Spring naar bijdragen

Team Beetle


Aanbevolen berichten

Nou, daar ben ik dan om me even voor te stellen...

 

Zoals jullie al gelezen hebben in de berichtjes hierboven, heet ik Reijer en ben één van de 2 leden van Team Beetle.

Het tweede lid van Team Beetle is mijn vrouw, Corine en is over geocachen al even enthousiast - zij het niet enthousiaster!!!

 

In het dagelijks leven ben ik systeem- en netwerkbeheerder op een middelbare school.

Mijn hobbies / bezigheden zijn o.a.: gitaar spelen :blush: , motorrijden, geluidstechniek, zendamateur ( N en Marcom-B ), websites onderhouden / aanpassen (klein beetje programmeren).

Een bezige bij dus. :no:

 

In 2005 kwamen we in contact met deze hobby en toen er de vraag was of er mensen het team wilden versterken, heb ik hier op gereageerd.

Het balletje is toen gaan rollen en sinds november 2008 ben ik toegevoegd aan de Supportdesk, die nu bestaat uit Jan (Geo-Hoppers), Janet (AngelFinder) en binnenkort ook Jolanda (jojoNL).

 

Bij de aanmelding had ik aangegeven dat ik ook 'in' was voor de functie van moderator en ziehier het resultaat!

Zoals ik het nu inschat zijn deze functies goed naast elkaar te doen en ik ga me daar ook helemaal voor inzetten.

In het begin zal ik natuurlijk veel vragen aan m'n collega-moderators, dus heb even geduld met me!

 

Ik hoop dat ik een waardevolle bijdrage kan leveren aan de "geocachende gemeenschap".

 

Vragen? Vragen!!! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...