Spring naar bijdragen

Slow Owner Seeker?!?


gpsgek

Aanbevolen berichten

Vannacht heeft een één of andere "Slow Owner Seeker" (Bot? Persoonlijkheid? Levend wezen?) een aantal van mijn unavailable caches bezocht en het bericht "Please restore the cache." inclusief een archive-request achtergelaten.

 

Op zich heb ik geen problemen met deze actie. Toch hebben sommige "Slow" owners drukke bezigheden waardoor ze even niet aan cachen toekomen. Wat is er dan op tegen om de caches even iets langer op unavailable te laten staan? Daar heeft toch niemand last van?

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

bij mij ook. Als "SOS" even de moeite had genomen om de notes te lezen dan had hij/zij geweten wat er loos was en dat een ArchiveRequest nergens op slaat. Erg jammer dat zo iemand niet even de moeite wil nemen om cacheowners persoonlijk te benaderen. Triest vind ik het dat hij/zij zich verschuilt achter een alias.

 

Maar goed; ik merk nu dat SOS een erg groot aantal caches op deze manier heeft bezocht dus denk ik dat er niet ingegaan zal worden op de PB die ik verstuurd heb. Wat mij betreft een kansloze actie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb dit ook gehad.

Atributen om mijn cache te vinden zijn voor de winter weggehaald en er wordt onderhoud aan gepleegd. Duurt dus even.

Het schijnt dat je dit soort caches (die lang uit de running zijn) kunt laten archiveren en dan indien nodig weer laten activeren (door een revieuwer).

Er is ergens op het forum al een draadje van dit onderwerp. Die overigens al gesloten is, maar wel nuttig voor de informatie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ondertussen antwoord gehad van SOS (in mijn antwoord ook aangegeven dat ik dat niet verwacht had)

En ja; mailen in het engels lijkt me het beste:

 

Wammus

 

I understand the situation.

My advice is to archive the cache and ask the reviewer to restore it when your cache is up and running again.

 

Greetings SOS

2009/2/2 Geocaching <noreply@geocaching.com>

Hi SOS,

 

Why o why don't you read the notes on my cache Bergharen before posting a NeedsArchived note?

If you did you would understand there's no option to enable the cache at this moment because they are working in the environment. Two of the waypoints are missing because they can't be reached at the moment. Thats not for me to solve, the only thing I can do is wait for them to get ready (which might take a while because the ground is frozen)

 

I don't understand why you did not contact me first?!

 

Ciao,

Wammus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb dit ook gehad.

Atributen om mijn cache te vinden zijn voor de winter weggehaald en er wordt onderhoud aan gepleegd. Duurt dus even.

Het schijnt dat je dit soort caches (die lang uit de running zijn) kunt laten archiveren en dan indien nodig weer laten activeren (door een revieuwer).

Er is ergens op het forum al een draadje van dit onderwerp. Die overigens al gesloten is, maar wel nuttig voor de informatie

Dit draadje bedoelde ik: In Onderwerp: caches inactief of gearchiveerd

bewerkt door Diglet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het mogelijk om de note op je pagina te verwijderen?

 

Zo niet, dan weet je wel zeker dat het bericht afkomstig is van een Groundspeak medewerker.

 

Als het een actie van Groundspeak betreft, zou het wat mij betreft handiger zijn als ze er iemand aan zetten, die de logs kan lezen en dus een beetje kan zien wat er eventueel met die cache aan de hand is, voordat je iemand plompverloren voor "lazy" uitmaakt. (zie het profiel van SOS)

 

Kun je de note wel verwijderen, dan moet je dat gewoon doen.

De verzender van de note, krijgt dan een "delete" notification en neemt dan wellicht de moeite om gewoon contact met je op te nemen.

 

-mijn mening-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het feit of SOS Nederlands is of niet intrigeerde me en ik heb de Belgische caches bekeken die inactief zijn.

Hier zie ik geen logs onder dit account. Wel zie ik van reviewers vriendelijke verzoeken om de cache nieuw leven in te blazen.

Het feit dat iemand in het Engels reageert wil niet zeggen dat het geen Nederlander is. Bijna elke Nederlander beheerst deze taal in enige mate.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag er in mijn optiek ook van uitgaan dat een vertegenwoordiger van Groundspeak zich als zodanig zal identificeren als hij dit soort mails stuurt. Zoals ook in de Belgische cache van vorige poster het geval is.

 

Dit lijkt verdacht veel op een grappenmaker die er sport in ziet om anderen op zijn/haar "fouten" te wijzen. Mijn cache staat blijkbaar nog niet lang genoeg offline om een aanmaning te krijgen, maar ik wacht in spanning af... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het feit of SOS Nederlands is of niet intrigeerde me en ik heb de Belgische caches bekeken die inactief zijn.

Hier zie ik geen logs onder dit account. Wel zie ik van reviewers vriendelijke verzoeken om de cache nieuw leven in te blazen.

Het feit dat iemand in het Engels reageert wil niet zeggen dat het geen Nederlander is. Bijna elke Nederlander beheerst deze taal in enige mate.

 

en "Greetings SOS" is ook geen echt Engels...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik heb zo'n bericht gehad. Volgens mij is het een robot die dit soort berichten verzend. Deze robot is geprogrammeerd om iedere cache die langer dan X-dagen offline staat een berichtje te bezorgen.

Op de pagina en in mijn laatste posting staat heel duidelijk wat de reden is dat de cache langer dan gemiddeld offline is.

Tijdje terug stond er op dit forum dat Kruimel dit een lage prio geeft dus zou me geen zorgen maken en ik zal eens proberen om wat Twin peaks schreef het bericht te verwijderen. Kijken wat die "robot" daar van vindt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...