Spring naar bijdragen

Fotowedstrijd


Team jemar

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hoe krijg ik een foto geplaatst? Ik zie effe niet hoe dat moet.

 

Als je op add reply klikt, zie je boven het tekstvak een aantal icoontjes. Klik op het fotootje (als je er zonder te klikken met je muis op gaat staan zie je staan: voeg afbeelding in).

 

Voeg de URL in van de foto die je wil plaatsen en klik op OK. Dan onder het tekstvak, net als normaal op reactie toevoegen klikken en klaar.

 

LET OP: dat het formaat van de foto niet te groot is!

 

Succes!!!!!!!!

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdens onze huwelijksreis in Schotland hebben we natuurlijk ook gecached. Één van de caches bracht ons naar de op 518 meter hoogte gelegen Lord Arthur's cache. En na een wandeling van 1,5 uur krijg je dan het volgende fantastische uitzicht:

 

35dd2b06-4f35-47fb-85ff-302e01062942.jpg

bewerkt door Martijn&Martine
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste forumgebruikers!

 

Leuke inzendingen tot nu toe: geweldig ;) !

 

Maar: waarschijnlijk is een antwoord wat ik gegeven heb op Wammus niet helemaal goed overgekomen; dus hierbij nog eens:

 

Let op: even om te benadrukken: er moet wel duidelijk een relatie zijn tussen geocachen en de natuur. Dus foto's van mooie landschapjes: prachtig, maar wel met gps; kist oid...Enige creativiteit wordt zeker op prijs gesteld :lol1:!

 

Ik heb een aantal foto's die hier niet aan voldoen op onzichtbaar gezet: de gebruikers, die het betreft mogen een foto plaatsen, die aan het thema voldoet.

 

Dus: cachen in de natuur,

 

Excuses aan de mensen die het betreft. Ik ben niet in staat geweest dit eerder te melden ivm andere werkzaamheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1 januari dit jaar "Wie Durft" gelopen. Na een uur door het griend te hebben geploeterd kun je wel zeggen dat je aan het cachen bent in de natuur. De foto is gemaakt op het nulpunt .. over nauwkeurig gesproken.

 

9f8d9d4c-2261-4cd8-a89f-10bffddf4e05.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...