Spring naar bijdragen

Nieuwe Profile Stats


team tan

Aanbevolen berichten

Hey Team Wilp

 

Ik had het maximum op 20k gelegd :) dus dat word even werken. Hellaas had ik geen testvectoren met groot aantal finds.

(Er is dus werk aan de winkel om het te wat te fixen)

 

Groetjes

 

Team Tan

 

 

Bedankt, nu weet ik hoe dat kwam.

Ik wacht de ontwikkeling af want ik vind het er heel aardig uitzien en wil het wel gaan gebruiken.

Hoop tzt een seintje te krijgen dat het programma het aankan.

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nog een klein verzoekje. Het zou mooi zijn als de caches in Belgie ook per provincie zouden kunnen worden gesplits, ipv alleen vlaanderen/walonie/brussel. De provincies zitten bij belgische caches gewoon in de gpx-omschrijving, dus dat zal denk ik niet zo moeillijk zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een klein verzoekje. Het zou mooi zijn als de caches in Belgie ook per provincie zouden kunnen worden gesplits, ipv alleen vlaanderen/walonie/brussel. De provincies zitten bij belgische caches gewoon in de gpx-omschrijving, dus dat zal denk ik niet zo moeillijk zijn.

 

Klopt dit had ik ook heel graag gehad. Ik ben nog aan het overwegen hoe ik dit netjes kan oplossen. Het probleem is dat ik gebruik maak

van google geomap waar ze deze grove verdeling hebben gemaakt :thumbdown:... Jammer, jammer ik had ook al een bug opgespoord.

En geprobeerd via het forum wat in beweging te krijgen maar ik sta natuurlijk achteraan in de rij. But what the hack... Ik heb het

opgenomen in de feature request list :yes: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bemerk dat in mijn profiel-stats van Team Tan, mijn eigen province van het bronsgroen eikenhout, totaal leeg is. Terwijl dat toch wel zo'n beetje de hoofd-cache-plek is.

 

Limburg is niet gekleurd, wel jammer. Ook een bug?

 

groetjes

Team WECA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bemerk dat in mijn profiel-stats van Team Tan, mijn eigen province van het bronsgroen eikenhout, totaal leeg is. Terwijl dat toch wel zo'n beetje de hoofd-cache-plek is.

 

Limburg is niet gekleurd, wel jammer. Ook een bug?

 

groetjes

Team WECA

 

Als het goed is het fixed. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Vraagje over profile details in Gc.com. De founds zijn aangemaakt via Gc.com. In GSAK heb ik de bekende findstat via de macro ook aangemaakt en daar komt, zoals steeds het totale plaatje op het scherm. Normaliter kan ik dat bij GC.com via change profile details vernieuwen en dus safen. En normaliter zie ik vervolgens als ik kijk bij preview profile details hetzelfde overzicht. Sinds vandaag echter niet. Er komt geen scherm met de statistieken, maar alleen het gehele tekstbestand in HTML. Heeft iemand eenzelfde ervaring en/of weet iemand waar dit aan ligt ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovenstaand is volgens mij een bugje op gc.com

 

Ja ik zag dat op het forum bij GC.com. Men vertelt ons wel dat alleen het preview-deel niet goed werkt door een bug, maar het echter profiledeel geeft slechts een deel van de via GSAKmacro aangeleverde gegevens. Dat is jammer. Maar ik neem aan dat men aan de andere kant van de grote plas dit allemaal in de gaten heeft en er daadwerkelijk iets aan gaat verbeteren. Dus even wachten maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...