Nijen Geplaatst 2 september 2009 Geplaatst 2 september 2009 Voeg ons maar toe bij Friesland (Heerenveen e.o en leeuwarden e.o.)
*BaJo* Geplaatst 3 september 2009 Geplaatst 3 september 2009 Zuid Holland [*]Bajo Rotterdam, Spijkenisse, Europoort, Hellevoetsluis [*]VasCo Rijnmond, Hoekse Waard, Voorne-Putten [*]GeoTaz Delft e.o. [*]Diversion600 Regio Drechtsteden tot Breda / Den Bosch [*]Proefloper driehoek Zoetermeer t.m Europoort [*]Jorienepien Leiden Oegstgeest Haarlemmermeer zuid [*]DutchCollies Leiden Oegstgeest Haarlemmermeer zuid [*]Firefox Gorinchem > Tiel [*]DiedB Gouda e.o. (fietsafstand) [*]Team Guppie grenzend aan Lopikerwaard [*]mlvdburg ca. 20 km. rond Rotterdam [*]Westlander Complete Westland,Hoek van Holland en Maassluis [*]Keske27 Westland e. o. (ook evt. hulp bij het maken v.d. cache) [ Wil je onze naam svp correct noteren ? Het is *BaJo* anders kunnen we ook niet op eventuele mailtjes reageren. BaJo bestond namelijk al, is alleen van een inactieve cacher.
emiledk Geplaatst 3 september 2009 Geplaatst 3 september 2009 Emiledk wil wel proeflopen in de regio Geldermalsen, Tiel, Houten, Zaltbommel
masterchef Geplaatst 3 september 2009 Geplaatst 3 september 2009 Ook ik wil wel proeflopen, In Oostelijk Flevoland, NOP, en de plaatsen aan de andere kant van het veluwemeer vanaf Kampen tot aan Harderwijk Gr Masterchef
vleddermuis Geplaatst 3 september 2009 Geplaatst 3 september 2009 Is er al een lijst beschikbaar voor wie waar proeflopen wil? Persoonlijk zou ik mijn nieuwe cache niet proef willen laten lopen door mensen die zelf nog maar weinig hebben gevonden, is daar nog een selectie in?
Vasc0 Geplaatst 3 september 2009 Geplaatst 3 september 2009 Is er al een lijst beschikbaar voor wie waar proeflopen wil?Persoonlijk zou ik mijn nieuwe cache niet proef willen laten lopen door mensen die zelf nog maar weinig hebben gevonden, is daar nog een selectie in? Zie het eerste bericht van dit draadje voor de lijst der proeflopers.
ZaNaBoZa Geplaatst 3 september 2009 Geplaatst 3 september 2009 (bewerkt) Ook wij kunnen wel toegevoegd worden. (Eindhoven e.o.(+-20km)) 3 september 2009 bewerkt door ZaNaBoZa
Twin Peaks Geplaatst 3 september 2009 Auteur Geplaatst 3 september 2009 De lijst van proeflopers (te vinden in het eerste postje) geupdate. Dank voor de nieuwe aanmeldingen.
Crankyhenkie Geplaatst 3 september 2009 Geplaatst 3 september 2009 Ik wil wel proeflopen in de (noordelijke) Achterhoek en in de regio Apeldoorn-Zutphen. En op verzoek misschien ook nog wel elders ;-) Ook voor tips over het plaatsen van een cache ben ik beschikbaar.
Venniper Cache-zoekers Geplaatst 3 september 2009 Geplaatst 3 september 2009 Wij zijn wel beschikbaar voor het hele gebied ten zuiden van Haarlem en Amsterdam tot en met Noordwijk-Kaag en Brasem. Als het maar geen cache van Roger en Yvonne is ;-)
Katrien Geplaatst 3 september 2009 Geplaatst 3 september 2009 Wij willen wel proeflopen in [*]Bajo Rotterdam, Spijkenisse, Europoort, Hellevoetsluis [*]VasCo Rijnmond, Hoekse Waard, Voorne-Putten [*]Firefox Gorinchem > Tiel [*]mlvdburg ca. 20 km. rond Rotterdam
snerty53 Geplaatst 3 september 2009 Geplaatst 3 september 2009 Team Snerty53wil wel proeflopen op Walcheren.
jo-anne Geplaatst 4 september 2009 Geplaatst 4 september 2009 Ik had het in een eerder draadje al eens gemeld, maar voor de ruime omgeving van Deventer ben ik wel te porren om proef te lopen. Dat is dus in Overijssel en Gelderland...
n0kk0 Geplaatst 4 september 2009 Geplaatst 4 september 2009 N0kk0 wil wel proeflopen in Zuid Holland..
Vasc0 Geplaatst 5 september 2009 Geplaatst 5 september 2009 Wij willen wel proeflopen in [*]Bajo Rotterdam, Spijkenisse, Europoort, Hellevoetsluis [*]VasCo Rijnmond, Hoekse Waard, Voorne-Putten [*]Firefox Gorinchem > Tiel [*]mlvdburg ca. 20 km. rond Rotterdam Ga je ook IN mij proeflopen?
Aanbevolen berichten