Spring naar bijdragen

Forumberichten op voorpagina gc.nl


BigFurryMonster

Aanbevolen berichten

Op de voorpagina van geocaching.nl zijn de laatste 6 geplaatste forumberichten te zien. Een geweldige functionaliteit, want zo kun je snel zien waar over gepraat wordt, zonder eerst naar het forum zelf te hoeven.

 

Op dit moment echter gaan 5 van de 6 berichten over geocoins. Dat is een onderwerp dat mijn persoonlijk niet interesseert.

 

Daarom een suggestie: maak het mogelijk bepaalde (sub)forums uit te schakelen voor deze functie. Dan verschijnen er geen berichten meer uit dat forum op de voorpagina. Ikzelf zou bijvoorbeeld het geocoin forum kunnen uitschakelen.

Het betekent ook dat de berichten die wel verschijnen, relevanter voor mij zijn.

 

Is dit mogelijk? Ik begrijp dat de voorpagina dan afhangt van een persoonlijke instelling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Er staat nu een bericht op de voorpagina of sommige draadjes niet op de voorpagina hoeven. Dat interesseert mij weer niet :):crybaby:

Maw: het is niet haalbaar om datgene eraf te halen wat 'iemand' niet interesseert, want dan blijft er niks meer over...

bewerkt door Malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja...er zijn zoveel draadjes die ik waardeloos vind. (maar ik moet ze wel allemaal lezen :crybaby: )

 

Op de voorpagina zijn gewoon de laatste 6 draadjes te zien waarin het laatst gepost is.

 

Als dat toevallig 4 draadjes over coins zijn, komt dat waarschijnlijk omdat het heel veel anderen wel interesseert.

 

Een andere keer zijn het weer 4 draadjes over de cache van zus of de TB van zo...

 

Een optie om zelf je voorkeur aan te vinken zou inderdaad dus een hele goeie optie zijn....

 

Dit zit niet in het forum ingebakken, dus daar zal wellicht (indien mogelijk) een progje voor gemaakt moeten worden op de sitepagina (via instellingen ofzo)

Hoe moeilijk of makkelijk dat is?

 

We zullen het bij de programmeurs op de lijst zetten. Maar momenteel liggen hun prioriteiten waarschijnlijk ergens anders.

Maar ik geef het verzoek wel door, wellicht is het makkelijker (omdat nu de hele pagina op de schop staat) om het er nu direkt in te bakken, ipv. later toevoegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er eigenlijk mis met de URL http://forum.geocaching.nl/ ? Staat bij mijn favorieten: 1 x klikken op "Nieuwe berichten" en ik heb een overzicht waarin ik ook nog kan zien in welke rubrieken door mij niet gelezen nieuwe berichten staan.

 

(Nog 1 bericht en ik ben Lurker af)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er eigenlijk mis met de URL http://forum.geocaching.nl/ ?

 

Daar is niks mis mee, maar als je toch de laatste 6 berichten op de voorpagina hebt staan, scheelt dat weer een klik naar een andere pagina.

 

...en als je dan zelf kunt instellen uit welke (sub)fora die berichten zijn, denk ik:.. ja..handig.

 

maar de programmeurs zullen ongetwijfeld ook de afweging gaan maken of de hoeveelheid extra werk die daar evt. in gaat zitten opweegt tegen het nut ervan.

 

We wachten het af...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen mij vanmiddag hetzelfde opviel, dacht ik (beetje kort door de bocht natuurlijk) doe met de coin-onderwerpen net als off-topicberichten: filter ze uit de startpagina. Ben zelf ook niet zo in coins geïnteresseerd.

Maar met het prima idee van BFM heeft ieder zijn gewenste onderwerpen in beeld. :dribble:

 

En nu maar hopen dat de actie van TP goed valt bij de "bouwers".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

knip....doe met de coin-onderwerpen net als off-topicberichten: filter ze uit de startpagina.....knip

 

Is natuurlijk niet eerlijk naar al diegenen toe die het wel interesseert. Het feit dat er 4 cointopics voorop staan zegt m.i. toch wel iets over de interesse die ervoor is bij de overige gebruikers.

 

Als we alles uitfilteren, waar een bepaalde groep wellicht geen interesse in heeft, staat er uiteindelijk nog.....eehhh....niets.

 

Een optie om zelf een keuze te kunnen maken is dus verreweg het beste (kan misschien zelfs de rubriek "off-topic zijn")

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Al enig zicht op bovenstaande mogelijkheid?

 

Ik zie nu een aantal "offtopic" forumberichten op de voorpagina. Zouden die niet standaard moeten worden uitgefilterd?

 

Dat klopt; goed opgemerkt, maar in het kader van de werkzaamheden aan de site schiet er soms iets niet goed terug of wordt vergeten het om te zetten. Dit is opgemerkt en wordt gecorrigeerd. Soms gaat dat snel, soms even niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...