Spring naar bijdragen

Waar Is De Finale


Vierpraatjes

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

:shutup: ja dat had ik dus ook..

 

Op de homepagina op de verkorte linkjes klikken van een nieuw bericht en dan loopt de link dood en met een zoekfunctie totaal niet meer terug te vinden....

 

najah.. het antwoord van de finale komt vanzelf wel, maar het verdwijnen van berichten is wel een beetje vreemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks vreemd aan! Er is gewoon een nieuwe topic voor de jury aangemaakt, die voor normale gebruikers (nog) niet inzichtelijk is. Straks wel...

 

 

Ik kan me juist wel voorstellen dat dat vreemd overkomt op een forumgebruiker als er ineens een draadje verdwijnt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is iemand gewoon vergeten het draadje af te sluiten voor de buitenwereld. Lijkt me normaal dat het team interne discussies heeft die door ons niet in te zien zijn. Soms glipt er iets doorheen. Zou er niet wakker van liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nog steeds niets geleerd duzzzz

Waarvan? En wat moeten we leren?

Leg het uit, dan kunnen we er wat mee. We zijn er tenslotte ook voor JOU! ;)

 

Op voorhand konden jullie nogmaals weten dat daar vragen over gesteld worden, of doen jullie het er soms om....

Het zal wel iets technisch zijn dat het draadje kort zichtbaar was.

In het draadje moet even wat gedaan worden zodat het helemaal in orde hier tevoorschijn komt.

Juist dat zou je moeten waarderen want doen we het te snel en klopt het niet... komen er vast nog meer vragen! ;)

 

Ik kan me juist wel voorstellen dat dat vreemd overkomt op een forumgebruiker als er ineens een draadje verdwijnt.

Ik ook, maar het heeft altijd wel een reden.

Indien mogelijk en gewenst volgt er een uitleg maar dat is ook wel eens niet het geval.

Vertrouw in dat geval op het groepje moderators dat in geen geval de bezoekers wil benadelen :)

 

Volgens mij is iemand gewoon vergeten het draadje af te sluiten voor de buitenwereld. Lijkt me normaal dat het team interne discussies heeft die door ons niet in te zien zijn. Soms glipt er iets doorheen. Zou er niet wakker van liggen.

:shutup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh? Ton: wat zeg je nou? ZIJN WIJ ER OOK VOOR BARNY ;) ?! Ongelovelijk! Joh...

 

Wat een drukte om niets zeg :)! Straks moeten wij allen aan de anti-hypertensiva. Dus het moraal van het verhaal: de farmaceutische industrie zit erachter :shutup: !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mea Culpa, Mea Culpa, Mea Maxima Culpa.....

 

Terwijl de jury zich beraad over de 10 fotoos die straks in de finale staan en waaruit jullie de winnaars mogen aanwijzen, heb ik alvast een topic daarvoor aangemaakt.

 

Was alleen ergens even een vinkje vergeten, waardoor het even zichtbaar was, totdat ik het knopje heb omgezet.

er is dus niets "verdwenen" het had er gewoon nog niet moeten zijn...meer niet. Foutje...niets menselijks is mij vreemd.

 

nog steeds niets geleerd duzzzz

 

Integendeel Barny......juist van dit topic heb ik heel veel geleerd.

 

Ik heb geleerd dat achterdocht, wantrouwen en de geringste foutjes van een ander aangrijpen voor het "zeuren om te zeuren", blijkbaar gewone menselijke eigenschappen zijn.

 

En dat een forumgebruiker, die elders een draadje opent om zijn beklag te doen over forumgebruikers die alleen maar "posten om te posten" dus blijkbaar ook maar gewoon een mens is. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmhh.. misschien lees ik het verkeerd, of begrijp ik het verkeerd.

 

naar mijn mening was het de topic starter niet te doen om zeuren om het zeuren.

 

Nu spreek ik even voor mij zelf.. ik was ook zeker niet aan het zeuren om het zeuren. !! :no::blink:

 

De reden waarom het topic niet zicht baar is is helemaal top, geen probleem, goed zelfs !

 

Het was gewoon pure interesse van .. he.. ik had het toch goed gezien.. waar is dat nu gebleven ..??

 

Niets zeuren om zeuren.. maar je ziet iets en dan zie je het niet meer, en je kan het ook niet meer vinden via de zoek optie... dan is het toch logisch dat je vraagt waar je het wel kan vinden ?....??

 

Het hoeft niet persee een technisch iets te zijn, zoals in dit geval.. het kan ook een kwestie zijn van niet goed genoeg kijken..

 

Wie is er niet eens zijn sleutels kwijt en heeft er een half uur naar lopen zoeken terwijl ze "gewoon "op het aanrecht lagen, waar je ze gewoon had achtergelaten, alleen je partner moet je er even op wijzen.. ?? ;)

 

Ik hoop de laatste te zijn wie zal zeuren.... :no: er wordt hier al genoeg werk verzet door vrijwilligers waar mijns inziens te weinig waardering voor is.. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmhh.. misschien lees ik het verkeerd, of begrijp ik het verkeerd.

 

Jij hoeft je niet aangesproken te voelen. Jij merkt gewoon iets op en krijgt daar gewoon een reactie op, niets mis mee.

 

het was ook jouw quote niet...toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm. Hier "topicstarter" die net de slaap uit zijn ogen wrijft. Dan wordt je wakker en kijk je even op het forum (wordt routine) en dan zie je wat voor een ravage mijn goedbedoelde en volsterkt onschuldige vraag (Waar is dat draadje gebleven, ik ben zo nieuwschierig?) wel niet teweeg brengt! Je moet om de kredietcrisis op je tellen passen, en toch niet op dit forum....hoop ik. Doet me denken aan mijn jongetjes van 8 en 10 op een dag dat ze vermoeid zijn! En een vraag om vakantietips is ook al een leuke vraag (en geen teken van luiheid of ondeskundigheid, of andere die daar al over gezegd zijn).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...