Spring naar bijdragen

Nieuwe Moderator


Aanbevolen berichten

Sinds vandaag hebben wij een nieuwe moderator, na ingewerkt te zijn (met name op de rode knop :blink:): Esther van het team Venniper Cache Zoekers. Zij wordt de vierde moderator binnen het team van Sivota, team Beetle en BY Angels. Ik wens haar veel succes met deze job :rolleyes:!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Sinds vandaag hebben wij een nieuwe moderator, na ingewerkt te zijn (met name op de rode knop :lol1:): Esther van het team Venniper Cache Zoekers. Zij wordt de vierde moderator binnen het team van Sivota, team Beetle en BY Angels. Ik wens haar veel succes met deze job :blink:!

 

de gpsen verkocht en Moderator geworden !?

ik wens je veel plezier en sucsess Esther :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha medecachers,

 

Nee, ik ben nog niet zolang aan het cachen

Ja, dat weten jullie omdat jullie massaal onze pagina's bezoeken nu

Nee, dat komt niet omdat het cachen ons niet leuk leek

Ja, dat kwam omdat de kinderen nog te klein waren

Nee, dat zijn ze nu niet meer

Ja, ze zijn 7 en 10

Nee, het zijn alleen jongens

Ja, ik heb ook nog een man

Nee, ik ben zelf een vrouw

Ja, dat wisten jullie al

Nee, mannen heten inderdaad geen Esther

Ja, ik doe ook nog ander werk

Nee, ik werk bij TNT

Ja, dat is best wel leuk

Nee, niet als het hoost

Ja, ik heb ook nog andere hobbies

Nee, ik doe verder niets actiefs meer

Ja, als het maar in de buurt van de pc is

Nee, het is hier netjes in huis

Ja, dat komt door die mannen hier

Nee, niet door mij.

 

Kijk... jullie zien het. Ik ben helemaal thuis in de Ja-Nee discussies. Zwart-wit dus. Hoewel. Een beetje grijs mag best, een beetje geel en rood en blauw en groen ook. Graag zelfs! Ik ga normaal met iedereen in discussie en dat is het enige wat ik verwacht van jullie; nou dat valt toch wel mee?

 

Oja en wie kent mijn avatar? Daar om heen willen wij nog eens zelf een multi leggen want ik vind dat je toch wel 1 cache moet hebben. Nou nee, dat vindt mijn oudste want hij is gek op nieuwe icoontjes op de cachepagina en daarom leek een eigen cache hem wel wat (kan hij fijn discoveren).

 

Bedankt voor de verwelkoming hier!

 

gr Esther.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom collega.

Het is leuk werken hier.

Wat mij betreft; ook gezellig dat er weer een vrouw bij komt.

De verhoudingen in het team van GC.nl beginnen wat op peil te komen (sorry guys :thumbup: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het klinkt altijd zo gewichtig..... ingewerkt..... etc.... wat omhelst die opleiding tot moderator eigenlijk? welke modules? welke vakken? wie nemen de examens af?

 

 

Misschien allemaal een beetje flauw maar dat is wel het primaire gevoel dat mij overvalt als ik dit soort berichten lees :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, 't is maar hoe je het leest. Je kunt ook bedenken dat je bij iedereen waar je nieuw binnenkomt even wegwijs moet worden gemaakt. Je hoeft niet met je GPS in de huiskamer rond te lopen om je weg te vinden, maar ik kom wel eens in gebouwen waarvan ik denk; had ik maar een stafkaart en dat heet dan ook wegwijs maken.

 

"Wegwijs" maken is een term, "inwerken" ook. Het is een manier om Esther voor te stellen aan alle forumgebruikers en dat vind ik niet meer dan fatsoenlijk.

 

 

 

O ja, de examens in dit vak worden afgenomen door Team Jemar en da's behoorlijk afzien, geloof mij maar. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...