Team jemar Geplaatst 28 januari 2009 Geplaatst 28 januari 2009 Fotowedstrijd Beste forumgebruikers, Dat alles nog niet zo gaat op de GC.nl-site is een feit. De statistieken lopen nu weer wat en de rest loopt hopelijk binnenkort. En ja: wachten duurt inderdaad lang (zo wacht ik al heel lang op de hoofdprijs in de Staatsloterij ) ...Om het omgemak iets te verzachten zijn we een (ons inziens) leuke actie gestart. Het is een fotowedstrijd met als thema: 'Cachen in de natuur'. Voor de winnaars zijn drie T-shirts beschikbaar (zie afbeelding). Zoals het thema al aangeeft, moet de foto te maken hebben met cachen in de natuur: gebruik jullie creativiteit of duik in je archief en snor een leuke foto op! Upload je inzending in je bericht of plaats het op je webspace; deel de foto met ons en andere gebruikers ! Let er svp wel even op dat je foto niet te hoog en te breed wordt, zodat er lang over de pagina gescrolld moet worden. Per forumgebruiker staan we één inzending toe met één foto. Je kunt je inzending plaatsen tot 18 februari 2009. De winnaars krijgen van ons via PM bericht en worden uiteraard hier bekend gemaakt!. Veel succes! Let op: even om te benadrukken: er moet wel duidelijk een relatie zijn tussen geocachen en de natuur. Dus foto's van mooie landschapjes: prachtig, maar wel met gps; kist oid...
De Roode Loper Geplaatst 28 januari 2009 Geplaatst 28 januari 2009 Leuke actie, ga vanavond de winnende foto uitzoeken .
Wammus Geplaatst 28 januari 2009 Geplaatst 28 januari 2009 Het moet dus een natuurfoto zijn die aantoonbaar met geocaching te maken heeft? (dus met een GPS, micro, kistje, etc... in beeld? )
Team jemar Geplaatst 28 januari 2009 Auteur Geplaatst 28 januari 2009 Het moet dus een natuurfoto zijn die aantoonbaar met geocaching te maken heeft? (dus met een GPS, micro, kistje, etc... in beeld? ) Goed dat je het even vraagt Wam! Dar is correct! Dus geocachen én de natuur. Er moet dus een aantoonbare relatie zijn...Aangezien dit niet bij de eerste foto's het geval is, zet ik deze even op invisible en mogen Huntertje en Van Druten een tweede inzending doen...
Huntertje Geplaatst 28 januari 2009 Geplaatst 28 januari 2009 Het moet dus een natuurfoto zijn die aantoonbaar met geocaching te maken heeft? (dus met een GPS, micro, kistje, etc... in beeld? ) Goed dat je het even vraagt Wam! Dar is correct! Dus geocachen én de natuur. Er moet dus een aantoonbare relatie zijn...Aangezien dit niet bij de eerste foto's het geval is, zet ik deze even op invisible en mogen Huntertje en Van Druten een tweede inzending doen... Nou ja, dat is dan toch weer erg aardig, ik ga maar weer spitten in het archief...........
cirkel Geplaatst 28 januari 2009 Geplaatst 28 januari 2009 Is het een idee om met de ingezonden foto's de fotocaroussel eens te updaten ? Cirkel
Kiddooz Geplaatst 28 januari 2009 Geplaatst 28 januari 2009 (bewerkt) Hier zijn natuur en geocaching wel heel klef met elkaar verbonden..... Deze troffen we ergens tussen Zoetermeer en Leiden.... Dochterlief durfde hem wel te loggen 28 januari 2009 bewerkt door Kiddooz
Diversion600 Geplaatst 28 januari 2009 Geplaatst 28 januari 2009 Hihi... weinig natuur, maar het heeft overduidelijk met cachen te maken...
langzaam Geplaatst 28 januari 2009 Geplaatst 28 januari 2009 Tja, dan stuur ik "natuurlijk" een Langzaam in met "twee schatten" waarbij bij de jongste nog net het logo op de arm is te zien. "Uitgeput" na het doen van de cache Hekkensluiter;
Attila de Hunt Geplaatst 28 januari 2009 Geplaatst 28 januari 2009 (bewerkt) Prachtige natuur en een adembenemend uitzicht! De cache wordt hoog gehouden! de cache heet un Point Sublime, en dat is het ook! http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...80-fa33432555d7 28 januari 2009 bewerkt door Attila de Hunt
Team Professor X Geplaatst 28 januari 2009 Geplaatst 28 januari 2009 Leuk initiatief , zal vanavond eens door mijn GIGA fotogallerij worstelen.
Geoman Geplaatst 28 januari 2009 Geplaatst 28 januari 2009 Is het een idee om met de ingezonden foto's de fotocaroussel eens te updaten ? Cirkel Wat denk je dat de reden is van deze actie? ;) PS, T-shirt op de foto klopt overigens niet helemaal. Kijk even op de shop pagina.
walking spirit Geplaatst 28 januari 2009 Geplaatst 28 januari 2009 Leuk: foto's!!! Ik ga zeker ook even mn archief induiken. Ben nu met griep onder de leden en niet fit. Maar wil zeker een gokje wagen. Wordt vervolgd. Sukses allemaal. Zitten al mooie natuurbeelden bij. Bedankt voor dit leuke initiatief
Vierpraatjes Geplaatst 28 januari 2009 Geplaatst 28 januari 2009 Met vrienden (tijdens de vakantie ontmoet) bij de hele mooie geocache Sleenerzand (GCG0J7)
Aanbevolen berichten