Spring naar bijdragen

Logger Des Vaderlands


Lepman

Aanbevolen berichten

Misschien kan de uitdaging (klik hier) in 1e instantie een ander onderwerp krijgen.

Het ontwikkelen en uitvoeren van een wedstrijd met nieuwe caches duurt natuurlijk wel even.

Mocht het idee van de grond komen, kan er in de periode van voorbereiding eventueel een andere 'wedstrijd' worden georganiseerd.

 

Een wedstrijd over logs.

 

Er wordt dan een topic gemaakt waar in een bepaalde periode cachers hun leukste/meest orginele log kunnen zetten.

Er zit geen periode aan de log, dus logs van 2000 t/m 2009.

Per cacher 1 log in te zenden.

 

De 'jury' heeft het makkelijker dan bij de cache-wedstrijd.

Alles is thuis te beoordelen, door dezelfde juryleden, dus net als bij de foto-wedstrijd geen verschillende juryleden.

Eén groep die alles beoordeelt dus.

Daar volgt een selectie van 20(?) logs uit. Die worden voorgelegd aan de bezoekers en er kan gestemd worden.

 

Uiteindelijk beslissen wij allemaal samen wie de winnaar is.

 

Die krijgt dan de titel....'Logger des Vaderlands' ? ;)

 

Afhankelijk van de reacties hier, zal ik de koe bij de hoorns vatten en binnenkort beginnen met het plan uitwerken :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Leuk idee. Ik zou het geloof ik leuker vinden om een log van een ander te nomineren dan een eigen log op te sturen.

 

Wil je dan duizenden logs doorspitten?

Ik weet denk ik al wel welke log ik van mezelf zou insturen ......

Eentje waar ik van de cachelegger nog een apart mailtje kreeg met complimenten en bedankjes voor de leuke log!

Kijk daar doe je het beide (ook een beetje) voor.

Al ging daar natuurlijk ook een leuke tocht aan vooraf.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kan de uitdaging (klik hier) in 1e instantie een ander onderwerp krijgen.

 

Een wedstrijd over logs.

 

Er wordt dan een topic gemaakt waar in een bepaalde periode cachers hun leukste/meest orginele log kunnen zetten.

Er zit geen periode aan de log, dus logs van 2000 t/m 2009.

Per cacher 1 log in te zenden.

 

Die krijgt dan de titel....'Logger des Vaderlands' ? ;)

 

Afhankelijk van de reacties hier, zal ik de koe bij de hoorns vatten en binnenkort beginnen met het plan uitwerken :thumbup:

 

Leuk idee! Ik denk dat het handiger is toch per jaar te doen, omdat je dan het evenement nogmaals kan doen. Dan komt er per jaar een schat aan logjes boven water die elk jaar weer de aandacht vestigt op het leuke van logs schrijven.

 

Nelleke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De bedoeling is ook elk jaar.

Maar om alle reeds bestaande logjes mee te laten dingen, eenmalig van 2000 t/m 2009 en vanaf 2010 dus per jaar.

 

Het zal wel een eigen logje moeten zijn en niet van een ander. Ook om het feit dat iedereen slechts 1 keer mee kan doen.

 

Maar zo te zien valt het idee wel redelijk dus we zullen wat gaan uitwerken :thumbup:

 

Allereerst maar een oproep wie er in de jury willen zitten.

Dat wordt dus een vaste groep die uiteindelijk alle inzendigen beoordeeld en een selectie maakt om aan de bezoekers voor te leggen.

 

Let wel: de juryleden zijn uitgesloten van deelname!

 

Verdere details volgen deze week ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of NU een verkiezing met logjes tot en met 31-12-2008 en in januari de log van 2009 verkiezing?

Klinkt ook goed :(

Misschien nog wel beter ja. Neem ik dat als uitgangspunt.

 

Vrijwilligers die in de jury willen kunnen zich aanmelden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of NU een verkiezing met logjes tot en met 31-12-2008 en in januari de log van 2009 verkiezing?

Klinkt ook goed :(

Misschien nog wel beter ja. Neem ik dat als uitgangspunt.

 

Vrijwilligers die in de jury willen kunnen zich aanmelden :)

 

Even wat duidelijkheid voor de jury:

Logjes geschreven door mijn hand/laptop doen niet mee en/of logjes die we krijgen op onze caches?

Het eerste is eerlijk maar het tweede niet, want die heb ik niet geschreven. Kan ik er wat aan doen dat sommigen een fijne wandeling hebben gemaakt en dat in letteren waarderen?

 

Desalnietemin, ik meld me aan voor jury

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarnaast kan ook voor de mooiste foto bij de log een wedstrijd worden opgezet.

Voor foto's kan eventueel een andere wedstrijd gehouden worden.

 

Laten we het bij deze wedstijd beperken tot logjes.

De verschillende categorien logjes (leukste, orgineelste etc) is voor deze wedstrijd voldoende schat ik zo in :)

 

Logjes geschreven door mijn hand/laptop doen niet mee en/of logjes die we krijgen op onze caches?

Het eerste is eerlijk maar het tweede niet, want die heb ik niet geschreven. Kan ik er wat aan doen dat sommigen een fijne wandeling hebben gemaakt en dat in letteren waarderen?

Correct, voor de juryleden tellen alleen zelfgeschreven logjes niet mee, wel logjes die bij een cache van hen geschreven is.

 

The Scorpios genoteerd :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...