Spring naar bijdragen

Het Plaatsen Van Gevonden En Eigen Caches...


freeair

Aanbevolen berichten

Hallo Geocachers,

 

ik ben bezig met het maken van mijn eigen cache website (die velen van jullie hebben) alles gaat tot nu heel erg goed alleen hoe krijgen jullie de gevonden caches en eigen caches zo mooie op de website en na aanklikken gewoon op geocaching.com komt.. is daar een programma voor?

 

dank alvast voor jullie hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ben er zelf al achter... mag een slotje op

 

 

Fijn dat je er zelf al achter bent.

 

Misschien een idee om de oplossing ook hier te plaatsen?

Zo kunnen anderen, als ze met dezelfde vraag zitten maar niet de oplossing kunnen bedenken, van jouw ervaring eren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wellicht is er iemand die beknopt kan vertellen wat je moet doen om je gevonden caches op je eigen website te krijgen?

 

Net als anderen doe ik het ook handmatig en zou het graag willen automatiseren.

 

Ik heb het zojuist geprobeerd en het is mij gelukt om een koppeling te maken mat de statsbanner van Geocaching.com.

Dan hoef ik het niet handmatig bij te houden maar dat gebeurt automatisch.

Ik gebruik voor de Fletsite het designprogramma 'studio webdesign3'.

Hierin zit de mogelijkheid om een frame te plaatsen met een gekoppeld document. In de broncode van het gekoppeld document heb ik de link geplaatst naar de statsbanner.

Dat werkt.

Om die link te vinden klik je met de rechtermuisknop op de banner en kies je voor eigenschappen. Je moet dan de tweede "http-link"hebben.

Zo heb ik ook bij elke cachebeschrijving op onze site het aantal Geo d'Ors staan.

 

Misschien heb je hier iets aan.

 

Rini

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben op het moment bezig met de GCB site, binnenkort worden daar alle leden caches geplaatst via geocaching.com. Ik krijg de pq's binnen via de mail, die worden gelezen en geïmporteerd door een PHP script. Tussendoor worden de niet ledencaches eruit gefilterd. Best leuk, maar je moet wel even goed nadenken. Ik hoef op het moment alleen nog even de email reader te bouwen en dan is het geautomatiseerd.. :thumbup:

 

Succes :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wellicht is er iemand die beknopt kan vertellen wat je moet doen om je gevonden caches op je eigen website te krijgen?

 

Net als anderen doe ik het ook handmatig en zou het graag willen automatiseren.

Waar leg je de grens tussen handmatig en automatisch?

Als een GPX bestand naar je website uploaden niet te veel werk is, heb ik nog wel een scriptje in PHP beschikbaar dat de GPX omzet naar een tabel. Het gaat dan om de 'My finds' PQ of een export uit GSAK met alleen je eigen logs. Als je alles netjes op volgorde gelogd hebt, zet hij ze ook nog op chronologische volgorde.

 

Hierin zit de mogelijkheid om een frame te plaatsen met een gekoppeld document. In de broncode van het gekoppeld document heb ik de link geplaatst naar de statsbanner.

Dat werkt.

Om die link te vinden klik je met de rechtermuisknop op de banner en kies je voor eigenschappen. Je moet dan de tweede "http-link"hebben.

Daar heb je geen frame voor nodig. Je kan de statbanner ook gewoon rechtstreeks in een pagina plaatsen want het is namelijk gewoon een plaatje. En de code is gewoon van gc.com te halen: op de My account pagina, rechts onder 'Account options' voor 'View my stat bar' kiezen en je krijgt de benodigde code gewoon voorgeschoteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...