Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wij kregen drie weken terug een bekeuring voor te hard rijden, we waren op weg naar een cache. Nu weet ik dat je deze ook op geo caching kunt loggen. Maar hoe en waar is me onbekend. Kan iemand dit vertellen. Dan wordt het toch nog een "leuke" boete. Alvast bedankt, urban vlo.

Geplaatst
Wij kregen drie weken terug een bekeuring voor te hard rijden, we waren op weg naar een cache. Nu weet ik dat je deze ook op geo caching kunt loggen. Maar hoe en waar is me onbekend. Kan iemand dit vertellen. Dan wordt het toch nog een "leuke" boete. Alvast bedankt, urban vlo.

Ik hoop dat het niet voor een FTF was? (anders krijg je hier straks nog de volle lading over je heen waarschijnlijk ;) )

Maar om een bekeuring te loggen zou het volgens mij een locationless cache moeten zijn maar die zijn er in Nederland niet meer....

Geplaatst

Vroegâh, toen alles nog goed was, toen kon je inderdaad een cache loggen door de bekeuring in te scannen. Helaas kan dat niet meer. Grandfathered caches noemen ze dat...

Geplaatst

Wij hebben 1x een bekeuring gehad tijdens het cachen (Nee, geen goudjacht), maarja wie verwacht er nou dat er om 5 uur s'nachts een flitser aanstaat in Roermond?

Het ging om deze cache.

Geplaatst
maarja wie verwacht er nou dat er om 5 uur s'nachts een flitser aanstaat in Roermond?

tsja het zijn automaten, die staan 24 uur per dag aan. Niks geen kaboutertjes die daarbovenin klaarstaan met camera en tussendoor een dutje doen [:thumbup:]

Geplaatst (bewerkt)
maarja wie verwacht er nou dat er om 5 uur s'nachts een flitser aanstaat in Roermond?

tsja het zijn automaten, die staan 24 uur per dag aan. Niks geen kaboutertjes die daarbovenin klaarstaan met camera en tussendoor een dutje doen [:thumbup:]

Reuze makkelijk die flitsmelding op de PDA :thumbup:

bewerkt door ET4FR & CO
Geplaatst

'k Was ook een keer de l*l. Ik reed van de ene Achtkarspelencache naar de andere.

'k Reed 87 waar je 80 mocht, en ja, dat schijnt een vreselijke misdaad te zijn waar je flink voor gestraft dient te worden.

(sorry, 'k werd even een beetje cynisch)

Geplaatst
'k Was ook een keer de l*l. Ik reed van de ene Achtkarspelencache naar de andere.

'k Reed 87 waar je 80 mocht, en ja, dat schijnt een vreselijke misdaad te zijn waar je flink voor gestraft dient te worden.

(sorry, 'k werd even een beetje cynisch)

Nounounou, je weet dat je een boete kan krijgen als je te hard rijdt. Dus hou je aan de snelheid of rij zo hard als je wlt maar ga niet lopen klagen dat je een boete krijgt.

Geplaatst
Wij hebben 1x een bekeuring gehad tijdens het cachen (Nee, geen goudjacht), maarja wie verwacht er nou dat er om 5 uur s'nachts een flitser aanstaat in Roermond?

Het ging om deze cache.

In Swalmen is het een beruchte flitser, je bent niet de enige cacher die daar geflitst is. Ik ken er nog een paar. :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...