Spring naar bijdragen

Verzoek Om Vertaling Naar Nederlands


besem

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Kan hij ook in het zuidafrikaans blijven.

Als je hardop leest is het prima te lezen en het is zo een leuke taal.

Bij monopoly "ga naar die tronk, glij nie langs start nie" Is toch mooier dan "ga naar de gevangenis, ga niet langs start" over de vertaling voor een string zal ik het hier niet hebben.

Waar komt de cache te liggen?

 

(; Ik ben van plan om de cache ook in Zuid-Afrikaans beschikbaar te maken. Bonuspunten voor diegenen wat hen in Afrikaans loggen!

 

De cache is een Earthcache die in Gelderland te voorschijn gaan komen.

Nog wel bij mij in de buurt (hoop ik want gelderland is groot).

Ik weet niet of in Afrikaans loggen gaat lukken en wat zelf verzonnen afrikaans is niet de bedoeling.

 

Toen we op reis waren in de drie Z-landen hadden we een afrikaanse gids geweldig leuk ook nog wat belgen in de groep :beerchug:

Op een moment kwamen we een andere reisleider tegen deze ging lekker met onze gids babbelen en roddelen dat hij kon. Wij zaten er bij met een boek in de hand maar waren geen letter aan het lezen. En die man maar roddelen over zijn groep op een gegeven moment moesten wij er hard om lachen. Fat verbaasde gezicht van die man, niemand verstond het toch als ze afrikaans spraken. Tja hij informeerd voortaan wel eerst of er geen nederlanders bij zijn.

Nog geregeld scheleden wij in het afrikaans; "ach jij domdrol" (zo lief)

Ja het taaltje brengt mooie herrinneringen boven. Bedankt daar voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vertaling is verstuurd naar besem.

 

Ik zeg: met zyn alle drup af goan, nie blijven nikse nie, maar loggen die bodemdoosji.

 

Dat is Brabants!!!!!!!! :beerchug:

 

Ik vind bodemdoosji toch leuker dan grond-kassie.

 

Houdt iemand de woordenlijst nog bij?

 

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vertaling is verstuurd naar besem.

 

Ik zeg: met zyn alle drup af goan, nie blijven nikse nie, maar loggen die bodemdoosji.

 

Dat is Brabants!!!!!!!! :(

 

Ik vind bodemdoosji toch leuker dan grond-kassie.

 

Houdt iemand de woordenlijst nog bij?

 

groetjes

:thumbup:

 

Kruimeldief's Privé Secretaresse

 

Ik dacht dat je werkeloos zou zijn, maar dat is schijnbaar niet zo. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij blijft leuk ... dat zuid afrikaans

 

Net nu er ook een topic is geweest over in welke taal een cache moet worden aan geleverd. ik vind het al mooi dat de plaatser een poging heeft gedaan om in de taal van het land de cache begrijpbaar te maken. ZA is goed te begrijpen door NL. En wetende dat besem nie nederlander is nie. Vind ik het heel acceptabel. Echter voor een earth cache geld een engelse vertaling. Dus een ieder die niet met ZA uit de voeten kan. Maakt maar een google-vertalening van de engelse omschrijfing

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er goed uit en is prima leesbaar!!!!!! :lol1:

 

ps Ik weet het weer, Ranger heette die. Ik dacht eerst dat het zijn beroep was, maar dat bleek zijn echte voornaam. Als ik het me goed herinner hoor, het is alweer een jaar of wat geleden, dat dat op tv was.

 

@Besem: komt de naam Ranger vaker voor in Zuid Afrika?

bewerkt door GeoVlinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Besem: komt de naam Ranger vaker voor in Zuid Afrika?

 

Nie sover ek weet nie - ek het persoonlik nog nooit gehoor van iemand met die naam "Ranger" nie. Waar kom jy aan die naam?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cool, ik wist niet dat er een website van was, heb ook niet gezocht, had het niet verwacht. Wellicht is het korter geleden, dan in mijn herinnering.

 

Ik ga snel kijken, of er ook filmpjes op staan van de afleveringen, dat zal dan vast ook wel....ik ben wel even zoet!!!!!

 

Later,

 

groetjes GeoVlinder

 

edit: Helaas, wel foto's, een trailer en een interviewfilmpje, maar geen fimpjes vd afleveringen. Tijd voor een nieuwe aflevering!!!!!!!!!!! :thumbup:

bewerkt door GeoVlinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...