Spring naar bijdragen

Nieuwe Profile Stats


team tan

Aanbevolen berichten

Ik ben een tijdje bezig geweest om mijn eigen stats pagina te maken voor mijn profile. Ik heb vele geprobeerd oa findstatgen3, itsnotaboutthenumbers en MyGeocachingProfile. Ze deden allemaal net niet wat ik wilde. Ik heb daarom maar een eigen applicatie gemaakt. Omdat ik de applicatie nog wil testen wil ik het nog niet openen voor het grote publiek. Als jij ook mee wil doen met het testen van de applicatie kun je mij een mailtje sturen naar register(a)team-tan.net

 

Kijk voor meer uitleg van de stats kijk op www.team-tan.net.

 

Het idee is dat ik niet oneindig veel getallen op de profile pagina wil zetten (sense en simplicity). Mijn doel is geweest om duidelijk te maken waar we hebben gecached. Het is een interactieve profile pagina (in tegenstelling tot de andere), dit is gedaan met AJAX . Dus op sommige onderdelen kam worden geclicked.

 

Team Tan

bewerkt door team tan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Verbazingwekkend dat de filters van groundspeak dat doorlaten. Iframe's zijn nou niet bepaald de meest favoriete html tags om toe te staan, o.a. omdat er nogal wat misbruik van te maken is.

 

Ik kan me voorstellen dat de betreffende profielpagina's op termijn ophouden met werken.

Laten we het niet hopen want ik vind dit een mooie, duidelijke, overzichtelijke stats module zonder al die poespas aan cijfers etc. Gaat mij niet om het scoren en gemiddelden en overige onnodige info.

Deze is dus precies goed wat mij betreft :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er top uit!

Jammer dat je premium member moet zijn, ben ik (nog) niet, dus kan geen query doen.

En jammer dat je hem met de hand moet updaten, maar dat is vast automagisch te maken :thumbup:

 

Misschien binnenkort maar even premium member worden en eens testen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Xaa, Het klopt dat iframes niet mijn voorkeur hadden om de stats op deze manier te maken. Maar de mogelijkheden zijn natuurlijk vele malen groter dan statische html code of korrelige plaatjes.... :thumbup: Vandaar mijn keuze....

Team Tan

 

Verbazingwekkend dat de filters van groundspeak dat doorlaten. Iframe's zijn nou niet bepaald de meest favoriete html tags om toe te staan, o.a. omdat er nogal wat misbruik van te maken is.

 

Ik kan me voorstellen dat de betreffende profielpagina's op termijn ophouden met werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...