technetium Geplaatst 8 december 2008 Share Geplaatst 8 december 2008 Het valt me nu op dat er bij de forum berichten een oranje vierkantje (met wit driehoekje) staat met daarachter een koppeling naar het laatste ongelezen bericht. Een verzoek daarvoor had ik een tijdje geleden aan Xaa gemaakt. Toen schreef hij mij dat dat niet nogelijk was. Dit is geen kritiek op Xaa, ik ben gewoon blij dat het nu wel mogelijk is. Onder het motto geef ze een vinger en ze pakken je hele hand: Wordt ik binnenkort ook weer blij omdat ik weer Geo d'Ors kan uitreiken? Tc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mon-Roe Geplaatst 8 december 2008 Share Geplaatst 8 december 2008 (bewerkt) Volgens mij is dat er al een hele lange tijd van dat laatst ongelezen bericht, ik weet eigenlijk niet beter 8 december 2008 bewerkt door Mon-Roe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 8 december 2008 Share Geplaatst 8 december 2008 (bewerkt) Wordt ik binnenkort ook weer blij omdat ik weer Geo d'Ors kan uitreiken?Tc Tja, die vraag blijft ook nog actueel. Ik heb er ook nog eentje in de wacht staan om uit te delen. 8 december 2008 bewerkt door Ringeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 8 december 2008 Share Geplaatst 8 december 2008 Onder het motto geef ze een vinger en ze pakken je hele hand: Wordt ik binnenkort ook weer blij omdat ik weer Geo d'Ors kan uitreiken? Dit draadje in de gaten houden Klik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phoenix-night Geplaatst 8 december 2008 Share Geplaatst 8 december 2008 Spannend! PN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 8 december 2008 Share Geplaatst 8 december 2008 ter info: en door te klikken op ga je naar het laatste bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 22 juli 2009 Share Geplaatst 22 juli 2009 Ineens zie ik op het forum voor het onderwerp een blokje staan (go to first unread). Dat was nou precies wat ik miste op dit forum, maar nu vraag ik me af... Heb ik er altijd overheen gekeken , of is dat nieuw? Ik ben er in ieder geval helemaal blij mee!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 22 juli 2009 Share Geplaatst 22 juli 2009 Ineens zie ik op het forum voor het onderwerp een blokje staan (go to first unread). Dat was nou precies wat ik miste op dit forum, maar nu vraag ik me af... Heb ik er altijd overheen gekeken , of is dat nieuw? Ik ben er in ieder geval helemaal blij mee!!!!!!!!!! ja, nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 23 juli 2009 Share Geplaatst 23 juli 2009 (bewerkt) KLIK 23 juli 2009 bewerkt door Lepman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 23 juli 2009 Share Geplaatst 23 juli 2009 Sorry voor het nieuwe draadje, ik had gezocht, maar in de verkeerde taal. Dat ik dat draadje in dec. niet heb gezien zeg. Nou ja, ik had toen wel iets anders aan mijn hoofd. Ik ben in ieder geval blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juli 2009 Share Geplaatst 23 juli 2009 Even de onderwerpen samengevoegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jorienepien Geplaatst 23 juli 2009 Share Geplaatst 23 juli 2009 ter info: en door te klikken op ga je naar het laatste bericht. dit knopje zie ik staan, maar waar ik dat go to first unread knopje dan moet vinden... ik kijk er vast overheen. Help?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juli 2009 Share Geplaatst 23 juli 2009 Klik rechtsbovenin op Nieuwe Berichten. Dan krijg je een overzicht van nieuwe berichten per onderwerp. Voor ieder onderwerp waar recentelijk een nieuw bericht is geplaatst is dan een oranje vierkantje te vinden. Edit: Als je zo alle nieuwe berichten gelezen hebt, kan je daarna op "Markeer alle forums als gelezen en ga terug naar het forum index" klikken. Je zult dan zien dat het forum geen nieuwe berichten voor jouw account meer "ziet". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden