Spring naar bijdragen

Krijg geen bericht als er een nieuwe cache in mijn buurt uitkomt


JanTruus

Aanbevolen berichten

<knip>

Daarbij is het invoeren verplicht als je ooit een cache gaat verstoppen en gepubliceerd wilt hebben. Het enige wat de admins zien is x aantal mijlen van de aangevraagde cache vandaan.

<knip>

Dat betekent, dat als je 3 caches aanvraagt, de admin precies weet waar je woont :crybaby::crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

<knip>

Daarbij is het invoeren verplicht als je ooit een cache gaat verstoppen en gepubliceerd wilt hebben. Het enige wat de admins zien is x aantal mijlen van de aangevraagde cache vandaan.

<knip>

Dat betekent, dat als je 3 caches aanvraagt, de admin precies weet waar je woont :crybaby::crybaby:

Die logica ontgaat me eigenlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

<knip>

Daarbij is het invoeren verplicht als je ooit een cache gaat verstoppen en gepubliceerd wilt hebben. Het enige wat de admins zien is x aantal mijlen van de aangevraagde cache vandaan.

<knip>

Dat betekent, dat als je 3 caches aanvraagt, de admin precies weet waar je woont :crybaby::crybaby:

Die logica ontgaat me eigenlijk

Met drie punten plus afstand kun je een kruispeiling doen. Dan weet je de locatie. Zo'n opdracht verwacht ik in het veld ook nog wel eens tegen te komen.

 

Dus als je denkt dat een reviewer zin en tijd heeft om die aangevraagde caches van je op te zoeken en dan ook nog de benodigde berekeningen uit te voeren, dan ...

 

Tc (Ooit wel eens beschuldigd dat ik mail zou lezen van mensen op een mailserver die ik beheerde)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

<knip>

Daarbij is het invoeren verplicht als je ooit een cache gaat verstoppen en gepubliceerd wilt hebben. Het enige wat de admins zien is x aantal mijlen van de aangevraagde cache vandaan.

<knip>

Dat betekent, dat als je 3 caches aanvraagt, de admin precies weet waar je woont :crybaby::crybaby:

Die logica ontgaat me eigenlijk

Als het waar is, dat je als reviewer je de afstand van huis naar cache weet, dan klopt het wat hij zegt. Ik denk (hoop) dat hij dit niet erg vindt.

Van mij mogen de reviewers mijn adres weten. En indien je geen zin hebt om drie circels op een kaart te tekenen, kun je mij ook om het adres vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens, er staan 2 smiley's achter. Ik hoef toch niet uit te leggen wat dat betekent :crybaby:

Neem het niet al te serieus.

 

@Kruimel: Neem drie cache van mij en maak gevarenzones (door de afstanden te gebruiken tot mijn homecoords).

Het snijpunt van de drie cirkels is mijn huis, de koffie (of soep) is altijd zo klaar. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk niet dat "de" reviewer er op zit te wachten om te weten waar iedere geocacher woont. En als ik al denk dat men eerst eens 3 caches uit moet gaan zetten en zo kruispeilingen gaat doen of anders wiskundig berekenen, om zo achter een adres te komen, dan vraag ik liever waar men woont. :crybaby:

 

Ik had de smiley's wel gezien Marc. No problemo.

 

trouwens, rechts op de cachepagina ziet de reviewer o.a. dit:

 

Malyenki2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee, mocht je ooooooiiiit willen waar ik woon, vraag dan maar gewoon. Ik zal je een ingewikkelde berekening besparen :crybaby:

 

Ziet er leuk uit, ik zie dat je nog een boel met de cache van een ander kunt doen. Mmmm, eigenlijk alles wel geloof ik. En misschien nog wel meer... :crybaby:

 

Ooooops, sorry Biertjuh, nog meer offtopic :crybaby:

bewerkt door Malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch vind ik dat wel interessant zo'n kijkje achter de schermen, Kruimel. En dan wordt ik meteen weer benieuwd naar wat de lakmoesproef is.

 

Of maak ik het nu zo off-topic dat dit de lakmoesproef voor de nieuwe moderator wordt :crybaby:

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik woon in het grensgebied en baal altijd van al de notifications van Duitse Caches terwijl ik daar helemaal niets van hoef of van wil weten.

 

En die wil ik nu net wel weer zien, ik krijg ze trouwens ook te zien

Zowel van Belgie als Nordrhein Westfalen.. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ JanTruus: Is de vraag voldoende beantwoord?

Ik geloof dat JanTruus je vraag niet begrijpt.

Ruud niet te soft zo word je nooit modje en kun je ook nooit ingrijpen. Is ook al weer zo off-topic :crybaby:

Inderdaad @rend ik word een beetje week.

Maar om jou gerust te stellen, modje word ik niet, ik ben geen meeloper en vertoon nog al recalcitrant gedrag, dat is iets waar men het nog al moeilijk mee heeft.

@ BY Angels: Ik begrijp je vraag wel, vanwege het hoge :crybaby: gehalte, draadje kan dicht!

Ruud :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruud niet te soft zo word je nooit modje en kun je ook nooit ingrijpen. Is ook al weer zo off-topic :crybaby:

Inderdaad @rend ik word een beetje week.

Maar om jou gerust te stellen, modje word ik niet, ik ben geen meeloper en vertoon nog al recalcitrant gedrag, dat is iets waar men het nog al moeilijk mee heeft.

@ BY Angels: Ik begrijp je vraag wel, vanwege het hoge :crybaby: gehalte, draadje kan dicht!

Ruud :crybaby:

 

dubbel moraal: geen motje (willen\mogen) worden

eerst heel soft en kwijlend richting iedereen posten en pas na de afwijzing als een afgewezen vrouw (het is toch bekend dat dat juist de ergste zijn) een beetje stoerepraat uiten om zich te profileren

 

en in het zelfde postje ook nog om het draadje dicht te gooien vragen, ik snap het nu echt niet meer, wie ben jij die dat denkt te moeten zeggen.

 

Echt iets voor een inwoner van Amsterdam Z.O.

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...