Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

En Garmin heeft weer een nieuwe versie voor de oregon x50 series met de volgende wijzigingen

Oregon x50 (WebUpdater) software version 4.00

as of October 14, 2010

--------------------------------------------------------------------------------

Change History

Changes made from version 3.90 to 4.00:

Added support for Chirp.

Fixed problem with certain custom maps.

Fixed problem with certain JPEG images.

Fixed issue with Sight 'N Go and user north reference.

---------------------------------------------------------

Chirp is een nieuw soort chip die je in een geocache kan stoppen om op je GPS het volgende waypoint te laden:

zie voor meer informatie : https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=74811 en http://www.gpsfix.net/garmin-chirp-review/

bewerkt door johanmyst
Geplaatst

En voor de X00 serie is er ook een update beschikbaar

Changes made from version 4.00 to 4.10:

Added support for Chirp™.

Fixed problem with certain custom maps.

Geplaatst

En ook het geocaching logo is verdwenen en vervangen door een schatkist.

ae5f95f2-b759-44c3-a58a-609154ff6107.jpg

Zou er een haar in de boter zitten... ?

• 2 weeks later...
Geplaatst

Sinds de nieuwe softwareupdate, eerst versie 3.90 en nu 4.00 valt mij op dat de batterijen van de GPS een stuk sneller leeg zijn. Ik gebruik nieuwe batterijen 2700mAh, gekocht bij Waypoint en nog bijna nieuw. Batterijinstelling staan allemaal goed en ook aan de instelling van de schermverlichting is niets veranderd.

Als de GPS nu een uurtje in gebruik is zijn de batterijen alweer 1/2 leeg, vanmorgen gestart met opgeladen batterijen, GPS is ongeveer 1 uur aangeweest, 1/2 leeg. Voorheen werden dezelfde batterijen gebruikt en was de levensduur minstens 6 uur.

Wie heeft dezelfde ervaringen?

Ik heb zelf dit weekeinde een nacht-cache gelopen met de nieuwe versie 4.00 ook met 2700mAh batterijen. Dit nam dus zo`n 9 uur in beslag en "hij" gaf nog geen melding dat de batterijen bijna leeg waren. Schermverlichting wel op een "laag pitje"(1/3) en steeds na 15 sec uit(uiteraard wel dikwijls geactiveerd). Nu nog 1 streepje in het groen!

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
Geplaatst

Er is weer een nieuwe beta-software versie: 4.11

Change History

Changes made from version 4.10 to 4.11:

• Updated magnetic Earth field data
  • Improved GPS performance
  • Fixed issue with track navigation sometimes not adding waypoints to the Active Route list
  • Fixed issue with MPC map labels disappearing
  • Fixed shutdown on the map page when you have a geocache dashboard active and return after pressing the geocache name
  • Problems with the software may be reported to OregonBeta@garmin.com.

GPS-software heeft met deze upgrade versie 5.00 gekregen.

• 2 weeks later...
Geplaatst

Oregon software version 4.12 Beta

http://www8.garmin.c...ils.jsp?id=4741

Changes made from version 4.11 to 4.12:

* Fixed issues with WAAAS/EGNOS

* Fixed issue with photo viewer not displaying correctly

* Fixed issue with 3D view

* Fixed issue with track navigation not adding waypoints to the Active Route list when they are exactly equal to a track point

* Problems with the software may be reported to OregonBeta@garmin.com

Geplaatst

Huh, versie 4.12 Beta???????????

Ik heb deze week Softwareversie 4.20 al geladen via de Garmin site en versie GPS software 4.52.

Hoe kan dit? en wat is het verschil tussen de ene software en de andere?

Geplaatst

Ik ben wat kort van stof geweest zie ik. Het gaat hier over de nieuwste beta software voor de Oregon X00 serie, bijvoorbeeld de Oregon 300, 400.

Geplaatst (bewerkt)

Met de oregon versies moet je een beetje opletten. De oregons met 50 aan het einde (450 en 550) hebben al een hogere software versie dan die eindigend op 00.

Voor de x50 versies is er trouwens ook een beta-versie, dacht beta 4.32.

bewerkt door johanmyst
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...