meelhopper Geplaatst 30 mei 2009 Geplaatst 30 mei 2009 Hallo . Voor de Iphone bestaan leuke tools waarmee je berekeningen en variabelen in coordinaten kunt maken. Bestaan er voor de Nokia (E66) ook tools in relatie met GeoCaching???
Sivota Geplaatst 30 mei 2009 Geplaatst 30 mei 2009 Ik heb je vraag verplaatst naar een ander subforum. In dit subforum staat van alles over telefoons en wat er zoal mee kan en op kan. Kijk eens rond of er wat bij zit, want zelf heb ik verder geen idee. Maar wellicht krijg je hier nog aanvullingen.
IkbenMamma Geplaatst 30 mei 2009 Geplaatst 30 mei 2009 Voor de N95, heb ik o.a. GeoLive geinstalleerd, niks berekeningen, wel leuke tool. je kunt ook caches in je omgeving uploaden. Ook de Geocache Navigator erg handig van Trimmble. Voor berekeningen zou je de site www.ronsoft.nl/geotools in je favs kunnen zetten ! En op de site van GPSGEK, vind je makkelijke omreken software van WGS84 naar RD, ook handig in je favorieten !
Attila de Hunt Geplaatst 30 mei 2009 Geplaatst 30 mei 2009 (bewerkt) ik heb op mijn nokia N82 een bookmark naar www.ronsoft.nl/mobigeo staan, heel handig voor snijpunten, teksten ontsleutelen, projecties etcetera! 30 mei 2009 bewerkt door Attila de Hunt
Kruimeldief Geplaatst 30 mei 2009 Geplaatst 30 mei 2009 http://www.pgct.nl/ Hmmm, misschien beter de vraag nog eens goed na te lezen? Er wordt toch duidelijk gevraagd Geocache Tools voor een Nokia. En Nokia's OS is Symbian en niet Windows.
meelhopper Geplaatst 5 juni 2009 Auteur Geplaatst 5 juni 2009 Bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb geocache Navigator gevonden en geinstalleerd. Nu nog mee gaan stoeien.
delta123 Geplaatst 5 juni 2009 Geplaatst 5 juni 2009 Op mn nieuwe nokia ook even geocache navigator geinstalleerd. Ziet er leuk uit en altijd handig als je ergens onverwacht bent zonder een (echte) GPSr!
Triggerfish Geplaatst 23 november 2009 Geplaatst 23 november 2009 Op mn nieuwe nokia ook even geocache navigator geinstalleerd. Ziet er leuk uit en altijd handig als je ergens onverwacht bent zonder een (echte) GPSr! Vraagje... Sinds geocache navigator niet meer gratis is, weet iemand of er een trial versie is??? Ik wil hem wel kopen, maar dan wil ik toch wel eerste weten of het werkt zoals ik hoop dat het werkt.
meelhopper Geplaatst 23 november 2009 Auteur Geplaatst 23 november 2009 Op mn nieuwe nokia ook even geocache navigator geinstalleerd. Ziet er leuk uit en altijd handig als je ergens onverwacht bent zonder een (echte) GPSr! Vraagje... Sinds geocache navigator niet meer gratis is, weet iemand of er een trial versie is??? Ik wil hem wel kopen, maar dan wil ik toch wel eerste weten of het werkt zoals ik hoop dat het werkt. Navigator werkt echt prima hoor. Maar nu geocache live er is, is het de vraag wat is handiger. GCL is (nog) gratis. Wie heeft een vergelijkend warenonderzoek gedaan??
Team van Druten Geplaatst 23 november 2009 Geplaatst 23 november 2009 Ik heb tot de laatste update van mijn telefoon gebruik gemaakt van Geocache Navigator, maar nu deze niet meer werkt maak ik af en toe gebruik van Geocaching Live, hij bevalt mij zelfs beter (ik vind hem nauwkeuriger) als Geocache Navigator. Helaas heb ik geen ervaring met de nieuwe betaalde versie van Geocache Navigator, maar mis hem, sinds Geocaching Live ook niet. Alex (Team van Druten)
Triggerfish Geplaatst 23 november 2009 Geplaatst 23 november 2009 Bedankt. Ik zal een naar die Geocaching live kijken. Is niet voor mij, maar voor mijn neef. Die heeft een Nokia N95 en ipv een gps kopen, zou dit programma misschien handig zijn.
Le Comte Geplaatst 23 november 2009 Geplaatst 23 november 2009 Het is superhandig als je onverwacht en onvoorbereid in de gelegenheid bent om te gaan geocachen. Je hent je telefoon immers meestal wel bij je, maar je GPSr niet altijd. Maar het kan m.i. nooit een echte GPSr vervangen.
Twentse Mug Geplaatst 15 december 2009 Geplaatst 15 december 2009 Er zit volgens mij toch verschil tussen Geocaching Live en Geocache Navigator wat betreft de kaarten. En ook vergeleken met Nokia Maps en Google Maps. Vier verschillende kaartsystemen. Mij valt op dat de één wel voetpaden en fietspaden op de hei laat zien en de ander niet. Mijn indruk is dat Geoaching Live wat dat betreft de beste en meest gedetailleerde kaarten heeft. Google Maps heeft de minst gedetailleerde kaarten wat mij betreft. Ik ben benieuwd naar andere meningen omtrent de kaarten.
Aanbevolen berichten