Spring naar bijdragen

Waar Is De Finale


Vierpraatjes

Aanbevolen berichten

Ik kan dit, net als Barny ook niet begrijpen. Het komt vaker voor dat een draadje met beperkte toegang zichtbaar is op de beginpagina. Door al dit soort kleine foutjes komt de crew van .nl over als een zooitje ongeregelde onprofessionele klungelaars. Volgens mij iets dat niet overeenkomt met de werkelijkheid. Als je een beetje zelfcritisch bent moet je dit als crew toch niet willen… Dan gooi je gewoon alles even opzij en steek je even de tijd in dit soort kleine dingen zodat je weer mooi op de foto staat. Ook al ligt je bord vol met een hoop andere belangrijke dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik kan dit, net als Barny ook niet begrijpen. Het komt vaker voor dat een draadje met beperkte toegang zichtbaar is op de beginpagina. Door al dit soort kleine foutjes komt de crew van .nl over als een zooitje ongeregelde onprofessionele klungelaars. Volgens mij iets dat niet overeenkomt met de werkelijkheid. Als je een beetje zelfcritisch bent moet je dit als crew toch niet willen… Dan gooi je gewoon alles even opzij en steek je even de tijd in dit soort kleine dingen zodat je weer mooi op de foto staat. Ook al ligt je bord vol met een hoop andere belangrijke dingen.

 

Zeur toch niet zo. Natuurlijk willen ze dat ook niet. Maar waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Waar gehobbied wordt, worden nog meer fouten gemaakt.

Uitleg is gegeven. Klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan dit, net als Barny ook niet begrijpen. Het komt vaker voor dat een draadje met beperkte toegang zichtbaar is op de beginpagina. Door al dit soort kleine foutjes komt de crew van .nl over als een zooitje ongeregelde onprofessionele klungelaars. Volgens mij iets dat niet overeenkomt met de werkelijkheid. Als je een beetje zelfcritisch bent moet je dit als crew toch niet willen… Dan gooi je gewoon alles even opzij en steek je even de tijd in dit soort kleine dingen zodat je weer mooi op de foto staat. Ook al ligt je bord vol met een hoop andere belangrijke dingen.

 

Och...wie werkt maakt fouten..

wie veel werkt maakt doorgaans meer fouten

wie weinig werkt, maakt doorgaans minder fouten

....en er zijn ook mensen die blijkbaar geen fouten maken.

 

Ik kan alleen maar zeggen dat er door alle vrijwilligers hier bij GC.NL hard gewerkt wordt. :beerchug:

 

Ik heb in mijn eerste posting al uitgelegd hoe het gekomen is, ik begrijp dus niet helemaal of je nu de fout niet begrijpt, of mijn uitleg over het ontstaan ervan, of het feit dat mensen gewoon soms een foutje maken.

 

Wat ik vooral niet begrijp is dat mensen er zich zo druk over maken.

 

Er is een foutje gemaakt, dat is hersteld.

Er is een vraag over gesteld, die is beantwoord.

 

Om te voorkomen dat nog meer mensen zich hierover druk gaan maken sluit ik het topic dan ook af.

Ik ga ervan uit, dat jullie daar begrip voor hebben. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan dit, net als Barny ook niet begrijpen. Het komt vaker voor dat een draadje met beperkte toegang zichtbaar is op de beginpagina. Door al dit soort kleine foutjes komt de crew van .nl over als een zooitje ongeregelde onprofessionele klungelaars. Volgens mij iets dat niet overeenkomt met de werkelijkheid. Als je een beetje zelfcritisch bent moet je dit als crew toch niet willen… Dan gooi je gewoon alles even opzij en steek je even de tijd in dit soort kleine dingen zodat je weer mooi op de foto staat. Ook al ligt je bord vol met een hoop andere belangrijke dingen.

 

 

Met dank voor het compliment; ik ben heb nog niet eerder zo'n titel gekregen.

Eh es even kijken; vandaag kan ik kiezen uit mijn tijd besteden aan het forum of..... een heel ziek kind. Daaaaag!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...