Spring naar bijdragen

Logwedstrijd 2000-2008 Finale


Lepman

Logwedstrijd  

133 leden hebben gestemd

  1. 1. Beste logger 2000-2008?

    • Log 1
      7
    • Log 2
      1
    • Log 3
      9
    • Log 4
      1
    • Log 5
      7
    • Log 6
      10
    • Log 7
      7
    • Log 8
      18
    • Log 9
      8
    • Log 10
      13
    • Log 11
      19
    • Log 12
      4
    • Log 13
      13
    • Log 14
      5
    • Log 15
      11


Aanbevolen berichten

Pyne van harte !

 

Ik ben een beetje trots erop dat een van mijn caches tot deze inspiratie leidde, waarbij ik moet opmerken dat ik zelf de log van Lein aangaande dezelfde cache had genomineerd ( of was het willen nomineren ?).

Zij liepen tezamen deze route en plaatsten beide schitterende logs. Zoals ze beiden wel vaker doen. De logs van Pyne en Lein behoren dan ook bij mijn persoonlijke favorieten : om bij weg te dromen.

 

Overigens waren alle genomineerde logs bizonder. En nog vele andere niet genomineerde logs.

Waarvoor mijn dank als cacheeigenaar !

 

Geopatra.

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Pyne, gefeliciteerd met deze terechte overwinning. Voor de Logwedstrijd 2009 zal ik nóg meer mijn best doen.

Alle stemmers op mijn log voor Taalvouten (log 9): bedankt voor jullie steun.

Ik ga er een lekker biertje op drinken.

 

Proost! :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pyne gefeliciteerd :beerchug:

RvU a good runner up :lol1:

Track_leader ook een mooie log :thumbup:

 

zelf had ik op de log van RvU gestemd

het klonk me als muziek in de Oren.

 

de log van pyne had ik als 2e gestemd

wat als ik dat niet had gedaan !!! sorry Richard

 

ach het is maar een spelletje

 

maar ik zie nu in de stand dat het een gelijk spel is ??

klopt dat!!

 

als ik eerlijk mag zij vind ik dat er in verhouding maar weinig gestemd is!

bewerkt door dutchgoldwing
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik heb een van de logs van Pyne ingestuurd en ik geniet vaak van het lezen van zijn mooie logs; Je bent er bij en maakt het mee.

Gefeliciteerd dus Erik; dubbel en dwars verdiend. :beerchug:

 

Ik vond deze hele wedstrijd erg leuk en veel plezier beleefd aan het lezen van alle logs.

Normaal gaan ze op de verschillende cachepagina's toch wat aan me voorbij. Daarom hartstikke bedankt aan de organisatie en jury. Geweldig idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar ik zie nu in de stand dat het een gelijk spel is ??

klopt dat!!

 

 

Ja, ik geloof dat men na 0.00 uur vannacht nog heeft gestemd. Gisterenavond bij het sluiten van de stembus bleef de teller staan op 127 en had pyne er 18 voor log 11. Wat er daarna is gebeurd is niet meer van belang.

Misschien kan de moderator de poll dichtgooien...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pyne van harte met je overwinning

 

Verder alle mensen die logs ingezonden hebben bedankt, ik heb genoten van al die, vaak zeer originele, logs.

Heeft toch weer heel wat leesplezier opgeleverd. Ik zie nu al uit naar de volgende editie! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De banner!

 

Met enige trots tonen we als jury hierbij de banner die pyne - als winnaar van de logwedstrijd - tot het einde der dagen mag gebruiken, hier, overal, of waar dan ook:

 

309ced0e-6296-4fea-b1dc-ab5fa97effca.jpg

 

 

Auuwww..... de wond, waar net een klein korstje op zat, wordt door dit berichtje weer helemaal opengereten.

Terecht dat de jury met enige trots deze banner toont... ziet er werkelijk schitterend uit! Complimenten hoor!

 

Zoals al eerder gememoreerd, de toekomstige gebruiker van deze fraaie banner, is iemand die hem ook terecht gebruiken mag/kan/zal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pyne van harte gefeliciteerd met de 1e plaats. Ook alle andere inzenders bedankt voor de leuke logs. We hebben genoten van de vele schitterende pennevruchten (of zijn het toetsenbordcocktails of hoe men het ook maar noemen wil?) die men heeft geplaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...