Spring naar bijdragen
  • 0

Mapsource Kaart

Vraag

Geplaatst

Hallo,

Heeft iemand al eens een Garmin kaart van de Nederlandse Antillen gezien Curacao :crybaby: .

Aangezien wij daar tijdens onze vakantie door willen gaan met onze hobby :crybaby:

************** Regel verwijderd door Forum Admin. ****************

Alvast dank :crybaby:

Wim van "team Postduif"

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Heb je hier al eens gekeken? Weet zo niet wat de inhoud is van Curacao.

Heb hier gekeken, Aruba heeft wel kaart informatie, maar Curacao en Bonaire niet, misschien omdat Aruba status apart heeft of omdat daar veel Amerikanen komen.

Bedankt

• 0
Geplaatst

Verkeerde vakantie planning. Eerst kijken of er caches zijn en dan kijken of er een kaart van is voor de GPS. Zijn beide positief beantwoord dan kun je vakantie plannen maken.

• 0
Geplaatst

Zoek eens naar Caribbean Roads & Topo in google.

De bovenste (niet betaalde) hit heeft een (gratis) kaart.

Niet super gedetailleerd, ook geen routering maar leuk genoeg om mee te nemen.

• 0
Geplaatst
Heb je hier al eens gekeken? Weet zo niet wat de inhoud is van Curacao.

Heb hier gekeken, Aruba heeft wel kaart informatie, maar Curacao en Bonaire niet, misschien omdat Aruba status apart heeft of omdat daar veel Amerikanen komen.

Bedankt

Ik vindt (via) daar wel een kaart voor Curacao

Verder schijnt Curacao ook op de MetroGuide USA versie te staan

En hier is iemand bezig om alle Caribische eilanden er in te zetten...

Overigens zijn er best wel veel mensen bezig om gratis kaarten te maken, dus is er best wel wat kaartmateriaal te vinden dat niet gekocht hoeft te worden en toch legaal is.

• 0
Geplaatst

Verder schijnt Curacao ook op de MetroGuide USA versie te staan

En hier is iemand bezig om alle Caribische eilanden er in te zetten...

Overigens zijn er best wel veel mensen bezig om gratis kaarten te maken, dus is er best wel wat kaartmateriaal te vinden dat niet gekocht hoeft te worden en toch legaal is.

Die had ik ook gevonden, de download draait al.

• 0
Geplaatst (bewerkt)

Is er iemand die mij uit kan leggen hoe ik de 2 kaarten van Curacao uit bovenstaande link in Mapsource kan krijgen? Bij beide bestanden krijg ik bij ieder 1 bestandje, maar ik heb geen idee hoe ik dat in Mapsource moet zetten. Daarna overzetten naar de GPS gaat wel lukken.

Wie kan mij helpen?

Groetjes, Miza

bewerkt door Miza
  • 0
Geplaatst (bewerkt)

Ik ben vorig jaar op Curacao geweest en daar diverse caches gelopen op de basiskaart van mijn GPS, was prima te doen. :w00t2:

bewerkt door guuske
  • 0
Geplaatst

Is er iemand die mij uit kan leggen hoe ik de 2 kaarten van Curacao uit bovenstaande link in Mapsource kan krijgen? Bij beide bestanden krijg ik bij ieder 1 bestandje, maar ik heb geen idee hoe ik dat in Mapsource moet zetten. Daarna overzetten naar de GPS gaat wel lukken.

Wie kan mij helpen?

Groetjes, Miza

Hiermee moet het lukken: http://www.gps-info.nl/pics/maps/11.pdf

Succes.

• 0
Geplaatst (bewerkt)

Dank je wel Powk voor je reactie. Ik ben er mee aan de slag gegaan, maar loop toch nog ergens vast. In de MapsetToolkit moet ik een Productcode invullen. Waar kan ik die ergens vinden. Als ik de Curacaokaart download krijg ik alleen maar een IMG-bestand.

Ik kan de roodgeschreven aanwijzing in het PDF-bestand niet lezen. Mogelijk staat daar de oplossing.

Hoop dat je me verder kunt helpen.

Gr. Miza

bewerkt door Miza
  • 0
Geplaatst
Dank je wel Powk voor je reactie. Ik ben er mee aan de slag gegaan, maar loop toch nog ergens vast. In de MapsetToolkit moet ik een Productcode invullen. Waar kan ik die ergens vinden. Als ik de Curacaokaart download krijg ik alleen maar een IMG-bestand.

Ik kan de roodgeschreven aanwijzing in het PDF-bestand niet lezen. Mogelijk staat daar de oplossing.

Hoop dat je me verder kunt helpen.

Gr. Miza

De productcode mag je zelf verzinnen, je moet er alleen voor zorgen dat het geen nummer is van een van je overige kaarten.

Misschien dat hier het een en ander iets duidelijker staat beschreven: http://www.mijnzijde.nl/rw/OpenStreetMap_h...alternatief.pdf

Indien je mij via een PB je emailadres stuurt kan ik je een OSM bestand sturen waarvan Curacao ook deel uitmaakt. Dit bestand is gewoon een windows installatie en is dan in Mapsource te gebruiken. Het is circa 12 MB groot.

• 0
Geplaatst
De productcode mag je zelf verzinnen, je moet er alleen voor zorgen dat het geen nummer is van een van je overige kaarten.

Misschien dat hier het een en ander iets duidelijker staat beschreven: http://www.mijnzijde.nl/rw/OpenStreetMap_h...alternatief.pdf

Indien je mij via een PB je emailadres stuurt kan ik je een OSM bestand sturen waarvan Curacao ook deel uitmaakt. Dit bestand is gewoon een windows installatie en is dan in Mapsource te gebruiken. Het is circa 12 MB groot.

Hallo Powk,

Ik ben helemaal gelukkig. Met de laatste link is het gelukt om een mooie kaart van Curacao in Mapsource te laden. Hij wordt nu overgezet naar de GPS. Echt geweldig!!!

De uitleg is ook helemaal duidelijk. Ik ga hier vast meer gebruik van maken voor tijdens de vakantie. Heel erg bedankt voor de tip en je hulp.

Gr. Miza

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...