Spring naar bijdragen

Cache Loggen Zonder Op Cacheplek Te Zijn Geweest


jowi

Aanbevolen berichten

Klopt. ik ging er vanuit dat hij een virtual bedoelde als je de cache niet hebt bezocht of niet hebt gevonden.

 

Ik kreeg namelijk die indruk omdat hij een traditional met logvoorwaarde en daarom een mystery niet zag zitten en ze op gelijke hoogte stelt met geocaches die je niet gevonden hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het linkje dat je opgeeft gaat naar een unpublished cache. :lol1:

 

8< -- knip -- >8 Een geocache is alleen een geocache als er een werkelijke fysieke geocache ligt met minimaal een logrol als inhoud. 8< -- knip -- >8

 

Dat men dus als extra logvoorwaarde een foto moet plaatsen maakt het een mystery, maar dat betekent niet dat er dan geen fysieke cache ligt, dat betekent niet dat de cache vanuit huis gelogd kan of gelogd mag worden. Je moet sowieso de geocache vinden.

 

De logvoorwaarde is dus een extra. Andere manier is niet mogelijk, is niet toegestaan is onbespreekbaar.

 

Tja, wat ik me dan wel afvraag, is....... wie o wie van de cache leggers legt een logboekje of logrolletje naast de enorme lijst van online logs op GC.com om vervolgens onterechte internet logjes te verwijderen.

 

Sterker nog, bij mysteries of Earthcaches met een logvoorwaarde (foto of opsturen antwoord op vraag per mail) vraag ik me af of iedere cache legger zich er zo aan stoort als iemand logt zonder een antwoord te hebben gemaild. Volgens mij belanden zulke mailtjes na een tijdje ook gewoon op de bult ongelezen mail tussen nieuwsbrieven en spam. Of denk ik nu te slecht over cache leggers :)

 

Als je nu met alle geweld online wilt loggen, maar niet fysiek bij de cache bent geweest dan denk ik maar zoals velen hier in dit topic: "Wie houdt dan wie nu voor de gek".......

 

En als je nu echt met alle geweld wilt loggen vanuit de luie stoel, zonder dat je ooit écht fysiek bij de cache kán komen, dan moet je hier maar even kijken. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het linkje dat je opgeeft gaat naar een unpublished cache. :lol1:

 

8< -- knip -- >8 Een geocache is alleen een geocache als er een werkelijke fysieke geocache ligt met minimaal een logrol als inhoud. 8< -- knip -- >8

 

Dat men dus als extra logvoorwaarde een foto moet plaatsen maakt het een mystery, maar dat betekent niet dat er dan geen fysieke cache ligt, dat betekent niet dat de cache vanuit huis gelogd kan of gelogd mag worden. Je moet sowieso de geocache vinden.

 

De logvoorwaarde is dus een extra. Andere manier is niet mogelijk, is niet toegestaan is onbespreekbaar.

 

Tja, wat ik me dan wel afvraag, is....... wie o wie van de cache leggers legt een logboekje of logrolletje naast de enorme lijst van online logs op GC.com om vervolgens onterechte internet logjes te verwijderen.

 

Sterker nog, bij mysteries of Earthcaches met een logvoorwaarde (foto of opsturen antwoord op vraag per mail) vraag ik me af of iedere cache legger zich er zo aan stoort als iemand logt zonder een antwoord te hebben gemaild. Volgens mij belanden zulke mailtjes na een tijdje ook gewoon op de bult ongelezen mail tussen nieuwsbrieven en spam. Of denk ik nu te slecht over cache leggers :)

 

Als je nu met alle geweld online wilt loggen, maar niet fysiek bij de cache bent geweest dan denk ik maar zoals velen hier in dit topic: "Wie houdt dan wie nu voor de gek".......

 

En als je nu echt met alle geweld wilt loggen vanuit de luie stoel, zonder dat je ooit écht fysiek bij de cache kán komen, dan moet je hier maar even kijken. :dribble:

 

Je kunt natuurlijk de owner vragen of hij de cache meeneemt of thuis bezorgd :P

bewerkt door team explorers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Ja da's een hele goeie vraag. :dribble:

 

Kom er allemaal maar eens vooruit wie dit gedaan heeft :)

 

Ik met mijn 677 found's heb het in ieder geval wel één keer gedaan :lol1:

 

Dus wie volgt er om dit ook te bekenen.

 

Groetjes Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8< -- knip -- >8

Kom er allemaal maar eens vooruit wie dit gedaan heeft :lol1:

Ik met mijn 677 found's heb het in ieder geval wel één keer gedaan :P

Dus wie volgt er om dit ook te bekenen.

Groetjes Keske27

Nou, als we toch bezig zijn, ik heb het een keer overwogen, maar het toch maar bij een Note gehouden, want volgens mij bestond-ie ook echt:

http://coord.info/GC55A5 (in mijn herinnering was het trouwens een multi, maar dat terzijde)

 

8< -- knip -- >8

"Wie houdt dan wie nu voor de gek".......

8< -- knip -- >8

En dat herinnert me aan een andere cache, die onlangs het archief in ging. Daar ben ik wel enkele malen ter plekke geweest, maar helaas pas nadat de cache geript was. Maar voor die cache was dat blijkbaar geen probleem. Dus ja, ik heb het ook wel eens gedaan. :)

Gelukkig hebben we de foto's nog. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[

 

Tja, wat ik me dan wel afvraag, is....... wie o wie van de cache leggers legt een logboekje of logrolletje naast de enorme lijst van online logs op GC.com om vervolgens onterechte internet logjes te verwijderen.

 

Ik !!!!!

bewerkt door team explorers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn oudere logboekjes komen meer namen voor dan logs op internet :rolleyes:

Maar on-topic: JA, ik heb wel eens een micro gelogd waarvan ik wel de puzzel had opgelost maar niet fysiek weer naar dezelfde saaie lokatie ben gereden. Ik heb wel een ander laten krabbelen, maar die wilde weer de puzzel niet oplossen! Samenwerking dus.....

Was het een multi geweest had ik hem zelf gelopen. Simpele (puzzel)micro's komen langzaam mijn strot uit :blush:!

Maar dat is natuurlijk MIJN mening. Oeps, ik ben weer veel te eerlijk.

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een keer een virtual gelogd waar ik niet ben geweest. Maar als ik zie hoeveel logs die ijsbeer heeft, ben ik niet de enige. Overigens geen lol aan, dus waarom zou je.

Ook heb ik een keer een cache gelogd, waar ik wel de koker vond (met de code voor een bonus), maar geen logboek.

Verder schroom ik er niet voor om de leggers van multi's te slim af te zijn en niet hun hele route te lopen. Af en toe zijn hun formules en opdrachten zo doorzichtig, dat je met een beetje redeneren het eindpunt kunt bepalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[

 

Tja, wat ik me dan wel afvraag, is....... wie o wie van de cache leggers legt een logboekje of logrolletje naast de enorme lijst van online logs op GC.com om vervolgens onterechte internet logjes te verwijderen.

 

Ik !!!!!

........ ik ook

..................en ik ook (op die ene keer na toen er een zeiknat rolletje in de micro zat :rolleyes: )

 

En ook alle mails van onze earth-caches worden beantwoordt

:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh ja, ik beken, ik heb weleens iemand voor het lapje gehouden :blush:

En het is wel eens voorgekomen dat iemand door omstandigheden voor mij had gelogd, waar ik later alsnog mijn stempel ben gaan zetten.

Verders heb ik mezelf niet voor de gek gehouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loggen zonder geschreven te hebben; we hebben bij 1 cache het verzoek gedaan naar de maker of we dat mochten doen omdat we al 5 keer gezocht hadden voordat eindelijk duidelijk werd dat deze weg was en we ook op de cm nauwkeurig op de juiste plek waren geweest.

Helaas nooit antwoord gehad van de maker, wat we wel kinderachtig vinden.

Een simpel mailtje met ja of nee had volstaan.

Geneigd om te loggen zonder vinden; ja af en toe wel, maar geen goed gevoel erbij, dus doen we niet.

bewerkt door Team Nessa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een ieder die zichzelf voor de gek wil houden en zijn founds aantal wil opschroeven, mag het wat mij betreft zelf weten.

Maar wat is het nut??

Ik zal daar in ieder geval nooit aan meedoen.

Ik ben in ieder geval altijd fysiek aanwezig geweest. Het lukt bij een micro niet altijd om de logrol eruit te peuteren en dan laat ik dat dan zitten, log dan wel op de site.

 

En ik denk inderdaad niet dat cachelegger alle logs gaat nakijken. Maar dat is nog steeds geen reden om te loggen zonder daadwerkelijk bezoek. Dan is er toch niets meer aan het spelletje. Toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...