Spring naar bijdragen

WP's ontbreken bij uitprinten .pdf cachepagina


Team NaStE

Aanbevolen berichten

Als ik je dus goed begrijp hebben ze "simple" nu ook zo verbouwd dat er geen plaatjes worden geprint?

 

Da's ook weer niet wat ik wil. Ik wil de keuze hebben, want meestal zijn de plaatjes juist wel handig. Slechts een enkele keer gaat het niet goed.

Voor de verandering had je de keuzen

wel/geen plaatje(s)

wel/geen add.wp's

wel/geen kaartje

etc.

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat van PDF vind ik niet zo erg, maar als ik print word het bovenste gedeelte niet afgedrukt??

Ik wilde hier een nieuw onderwerp voor beginnen maar met de zoek functie vond ik deze draad.

Weet iemand hier hoe ik dit kan veranderen? Als ik de printer instel op bv 70% krijg ik er wel alles op,

maar dan is het niet meer te lezen zonder leesbril. (heb ik toch al nodig :yes: )

Ben bewieuwd of iemand dit probleem ook heeft.

bewerkt door Odaloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat van PDF vind ik niet zo erg, maar als ik print word het bovenste gedeelte niet afgedrukt??

Ik wilde hier een nieuw onderwerp voor beginnen maar met de zoek functie vond ik deze draad.

Weet iemand hier hoe ik dit kan veranderen? Als ik de printer instel op bv 70% krijg ik er wel alles op,

maar dan is het niet meer te lezen zonder leesbril. (heb ik toch al nodig :yes: )

Ben bewieuwd of iemand dit probleem ook heeft.

Ja, dat het bovenste deel met o.a. de coördinaten niet wordt afgedrukt is ook een bekend probleem. Als je de printer instelt op een lager percentage dan wordt het bovenste deel met de startcoördinaten inderdaad wel afgedrukt.

Het is ook al bij .com gemeld, maar die hebben blijkbaar nog geen oplossing gevonden. :eek:

 

De enige optie is om van te voren even via de functie 'Afdrukvoorbeeld' te kijken of alles er op staat. En zo niet, dan eventueel de afdruk verkleinen en weer kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het zowel thuis als op mijn werk (resp hp5150 en hp laserP2015) Pagina instelling staat op A4.

Ik heb ook wel eens liggend geselecteerd, ik dacht misschien is het bovenste deel te breed?, maar

dit maakte ook niets uit.

Wat ik nu net heb gedaan, ik heb het geplakt in word, kun je e.e.a. nog aanpassen, is

omslachtig natuurlijk :blink: maar het werk wel. :rolleyes:

Maar goed, we blijven proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het zowel thuis als op mijn werk (resp hp5150 en hp laserP2015) Pagina instelling staat op A4.

Ik heb ook wel eens liggend geselecteerd, ik dacht misschien is het bovenste deel te breed?, maar

dit maakte ook niets uit.

Wat ik nu net heb gedaan, ik heb het geplakt in word, kun je e.e.a. nog aanpassen, is

omslachtig natuurlijk :blink: maar het werk wel. :rolleyes:

Maar goed, we blijven proberen.

 

Misschien ben ik simpel, maar ik selecteer altijd wat ik wil printen ( hele tekstpagina) en print de selectie.

Nooit problemen.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las dat geocaching.com de pdf functie heeft weggehaald, nu kun je simple printen met 5 of 10 logs.

Ok, duidelijk! :rolleyes:

 

Voor wie niet precies weet waar deze discussie over gaat, even een schermafdrukje:

Afdrukvoorbeeld.jpg

De kop ontbreekt.

 

Ik vermoed dat dit specifieke probleem toch wel printertype-gerelateerd is, ondanks het feit dat behoorlijk veel gebruikers er last van hebben.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien ben ik simpel, maar ik selecteer altijd wat ik wil printen ( hele tekstpagina) en print de selectie.

Nooit problemen.

 

Geopatra.

Ach. zo zie je maar weer: simpel en slim gaan blijkbaar héél goed samen! :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat van PDF vind ik niet zo erg, maar als ik print word het bovenste gedeelte niet afgedrukt??

Ik wilde hier een nieuw onderwerp voor beginnen maar met de zoek functie vond ik deze draad.

Weet iemand hier hoe ik dit kan veranderen? Als ik de printer instel op bv 70% krijg ik er wel alles op,

maar dan is het niet meer te lezen zonder leesbril. (heb ik toch al nodig :blink: )

Ben bewieuwd of iemand dit probleem ook heeft.

 

 

Als wij gewoon de optie simple (no logs) kiezen, wordt het bovenste deel wel afgedrukt; maar als ik de hint er ge-decrypt bij uit wil laten printen, wordt het bovenste deel niet afgedrukt. Begrijpen we ook niets van. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie bij mijn ouders ook wel eens dat de kop ontbreekt, ik heb er zelf echter nooit last van, en we gebruiken dezelfde printer. Volgensmij komt het door de browser, met Internet Explorer gaat het wel eens mis. Met mijn Mozilla Firefox heb ik dat probleem nog nooit gehad :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...