Spring naar bijdragen

Team Beetle


Aanbevolen berichten

Beste forumgebruikers!

 

Vanwege vertrek (helaas ;) ) van zowel Eser als Lepman als moderator is sinds heden Reijer v.d. Hoek aangesteld (en ingewerkt als nieuwe moderator). Reijer is op dt moment ook werkzaam als supportdesk medewerker en gaat deze twee functies combineren. Rond mei zal Esther Dijkstra (na te zijn ingewerkt) worden toegevoegd aan het team van modjes. Eveneens zal ik vanaf heden meer admintaken van Evert overnemen en minder op het forum gaan moderen.

 

Ik hoop jullie zo voldoende te hebben geïnformeerd!

 

Reijer: succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Reijer veel succes met het moderatorschap! ;)

 

Beste forumgebruikers!

 

Vanwege vertrek (helaas ;) ) van zowel Eser als Lepman als moderator is sinds heden Reijer v.d. Hoek aangesteld (en ingewerkt als nieuwe moderator). Reijer is op dt moment ook werkzaam als supportdesk medewerker en gaat deze twee functies combineren. Rond mei zal Esther Dijkstra (na te zijn ingewerkt) worden toegevoegd aan het team van modjes. Eveneens zal ik vanaf heden meer admintaken van Evert overnemen en minder op het forum gaan moderen.

 

Ik hoop jullie zo voldoende te hebben geïnformeerd!

 

Reijer: succes!

 

Ik zie dat Geovlinder ook geen Moderator meer is, klopt dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat Geovlinder ook geen Moderator meer is, klopt dat?

 

Dan kun je heel goed lezen en heb je geen bril nodig;)! Hilde wil graag wat meer met projecten ed bezig zijn dus vandaar is ze daar heen gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...