen zin om de hele draad te lezen.

 

Zelf controleer ik ook niet.

 

Maar, het is toch iets van jezelf?

Wie hou je voor de gek?

 

Als ik niet kan loggen in een logboekje heb ik de cache niet gevonden.

 

Zo is er een cache in Geleen waar een aantal found logs in staan, waar bij duidelijk vermeld staat dat ze niet aan het logrolletje konden komen. Vreemde zaak. (Vind ik dan).

 

Maar zoals ik al zei, wie hou je voor de gek?

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

 

Zo is er een cache in Geleen waar een aantal found logs in staan, waar bij duidelijk vermeld staat dat ze niet aan het logrolletje konden komen. Vreemde zaak. (Vind ik dan).

 

...

Jan

 

Dat was me ook al opgevallen. Nog vreemder dat de eigenaar van deze cache bij een andere cache van zichzelf de opm erking heeft staan dat als iemand het lef heeft om 2 TBs uit zijn cache te halen en er maar 1 terug te stoppen de "found-it" log van desbetreffende eigenaar verwijderd wordt.

 

De omgedraaide wereld dunkt me.

 

Iemand vind een cache, tekent het logboek, duwt 1 TB erin en haalt er 2 uit ---> eigenaar dreigt found-it log te verwijderen (en heeft dit in het verleden al eens uitgevoerd en is daarbij door Kruimel op zijn vingers getikt).

Iemand vind een cache, komt er niet bij en tekent het logboek niet ---> found-it blijft gewoon staan.

 

Greetz, Bloodwoosj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan er nou geen ander systeem bedacht worden dat "frauderen" niet meer kan ?

 

Lijkt me niet nodig. Het is geen wedstrijd, er vallen geen prijzen of geld te verdienen dus als we van alles gaan bedenken zodat er niet meer 'gefraudeerd' kan worden zal het geen spelletje meer zijn maar pure ernst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...