Spring naar bijdragen

Geoman!


Team Firefox

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ach, smaken verschillen. Voor elk wat wils. Sudoku’s oplossen aan de keukentafel en daarna kokertjes graaien in bloembakken kan ook heel leuk zijn. :)

 

En wees eerlijk, het gaat tenslotte om de puntjes. :thumbup: Waarom moeilijk doen als het ook gemakkelijk kan? In de tijd dat die uitslover door de modder ploetert kan ik wel honderd echte geocaches scoren! ;) En zonder dat mijn kleren na afloop in de was moeten! Laten we nu eindelijk eens accepteren dat iedereen het spelletje op zijn of haar eigen manier speelt. :thumbup:

 

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke filmpjes, het slaat echter nergens op! Alles is in scene gezet. Ik hoop niet dat er één of andere mafkees hier in Nederland zich geroepen voelt om ook zoiets op het net te plaatsen. Dat zal dan wel weer gaan onder het mom van geocaching in de media. Naar mijn bescheiden mening heeft geocaching al genoeg aandacht zonder de media.

Ruud :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar mijn bescheiden mening heeft geocaching al genoeg aandacht zonder de media.

Ruud :D

 

Sterker nog Ruud: geocaching heeft al teveel aandacht , zoals van de media ed..

En vergeet niet al die nieuwe enthousiastelingen die na het vinden van 1 cache menen hun hele familie, vriendenkring en collega's op het werk erbij te moeten betrekken. :beerchug::blush:

Oftewel: hoe lukt het om geocaching aan zijn eigen succes ten onder te laten gaan! :crybaby::crybaby:

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En vergeet niet al die nieuwe enthousiastelingen die na het vinden van 1 cache menen hun hele familie, vriendenkring en collega's op het werk erbij te moeten betrekken. :beerchug::blush:

Oftewel: hoe lukt het om geocaching aan zijn eigen succes ten onder te laten gaan! :D:crybaby:

 

Geopatra.

 

 

Scheer ze allemaal maar weer onder 1 kam...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

 

En vergeet niet al die nieuwe enthousiastelingen die na het vinden van 1 cache menen hun hele familie, vriendenkring en collega's op het werk erbij te moeten betrekken. :beerchug::blush:

Oftewel: hoe lukt het om geocaching aan zijn eigen succes ten onder te laten gaan! :D:crybaby:

 

Geopatra.

 

 

Scheer ze allemaal maar weer onder 1 kam...

 

Het is over 1 kam overigens.

Allemaal mensen die er geen enkel benul van hebben dat geocaching een stiekeme hobby is. Etc.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

 

En vergeet niet al die nieuwe enthousiastelingen die na het vinden van 1 cache menen hun hele familie, vriendenkring en collega's op het werk erbij te moeten betrekken. :beerchug::blush:

Oftewel: hoe lukt het om geocaching aan zijn eigen succes ten onder te laten gaan! :crybaby::crybaby:

 

Geopatra.

 

 

Scheer ze allemaal maar weer onder 1 kam...

 

Het is over 1 kam overigens.

Allemaal mensen die er geen enkel benul van hebben dat geocaching een stiekeme hobby is. Etc.

 

Geopatra.

 

Alle nieuwelingen?? Maar goed, ik heb helemaal geen zin om deze discussie aan te gaan, ik ga naar bed.

 

Martin. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar mijn bescheiden mening heeft geocaching al genoeg aandacht zonder de media.

Ruud :huh:

 

Sterker nog Ruud: geocaching heeft al teveel aandacht , zoals van de media ed..

En vergeet niet al die nieuwe enthousiastelingen die na het vinden van 1 cache menen hun hele familie, vriendenkring en collega's op het werk erbij te moeten betrekken. :blush::lol1:

Oftewel: hoe lukt het om geocaching aan zijn eigen succes ten onder te laten gaan! :(;)

 

Geopatra.

 

Dankzij zo'n nieuweling ben ik wel met cachen begonnen.

Maar schijnbaar mag je je hobby niet delen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar mijn bescheiden mening heeft geocaching al genoeg aandacht zonder de media.

Ruud :huh:

 

Sterker nog Ruud: geocaching heeft al teveel aandacht , zoals van de media ed..

En vergeet niet al die nieuwe enthousiastelingen die na het vinden van 1 cache menen hun hele familie, vriendenkring en collega's op het werk erbij te moeten betrekken. :blush::lol1:

Oftewel: hoe lukt het om geocaching aan zijn eigen succes ten onder te laten gaan! ;)

 

Geopatra.

 

Dankzij zo'n nieuweling ben ik wel met cachen begonnen.

Maar schijnbaar mag je je hobby niet delen.....

:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom moet 't hier toch allemaal stiekem? Ik snap best dat het in Nederland bijzonder druk is op veel plaatsen en dat je het voorzichtig aan moet doen.

Maar toch heel anders dan in de VS, waar dit -geocaching dus-, als een familie-activiteit wordt gezien. Zeker ook als je op het amerikaanse forum eea in de gaten houdt.

 

Hou toch 's op met alles afkraken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle nieuwelingen?? Maar goed, ik heb helemaal geen zin om deze discussie aan te gaan, ik ga naar bed.

 

Martin. :crybaby:

 

Het gaat over de manier waarop je iets leest.....(of schrijft....)

 

Jij leest: 'alle nieuwelingen'

 

Geopatra bedoelt: 'alle nieuwelingen die..... etc.....' m.a.w.

 

Alle nieuwelingen die dat niet doen worden dus niet bedoeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...