Spring naar bijdragen

Krijg geen bericht als er een nieuwe cache in mijn buurt uitkomt


JanTruus

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb het begin van dit draadje ook even gevolgd en zit nog met een vraag.

Kan ik meerdere cache-soorten tegelijk selecteren, zodat ik bijv. van unknown, multi's en traditionals mails van nieuw gepubliceerde caches ontvang? Zo ja, hoe doe je dit? Ik heb het nu voor unknown caches ingesteld.

Kan iemand hier een antwoord op geven? Alvast bedankt.

Brrrombeer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het begin van dit draadje ook even gevolgd en zit nog met een vraag.

Kan ik meerdere cache-soorten tegelijk selecteren, zodat ik bijv. van unknown, multi's en traditionals mails van nieuw gepubliceerde caches ontvang? Zo ja, hoe doe je dit? Ik heb het nu voor unknown caches ingesteld.

Kan iemand hier een antwoord op geven? Alvast bedankt.

Brrrombeer

Hoi Brrombeer,

Als je bij de com site naar jouw profiel gaat. Daar aan de rechterkant onder "premium features" en "set up notifications"

kun je aanklikken wat je wilt zien.

 

Succes, Ruud :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kan ik de notifications filteren op "reeds gevonden"? Ik wil alleen een notification van een cache die ik nog niet gelogd heb (kan natuurlijk alleen 'published' laten doorsturen), maar wel wil ik graag de disabled, temp unavailable, etc. notifications ontvangen. Ik heb hier nog geen optie voor gespot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kan ik de notifications filteren op "reeds gevonden"? Ik wil alleen een notification van een cache die ik nog niet gelogd heb (kan natuurlijk alleen 'published' laten doorsturen), maar wel wil ik graag de disabled, temp unavailable, etc. notifications ontvangen. Ik heb hier nog geen optie voor gespot.

Wat jij bedoelt is geen notification van een nieuwe cache (immers, die heb je inderdaad nog niet gevonden), maar een waarschuwing als er een cache gelogd, veranderd etc, wordt?

Dan moet je de cache op je watchlist zetten.

Dat kan alleen door op de betreffende cachepagina rechtsboven in het hoekje op "watch this listing" te klikken.

Greetz, Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik heb het hele topic doorgelezen (ook genoten van de off-topic berichten), maar ik heb helaas niet goed door gekregen wat ik nu moet invullen in de notifications om ervoor te zorgen dat ik een mailtje krijg waarin ik kan zien dat er nieuwe caches online zijn gekomen.

 

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het hele topic doorgelezen (ook genoten van de off-topic berichten), maar ik heb helaas niet goed door gekregen wat ik nu moet invullen in de notifications om ervoor te zorgen dat ik een mailtje krijg waarin ik kan zien dat er nieuwe caches online zijn gekomen.

 

groetjes

 

 

Edit accountdetails -->

 

Aanvinken --> Send me a weekly emailer of new caches in my area

 

 

Zie hieronder:

 

nieuwecaches.jpg

 

 

Bovenstaande is voor caches bij je in de buurt, onderstaande voor de nieuwste(van waar dan ook, zelf locatie invoeren):

 

notify.jpg

 

 

 

edit: onderstaande vergat ik er bij te plakken :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...