Spring naar bijdragen

WP's ontbreken bij uitprinten .pdf cachepagina


Team NaStE

Aanbevolen berichten

Als ik bij een willekeurige multi-cache de cachepagina als pdf (premium-member functie) wil uitprinten, heb ik gemerkt dat de Additional Waypoints niet meegeprint worden!

Nu worden deze wel netjes in m'n gps gezet, maar het lijkt me toch wel makkelijk als ik deze ook op papier heb staan.

(Als ik ze uitprint met de 'simpele' (niet premium-member functie) printfunctie, dan staan ze er wel op...)

 

Is dit bewust zo gedaan?

Of is er wellicht een mogelijkheid om dit aan te passen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het grappige is juist dat ik eigenlijk liever die add. wp's niet zie. Als het goed is, staan ze immers ook al in de beschrijving en is het puur het rijtje WP's (met evt een korte beschrijving van de opdracht terplaatse) wat maker in moet vullen om het boeltje mee overgeheveld te krijgen.

 

Maar ik gebruik, eerlijk gezegd, altijd de "knop" Simple, (no logs). Daarmee komen er losse menuutjes, waarbij je de keuze hebt om die wp's te laten afdrukken of niet. Net zoals een keuze voor het kaartje, de korte en/of lange beschrijving, de hint en nog een paar andere opties.

 

Misschien dat je hiermee uit de voeten kunt, maar als je verknocht bent aan de pdf versie, kan ik je geen tip geven.

 

Spirit

 

edit; oeps, ik was zeker nog niet goed wakker, 'k zie dat jezelf ook die simple optie al ontdekt had. ;)

bewerkt door Pentagram
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De pdf versie ziet er leuk uit, maar ik merk dat er soms wel eens iets vergeten word uit te printen als de beschrijving over meerdere pagina's loopt.

 

Het probleem van de tussen waypoints vind ik...geen probleem, want het staat inderdaad ook in de tekst. En bij multi's staat lang niet altijd het waypoint in het lijstje hier ingevoerd, bv als er een letter moet worden vervangen door een waarde staat er ook niks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het grappige is juist dat ik eigenlijk liever die add. wp's niet zie. Als het goed is, staan ze immers ook al in de beschrijving en is het puur het rijtje WP's (met evt een korte beschrijving van de opdracht terplaatse) wat maker in moet vullen om het boeltje mee overgeheveld te krijgen.

 

Maar ik gebruik, eerlijk gezegd, altijd de "knop" Simple, (no logs). Daarmee komen er losse menuutjes, waarbij je de keuze hebt om die wp's te laten afdrukken of niet. Net zoals een keuze voor het kaartje, de korte en/of lange beschrijving, de hint en nog een paar andere opties.

 

Misschien dat je hiermee uit de voeten kunt, maar als je verknocht bent aan de pdf versie, kan ik je geen tip geven.

 

Spirit

 

edit; oeps, ik was zeker nog niet goed wakker, 'k zie dat jezelf ook die simple optie al ontdekt had. ;)

 

Helaas vinden steeds meer cacheplaatsers het leuk om bij een multi de waypoints en/of vragen niet in de beschrijving te zetten en alleen in de additional waypoints.

Ik heb al een paar keer ergens gestaan na het printen van een cache van ... uh waar zijn nu de vragen? Nu let ik wel beter op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik bij een willekeurige multi-cache de cachepagina als pdf (premium-member functie) wil uitprinten, heb ik gemerkt dat de Additional Waypoints niet meegeprint worden!

 

Is dit bewust zo gedaan?

Of is er wellicht een mogelijkheid om dit aan te passen???

Nee, en nee

 

De PDF optie dateert van voor de invoering van de additonal waypoints. Ondanks diverse verzoeken op het amerikaanse forum heeft men ze echter nog steeds niet toegevoegd aan de PDF.

Jammer maar helaas; we zullen het nogmaals aankaarten in t forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Bij bijv. GC1C1G3 is het ontbreken van de add wp's funest voor de hints, omdat daar aanwijzingen in staan.

 

 

 

Als ik bij een willekeurige multi-cache de cachepagina als pdf (premium-member functie) wil uitprinten, heb ik gemerkt dat de Additional Waypoints niet meegeprint worden!

 

Is dit bewust zo gedaan?

Of is er wellicht een mogelijkheid om dit aan te passen???

Nee, en nee

 

De PDF optie dateert van voor de invoering van de additonal waypoints. Ondanks diverse verzoeken op het amerikaanse forum heeft men ze echter nog steeds niet toegevoegd aan de PDF.

Jammer maar helaas; we zullen het nogmaals aankaarten in t forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is het al een hele tijd zo dat je met pdfjes een aantal dingen mist. ik zie dan ook niet de toegevoegde waarde van pdf.

 

Ik kies meestal voor "Print Simple no logs". Daar kun je de add.wp's "aan" en "uit" zetten net als plaatjes, banners en kaart.

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kies meestal voor "Pring Simple no logs". Daar kun je de add.wp's "aan" en "uit" zetten net als plaatjes, banners en kaart.

Hoe dan? (Is mij nl. nog niet opgevallen terwijl ik soms b.v. plaatjes uit wil hebben omdat er cache-pagina's zijn die er (uitgeprint) minder leesbaar door worden).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kies meestal voor "Print Simple no logs". Daar kun je de add.wp's "aan" en "uit" zetten net als plaatjes, banners en kaart.

Hoe dan? (Is mij nl. nog niet opgevallen terwijl ik soms b.v. plaatjes uit wil hebben omdat er cache-pagina's zijn die er (uitgeprint) minder leesbaar door worden).

Staat op dezelfde regel waar je kunt kiezen voor PDF. Onder Print en boven Download.

 

Suc7

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kies meestal voor "Print Simple no logs". Daar kun je de add.wp's "aan" en "uit" zetten net als plaatjes, banners en kaart.

Hoe dan? (Is mij nl. nog niet opgevallen terwijl ik soms b.v. plaatjes uit wil hebben omdat er cache-pagina's zijn die er (uitgeprint) minder leesbaar door worden).

Staat op dezelfde regel waar je kunt kiezen voor PDF. Onder Print en boven Download.

Ik zie daar dus alleen de opties Print, Driving directions en de PDF-opties: No logs, 5 logs, 10 logs staan.

 

Dus het volgende:

opties.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zijn nog met de site update bezig. je bent er wel erg snel achter. Maar het klopt. PDF print is verdwenen.

 

Het is nu:

 

PRINT:

Simple [no logs] [5 logs] [10 logs]

 

Dus... nu wel logjes te printen in normale print en daarvoor is de pdf print verdwenen. Tja, voor iemand die de logjes nooit uitprint is het dus - pdf print :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik je dus goed begrijp hebben ze "simple" nu ook zo verbouwd dat er geen plaatjes worden geprint?

 

Da's ook weer niet wat ik wil. Ik wil de keuze hebben, want meestal zijn de plaatjes juist wel handig. Slechts een enkele keer gaat het niet goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...