Spring naar bijdragen

Het Labyrint Van Merlijn


De Watergeuzen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik durf al bijna niet te reageren op dit soort vragen omdat het gehele forum is volgelopen met een wel zeer hoog knuffelgehalte en ik word dan bang om dan op wel erg teere beginners teentjes te trappen die zich daardoor weer benadeelt en buitengesloten kunnen gaan voelen.

 

Maar, als er nu eens gegoegelt was op "het labyrint van merlijn" precies zo als er gevraagd werd had ik deze zinnen niet willen schrijven

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik durf al bijna niet te reageren op dit soort vragen omdat het gehele forum is volgelopen met een wel zeer hoog knuffelgehalte en ik word dan bang om dan op wel erg teere beginners teentjes te trappen die zich daardoor weer benadeelt en buitengesloten kunnen gaan voelen.

 

Maar, als er nu eens gegoegelt was op "het labyrint van merlijn" precies zo als er gevraagd werd had ik deze zinnen niet willen schrijven

Hoog knuffelgehalte of niet...

Het is erg prettig te zien dat het forum dankzij dit soort reacties volloopt met.... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik durf al bijna niet te reageren op dit soort vragen omdat het gehele forum is volgelopen met een wel zeer hoog knuffelgehalte en ik word dan bang om dan op wel erg teere beginners teentjes te trappen die zich daardoor weer benadeelt en buitengesloten kunnen gaan voelen.

 

Maar, als er nu eens gegoegelt was op "het labyrint van merlijn" precies zo als er gevraagd werd had ik deze zinnen niet willen schrijven

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Ik ben een beginner, en je trapt op geen tenen want ik ben het met je eens.

Google eerst voor je het vraagt.

geocaching.nl staat hoog in google dus daar kom je altijd snel uit.

 

Linda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

 

Onderstaand het stukje tekst over "nol in het bos"

 

GROETJES Wwodan

 

Activiteit voor alle vrijwilligers [25-03-2006]GPS-wandeling en chinees buffet voor alle vrijwilligers zaterdag 25 maart

 

Graag willen we alle leden die zich afgelopen jaar hebben ingezet voor de vereniging nog eens extra bedan-ken door het aanbieden van het volgende programma:

 

15:30 Verzamelen in het clubhuis

16:00 Vertrek richting Nol in ’t Bos

16:30 – 19:30 GPS-tocht

20:00 Chinees buffet met na afloop nog wat drinken in het clubhuis.

 

Met de GPS-tocht ga je in groepjes met behulp van een GPS al wandelend door de bossen op zoek naar de verschillende schatten (caches): ‘Het labyrint van Merlijn’ en ‘De voet van de Reus’.

Bij het labyrint van Merlijn gaan de deelnemers op pad om de mysterieuze schat van Merlijn te vinden die zich aan het einde van een onzichtbaar labyrint bevindt.

De voet van de reus is een erg leuke cache die ook nog wat vraagt van de hersenen. Een beetje puzzelen, een beetje zoeken en lekker wandelen door de natuur. Het gehele programma duurt ongeveer 3 uur. Na de eerste cache is er een pauze waarin de schatzoekers wat te drinken en een koek krijgen. (zie www.jati.nl voor meer informatie)

 

Heb jij je afgelopen jaar, op wat voor manier dan ook, ingezet voor de vereniging geef je dan op voor deze activiteit. In verband met reserveringen kan je alleen mee doen als je je van te voren hebt opgegeven. Dit kan doormiddel van de inschrijflijst op het clubhuis, een E-mail naar secretariaat@tcw79.nl of te bellen met Jocco Dekker, 0318 419025. Als je nog iemand extra mee wilt nemen die geen lid is van TCW neem dan even con-tact op.

 

Namens het bestuur, Jocco Dekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik heb dus "gegoegelt", maar niks gevonden. Zelfs niets van "nol in het bos". En nu dan?

Ik ben ook wel een beetje benieuwd naar deze wandeling. Dus kom maar op met raad en advies.

Het is een eigen route van Jati die ze gebruiken voor hun bedrijf. Kijk maar eens op de website van Jati.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik heb dus "gegoegelt", maar niks gevonden. Zelfs niets van "nol in het bos". En nu dan?

Ik ben ook wel een beetje benieuwd naar deze wandeling. Dus kom maar op met raad en advies.

 

Zoek 's op 'Labyrinth van Merlijn' en 'gps tocht'. En neem advies van anderen hier over: kijk 's op de site van JaTi. Een paar extra zoektermen er bij doet wonderen.

Succes!

bewerkt door Voortrekkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor sommige mensen zou een cursus zoeken met google niet weg zijn. Als ik dus zoek op Google naar "het labyrint van merlijn" (let op met quotjes) , kom je dus op bovengenoemde terecht of onder genoemde.

 

GPS-wandeling, in de natuur op zoek naar een schat in "Het Labyrint van Merlijn", deelname € 7,50, kinderen t/m 6 jr. 3,75, start bij Hotel Nol in 't Bosch, Hartenseweg 60, Wageningen, 06-12401550, zo. 13.30-16.30 uur

 

 

Voor de liefhebbers. Kijk eens op Google voor een snelcursus

 

http://www.google.nl/support/websearch/bin...py?answer=35889

 

Dit is de basis uitleg. Als je hier nog wat doorklikt op sommige links kan er een wereld voor je open gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:sweatdrop: Alle liefhebbers blij bij deze. Bedankt. Maar eh,......als je een beetje moe wordt van de vraag, dan hoef je geen antwoord te geven hoor.

 

Het lijkt mij dat het antwoord op de vraag van de topicstarter afdoende gegeven is.

Daarom gaat het draadje toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JaTi verzocht mij om nog even het juiste antwoord aan dit topic toe te voegen:

 

"Als aanvulling op de discussie op het forum over Het Labyrint van Merlijn nog even dit:

 

Het Labyrint van Merlijn is een geocache die wij af en toe aanboden aan groepen die met een gps op pad wilden. Het was een relatief eenvoudige cache bij Nol in 't Bosch in Wageningen. We gebruiken de cache op dit moment alleen nog voor kinderfeestjes. De cache was ook bekend onder een andere (iets spannender) naam. En onder die andere naam bestaat er ook een 'openbare' geocache. Die openbare cache, die bij geocaching.com is aangemeld en dus door iedereen kan worden gelopen, ligt in de buurt van Kootwijk. Die cache, die overigens wel wat pittiger is dan de kindercache in Wageningen, is in het boek d3Zusjes door Ina Enssr beschreven. "

 

JaTi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...