Spring naar bijdragen

Laaste ongelezen berichten - Go to first unread

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het valt me nu op dat er bij de forum berichten een oranje vierkantje (met wit driehoekje) staat met daarachter een koppeling naar het laatste ongelezen bericht. Een verzoek daarvoor had ik een tijdje geleden aan Xaa gemaakt. Toen schreef hij mij dat dat niet nogelijk was. Dit is geen kritiek op Xaa, ik ben gewoon blij dat het nu wel mogelijk is.

Onder het motto geef ze een vinger en ze pakken je hele hand: Wordt ik binnenkort ook weer blij omdat ik weer Geo d'Ors kan uitreiken?

Tc

ReizenReizen

Geplaatst (bewerkt)

Volgens mij is dat er al een hele lange tijd van dat laatst ongelezen bericht, ik weet eigenlijk niet beter ;)

bewerkt door Mon-Roe
Geplaatst (bewerkt)
Wordt ik binnenkort ook weer blij omdat ik weer Geo d'Ors kan uitreiken?

Tc

Tja, die vraag blijft ook nog actueel. Ik heb er ook nog eentje in de wacht staan om uit te delen.

bewerkt door Ringeling
Geplaatst
Onder het motto geef ze een vinger en ze pakken je hele hand: Wordt ik binnenkort ook weer blij omdat ik weer Geo d'Ors kan uitreiken?

Dit draadje in de gaten houden ;)

Klik

• 7 months later...
Geplaatst

Ineens zie ik op het forum voor het onderwerp een blokje staan (go to first unread).

Dat was nou precies wat ik miste op dit forum, maar nu vraag ik me af...

Heb ik er altijd overheen gekeken :blush: , of is dat nieuw?

Ik ben er in ieder geval helemaal blij mee!!!!!!!!!! :):ph34r::thumbup:

Geplaatst
Ineens zie ik op het forum voor het onderwerp een blokje staan (go to first unread).

Dat was nou precies wat ik miste op dit forum, maar nu vraag ik me af...

Heb ik er altijd overheen gekeken :blush: , of is dat nieuw?

Ik ben er in ieder geval helemaal blij mee!!!!!!!!!! :):ph34r::thumbup:

ja, nee

Geplaatst

Sorry voor het nieuwe draadje, ik had gezocht, maar in de verkeerde taal. :ph34r:

Dat ik dat draadje in dec. niet heb gezien zeg. Nou ja, ik had toen wel iets anders aan mijn hoofd.

Ik ben in ieder geval blij. :)

Geplaatst
ter info: en door te klikken op lastpost.gif ga je naar het laatste bericht.

dit knopje zie ik staan, maar waar ik dat go to first unread knopje dan moet vinden... ik kijk er vast overheen. Help?! :beerchug:

Geplaatst

Klik rechtsbovenin op Nieuwe Berichten.

Dan krijg je een overzicht van nieuwe berichten per onderwerp.

Voor ieder onderwerp waar recentelijk een nieuw bericht is geplaatst is dan een oranje vierkantje te vinden.

Edit: Als je zo alle nieuwe berichten gelezen hebt, kan je daarna op "Markeer alle forums als gelezen en ga terug naar het forum index" klikken.

Je zult dan zien dat het forum geen nieuwe berichten voor jouw account meer "ziet".

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...