Spring naar bijdragen

Racecoinevent 2008-2009


*BaJo*

Aanbevolen berichten

18 april 2009 is inderdaad de datum die Erica in gedachten heeft. Als het Racecoin-pitcrew-event-organiser heb ik er over gecommuniceerd i.v.m. ons Racecoin-event die we ook op 18 april in gedachten hadden. En twee belangrijke events op één dag is niet echt handig. Dus wij gaan voor 4 april 2009 en GME voor 18 april 2009, maar dat mogen ze zelf nog even aangeven.

 

Dus bij deze, 4 april 2009 mogen jullie in je agenda zetten voor het Racecoinevent 2008-2009 :thumbdown:.

 

Misschien een domme vraag: maar wat houdt zo'n event in? Is dat alleen voor mensen die deelgenomen hebben aan de racecoin race?

 

P.S. Heb de zoekfunctie gebruikt maar kan niks vinden op racecoinevent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bij ons niet,sorry R.L

Bij "Hier" staat een link naar het laatste racecoin-event. Daarin staat

Ter ere van de afloop van De 12 Provinciën Geocoin Race op 31-12-2007 om 24.00 uur wordt dit event georganiseerd. Deelnemers aan de Race worden van harte uitgenodigd, maar ook niet-deelnemers zijn welkom.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het geocoinrace-event zullen alle prijzen worden uitgedeeld/verloot. Vorig jaar was dit een geweldig succes en het was erg druk. tevens waren er leuke nieuwe caches in de omgeving.

Ook dit keer zijn er heel veel prijzen gedoneerd voor de prijzenpot. Kijk hier voor een overzicht.

 

Het event wordt wederom georganiseerd door Professor X en Martijn&Martine, maar ook vele andere helpende handen zullen er weer een bijzonder event van maken. Binnenkort meer nieuws. Bedankt voor het openen van dit draadje alvast :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik zit hier vanwege een grieperige kriebelhoest te nachtbraken en kom er toevallig achter, dat er een speciale site is waar je je moet aanmelden om deel te nemen aan het RacecoinEvent. Als ik naar data daar kijk, lijkt dit er al sinds oktober te bestaan? Dat ik niet de enige ben die dit niet in de gaten had, blijkt wel aan het aantal deelnemers dat zich tot nu toe heeft opgegeven: 5....

Dus ik breng t daarom ook even extra onder de aandacht:

 

Voor deelname aan het racecoin event, is er deze speciale site om je aan te melden:

 

opgave voor deelname racecoin event 2008/2009

 

uitroepteken.gif

bewerkt door walking spirit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie ik het berichtje in het forum staan, dus als een gek ingeschreven. Kwam er toen achter dat het in Meppel gehouden wordt. :thumbdown: Da's voor mij niet naast de deur of centraal gelegen. Ik ga nog even denken, maar ik denk dat ik mij toch weer ga uitschrijven. Te ver weg. Jammer. Leek mij wel leuk en gezellig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een domme vraag, maar op de website van de geocoinrace kan ik nergens iets vinden over inschrijving voor de volgende race (dus niet het event).

Hoe/waar kan ik mij met wat munten inschrijven?

 

Deze race is de laatste die door Franky639 en mijzelf georganiseerd zal worden. Daarom is er op de website niets over te vinden. Wij geven graag het stokje over aan anderen die er weer iets leuks van zullen maken. Maar eerst is er dus het einde van de race en het event.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het mailtje gezien, en blijkbaar kan ik niet inloggen met mijn geocoinrace gegevens. Maar dat geeft niet, gewoon registreren...

Maar behalve het normale opgeven van email adres, login, en wachtwoord, moet ik ook al alle event gegevens invullen inclusief wel of niet inschrijven voor het diner!

En op de pagina staat niet wat dat dan inhoudt (buffet, BBQ, bord snert met stokbrood, weetikveel) en belangrijkste hoeveel dat kost.

Met mijn inkomen is dat nogal belangrijk om te weten vind ik!

Dus ik kan dat vakje nog niet definitief ja of nee aankruisen en toch moet dat.

Mag ik misschien eerst wat meer daar over weten?

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geef even snel een antwoord maar ik hoop dat M&M of X misschien snel hierop uitgebreid kunnen antwoorden.

 

De locatie is een truck resto. De eigenaar wil weten op hoeveel gasten hij kan rekenen op deze dag ivm inzet peroneel. Menu is van alles wat maar wat ik me herinner had je voor 10 euro een heel bord vol. het is natuurlijk ook een truckers restaurant. Ik herinner me dat het sate-menu heel smakelijk was. :thumbdown:

Er is dus volgens mij niet een bepaald menu voor ons, men wil alleen weten hoeveel mensen er een warme maaltijd willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het mailtje gezien, en blijkbaar kan ik niet inloggen met mijn geocoinrace gegevens. Maar dat geeft niet, gewoon registreren...

Maar behalve het normale opgeven van email adres, login, en wachtwoord, moet ik ook al alle event gegevens invullen inclusief wel of niet inschrijven voor het diner!

En op de pagina staat niet wat dat dan inhoudt (buffet, BBQ, bord snert met stokbrood, weetikveel) en belangrijkste hoeveel dat kost.

Met mijn inkomen is dat nogal belangrijk om te weten vind ik!

Dus ik kan dat vakje nog niet definitief ja of nee aankruisen en toch moet dat.

Mag ik misschien eerst wat meer daar over weten?

 

Wouter, wat het kost weet ik niet. Maar als ik zeg dat het een chauffeurscafe is (waar alleen de vrachtwagens nog mogen roken, of een Geel Bussie :thumbup: ) die een speciale dagkaart heeft, weet je dan genoeg?

 

En uit ervaring kan ik zeggen dat het eten er goed is en normaal geprijst :thumbdown:

De Raket!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...