Spring naar bijdragen

Prikstok


de jakhalzen

Aanbevolen berichten

Ik hoop dat iemand mij kan helpen....

Ik ben op zoek naar een oprolbare prikstok. Ik heb al een paar keer een advertentie geplaatst op Marktplaats, maar helaas zonder resultaat.

Als iemand een dergelijke prikstok voor me heeft, of weet hoe ik eraan kan komen... ik zou er heel blij mee zijn!

 

de jakhalzen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo Jakhalzen,

 

welkom op dit forum!!!!!!

 

Ik heb even 'prikstok' ingetikt bij de zoekfunctie en vond dit draadje: klik hier

Hopelijk staat daar het antwoord al in.

 

Het is even wennen, maar als je de zoekfunctie (rechts bovenin) gebruik kan je meestal wel antwoord vinden op je vraag.

 

Zo niet, dan zeker je vraag stellen en dan komt er vanzelf een reactie.

 

Succes met je prikstok!

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Ik ben deze site ook tegengekomen op mijn speurtocht. Ik vind de prijs echter nogal fors....

Ze zijn inderdaad niet goedkoop. Tijdje geleden ook een priktstok aangeschaft via een ander kanaal (welke weet ik niet meer), maar was maar iets goedkoper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die prijs ligt inderdaad véél te hoog.. Ik heb de mijne (nieuw) voor €15,- inclusief verzendkosten kunnen kopen.

Als je wil kan ik je het emailadres geven van de persoon waarvan ik hem heb gekocht. Wellicht heeft of krijgt hij er nog meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alweer even geleden toen wij er 3 kochten voor meerdere teams toen betaalden we € 12,50 per stuk.

Misschien in een of andere Dump te krijgen, de naam van dat ding is volgens mij oprolbare Infuustandaard.

:beerchug:

 

edit: Tikvaut

bewerkt door Team WilP
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die prijs ligt inderdaad véél te hoog.. Ik heb de mijne (nieuw) voor €15,- inclusief verzendkosten kunnen kopen.

Als je wil kan ik je het emailadres geven van de persoon waarvan ik hem heb gekocht. Wellicht heeft of krijgt hij er nog meer.

 

Ik zou dat emailadres heel graag van je willen hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PM verstuurd.

 

Heel erg bedankt voor je pm. Ik herken echter het eamiladres dat ik van je kreeg. Ik heb hem/haar onlangs een mailtje gestuurd, na een tip van iemand anders. Helaas hadden ze geen prikstok meer.

 

Ik vestig nu mijn hoop op andere mensen die dit forum bezoeken......

 

mvg,

de jakhalzen

bewerkt door de jakhalzen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu een soort wandelstok van Leki, die me prima bevalt. Je kunt hem inschuiven en zo aan je rugzak vastmaken. Echt ideaal, heb hem trouwens gekregen als verjaardagscadeau van SolidRock, die hem al eerder gehad.

Maar eerst gebruikte ik een paraplu met een punt. Ik had de stof er tussen uit gehaald en de pinnen met tape vastgeplakt aan de 'stok'. Hij was langer en daardoor wat onhandiger dan die Leki, maar als prikstok ging het echt prima. Dit kostte me dus niks, want ik gebruik nooit een paraplu.

Misschien dat je hier wat aan hebt,

 

Lighthouse777

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu een soort wandelstok van Leki, die me prima bevalt. Je kunt hem inschuiven en zo aan je rugzak vastmaken. Echt ideaal, heb hem trouwens gekregen als verjaardagscadeau van SolidRock, die hem al eerder gehad.

Maar eerst gebruikte ik een paraplu met een punt. Ik had de stof er tussen uit gehaald en de pinnen met tape vastgeplakt aan de 'stok'. Hij was langer en daardoor wat onhandiger dan die Leki, maar als prikstok ging het echt prima. Dit kostte me dus niks, want ik gebruik nooit een paraplu.

Misschien dat je hier wat aan hebt,

 

Lighthouse777

 

Ik gebruik vaak een tak, maar ik heb dan meestal de pech dat die afbreekt. Ook neem ik af en toe 'gewoon' een wandelstok mee, maar een oprolbare prikstok is toch wat handzamer. Vandaar ...

Maar evengoed: bedankt voor je reactie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...