paddo-officers Geplaatst 29 november 2008 Share Geplaatst 29 november 2008 November 29 by Vinnie1 (510 found) Gevonden in het jaar des heeres twee duizend en acht. En omdat een beeld meer zegt dan duizend woorden volgt hier een verslag in YouTube formaat Heeren, Bedankt groet, Vinnie1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gerrit en lenie Geplaatst 29 november 2008 Share Geplaatst 29 november 2008 Dat is zeker een aparte log. Schitterend gedaan,petje af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 29 november 2008 Share Geplaatst 29 november 2008 Fantastische log. Inderdaad hier doe ik ook mijn petje af. Toppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Attila de Hunt Geplaatst 29 november 2008 Share Geplaatst 29 november 2008 Ontroerend mooi, hieruit spreekt passie en liefde voor geocaching! Dank voor deze post, heel wat leuker dan enkele andere draadjes van vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 29 november 2008 Share Geplaatst 29 november 2008 Topper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 29 november 2008 Share Geplaatst 29 november 2008 Dit is gaaf. Helaas zijn we niet zo handig daarin, maar anders zou ik het ook zo doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinnie1 Geplaatst 29 november 2008 Share Geplaatst 29 november 2008 (bewerkt) Daar hebben die paddo's me mooi te pakken met dit draadje. Maar bedankt dat jullie het mooi vinden. 29 november 2008 bewerkt door Vinnie1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walking spirit Geplaatst 29 november 2008 Share Geplaatst 29 november 2008 Mooi zeg! Ik zal t Travel Wolf niet aan doen om naast het fotograferen ook nog te gaan filmen tijdens het cachen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
realdeal Geplaatst 29 november 2008 Share Geplaatst 29 november 2008 Dit is een echt origineel log hier kunnen we jaloers op zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast JackHoe Geplaatst 29 november 2008 Share Geplaatst 29 november 2008 Als geboren Brabander en nu ook Geocacher kan ik dit wel waarderen. Erg leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IkbenMamma Geplaatst 29 november 2008 Share Geplaatst 29 november 2008 Zo ééntje zien we voor t eerst, Mamma althans wel ! Bij het tweede brabantse liedje lekker mee zitten zingen, klonk nog vers in mijn geheugen Erg uitnodigend deze serie, ben erg nieuwsgierig geworden... bedankt voor het originele filmpje welke je bewust in elkaar hebt gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pingos Geplaatst 29 november 2008 Share Geplaatst 29 november 2008 Petje af! Een toppertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papyrus Geplaatst 30 november 2008 Share Geplaatst 30 november 2008 Mooi gedaan Vinnie1 . Het kost vast even wat tijd maar dan heb je ook wat. Origineel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nemelis Geplaatst 30 november 2008 Share Geplaatst 30 november 2008 Wauw, zeer mooie log. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 30 november 2008 Share Geplaatst 30 november 2008 Ontzettend mooi gedaan. Maarreh, ben je zo niet langer bezig met loggen dan met de cache zelf? Dit doe je toch niet ff in een paar minuutjes lijkt me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden