Spring naar bijdragen

Krijg geen bericht als er een nieuwe cache in mijn buurt uitkomt


JanTruus

Aanbevolen berichten

:angry: Misschien is het een domme vraag maar met het volgende kom ik toch niet uit.

Ik ben een Premium member en mij is verteld dat als er een nieuwe cache in mijn buurt uitkomt dat ik dan daarvan bericht krijg. Nu zijn er al verschillende nieuwe geplaatst maar ik heb nooit een berichtje hiervan gehad.

Op zich niet belangrijk natuurlijk maar ik denk als ik het plaatst dat er dan iemand is die mij een antwoord kan geven. Zo niet, dan heb ik pech gehad.

Ter verduideling: ik ben de man's part van Team Jatu.nl :mellow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je gaat naar geocaching.com

 

Rechtboven "My account"

 

Klik op "Member features"

 

Ga naar "Instant Log Notification Feature"

 

Klik op "Click here"

 

Klik op "Create a new notification"

 

Hier kun je instellen wat je precies per mail wilt ontvangen.

 

Succes!

 

Tot zo ver heeeeeeeeeeeeel hartelijk bedankt maar toch nog een vraagje.

Ik heb de weg goed bewandeld en heb alle gegevens ingevuld maar als ik "edit notification" indruk

krijg ik telkens de vraag: What is the point of origin for your subscription?

Ik zie nergens waar ik die vraag moet/kan beantwoorden.

Wat bedoelen ze met deze vraag? Mijn Engels is niet optimaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even terug te komen op mijn derde vraag:

Ik krijg zojuist op E-mail 11 bericgten van cachees. Of deze nieuw zijn kan ik nog niet zien maar dat zal wel.

Dat ik geen antwoord op die vraag moet geven is zeken niet van belang.

Iedereen heeeeeeeeeel hartelijk bedankt en ik ga hier even mee spelen. Als het toch niet verder lukt kom ik zeker er op terug. Als het na een paar dagen in orde blijkt te zijn zal ik ook een berichtje geven als antwoord voor diegene die mij geholpen hebben.

Nogmaals bedankt en ..........................tot horens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi allemaal. Ik lijk nu wel "Heintje David", die heeft ook tigx afscheid genomen.

Ik wil nog 1 keer wat zeggen. Ik had een verkeerde keuze gemaakt en nu krijg ik tientallen mailtjes van alle cachees die in de omtrek van 50mijl gevonden zijn. Heb dat intussen veranderd dus het zal wel stoppen nu. Wilde dit even kwijt.

Ik vond dit nogal een POSITIEF geluid. Dank u allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de coordinaten je home coords of evt een ander coord invoeren.

 

greetz yurrie-currie

 

Beste yurrie-curry, ik wil even zeggen dat ik dat gedaan heb maar de vraag blijft bestaan. Ik denk dat dit nu niet meer van belang is. Ik krijg intussen veel te veel e-mailtjes binnen waar ik niets aan heb. Ik had n.l. "Gevonden" aangeturft maar dit gecorrigeerd.

Bedankt voor uw reactie en misschien tot horens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eh...., waar en hoe doe ik dat dan??

 

(ook iemand die het niet heeft ingesteld)

GeoTeeth :tooth:

 

Beste GEOTEETH, dit is alleen voor "Premium Members"

Ik was ook al enkele jaren "gewoon member" maar twee maanden geleden toch maar betaald. Heb er veel plezier aan gehad in de USA.

M. v.G. Team Jatu.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een beperking (of tekortkoming) van de notifications vind ik dat je ook alle berichten krijgt van caches die je al gevonden hebt (tenzij je alleen 'published' aanvinkt). Ik wil ook weten welke caches er binnen een straal van x km van huis ineens disabled of juist weer enabled zijn, maar dan alleen als ik ze nog niet gevonden heb.

Nu met heel veel moeite een Linux mail-server opgezet, met Procmail gefilterd, dan met geo-tools de status (not/found) opgehaald, coordinaten er bij, etc, en per SMS naar mijn telefoon doorgestuurd, maar dat zou toch makkelijker moeten kunnen, zou je zeggen. Toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je eigen homecoördinaten invoeren bij jouw "my account" maakt dat de notification in ieder geval weet waar vandaan hij de x mijlen notification moet starten. Daarbij heeft het invoeren van je eigen homecoördinaten als voordeel dat je daarna bij iedere cachepagina kunt zien hoever de coördinaten bovenaan de cachepagina van de door jou ingevoerde homecoördinaten vandaan liggen, zelfs nog met een richting erbij.

 

Het invoeren van je eigen homecoördinaten hoeft geen probleem te zijn voor je privacy. Niemand kan ze zien, ook de admins van geocaching.com niet. Daarbij is het invoeren verplicht als je ooit een cache gaat verstoppen en gepubliceerd wilt hebben. Het enige wat de admins zien is x aantal mijlen van de aangevraagde cache vandaan.

 

En de notification is niet zo aan te passen dat je je eigen caches niet ziet of je de caches overslaat die je al gevonden hebt. Ik woon in het grensgebied en baal altijd van al de notifications van Duitse Caches terwijl ik daar helemaal niets van hoef of van wil weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...