MacDD Geplaatst 5 september 2008 Auteur Share Geplaatst 5 september 2008 Dan moet je eens gaan kijken op www.waymarking.com Is niet wat ik bedoel, gaat niet om de combinatie Het stopt dus idd, ging me echt om de travelcache (zo had ik hem in mijn gedachten ook al genoemd) en die hebben bestaan. Dat pieterpad ding is precies wat ik bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Veldvors Geplaatst 5 september 2008 Share Geplaatst 5 september 2008 Nederland had/heeft zo'n cache (of meer?) die langs het Pieterpad reisde. Ik weet niet of die nog actief is. Maar zoals gezegd. De regels zijn destijds aangepast en deze mogen dus niet meer. Nog een zelfde soort, maar een ander pad; Hanzestedepad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 5 september 2008 Auteur Share Geplaatst 5 september 2008 Even voor de duidelijkheid, die soorten hanzestadcache of peterpadcache mogen niet meer worden uitgezet/ Dus opnieuw worden gemaakt, bijv. Stvensontrail cache? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IkbenMamma Geplaatst 5 september 2008 Share Geplaatst 5 september 2008 (bewerkt) Je hebt ook nog zoiets als de Kiekeboe cache (GCF0FB). Deze wordt telkens (door de CACHELEGGER) verplaatst, mag dan een tijdje gelogd worden, door maakt niet uit hoeveel cachers, en dan wordt ie weer verplaatst. Leuk aan deze cache is dat je hem TELKENS als ie verplaatst is, WEER mag loggen ! Kiekeboe is a travelling ammobox. You can hunt and log the box each time it has found a new place. Edit ; (door de CACHELEGGER) 5 september 2008 bewerkt door IkbenMamma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 5 september 2008 Auteur Share Geplaatst 5 september 2008 (bewerkt) Dat is het! Dat wil ik! 5 september 2008 bewerkt door maartenhd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
speurvuur Geplaatst 5 september 2008 Share Geplaatst 5 september 2008 Dat is het! Dat wil ik! Dan is de oplossing voor jouw als volgt: Zoek en vind de Kiekeboe cache en verstop hem op de plek waar je het in je startpost over had en ..... tadaaaa.... mission accomplished (op de legale manier nog wel!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 5 september 2008 Auteur Share Geplaatst 5 september 2008 Beter; ik ga er zelf zo een maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TuuronTour Geplaatst 5 september 2008 Share Geplaatst 5 september 2008 Beter; ik ga er zelf zo een maken. Kan niet. Oude moving caches (kiekeboe is idd goed voorbeeld daarvan) mogen blijven bestaan, maar nieuwe mogen niet meer gemaakt worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 5 september 2008 Share Geplaatst 5 september 2008 Luisteren en lezen is soms moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IkbenMamma Geplaatst 5 september 2008 Share Geplaatst 5 september 2008 Dat is het! Dat wil ik! Dan is de oplossing voor jouw als volgt: Zoek en vind de Kiekeboe cache en verstop hem op de plek waar je het in je startpost over had en ..... tadaaaa.... mission accomplished (op de legale manier nog wel!) Idd. luisteren en LEZEN is soms moeilijk ... Je kunt de Kiekeboe cache niet ZELF verplaatsen, dit doet de owner Plop zo om de zoveel tijd blijkbaar ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 5 september 2008 Share Geplaatst 5 september 2008 Je kunt de Kiekeboe cache niet ZELF verplaatsen, dit doet de owner Plop zo om de zoveel tijd blijkbaar ! Je kunt de cache wel verplaatsen, maar dat vindt Plop niet leuk denk ik. Tip: niet doen. Je kunt de coordinaten en de cachepagina zelf niet wijzigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IkbenMamma Geplaatst 5 september 2008 Share Geplaatst 5 september 2008 Je kunt de Kiekeboe cache niet ZELF verplaatsen, dit doet de owner Plop zo om de zoveel tijd blijkbaar ! Je kunt de cache wel verplaatsen, maar dat vindt Plop niet leuk denk ik. Tip: niet doen. Je kunt de coordinaten en de cachepagina zelf niet wijzigen. Haha, BFM, lolbroek je KUNT hem idd wel zelf verplaatsen, net als alle andere caches op deze aardbol, maar dat is in dit geval niet de bedoeling... IBM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Veldvors Geplaatst 5 september 2008 Share Geplaatst 5 september 2008 Je kunt de cache wel verplaatsen, maar dat vindt Plop niet leuk denk ik. Tip: niet doen. Lol...krijgt de cache een paar extra moeilijkheidssterren...maar dan omdat de legger hem zelf niet meer kan vinden hehehe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob228 Geplaatst 5 september 2008 Share Geplaatst 5 september 2008 Geeft weer een nieuw soort cacher: de eigen-cache zoeker kan de eigenaar ook zijn eigen cache loggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 5 september 2008 Auteur Share Geplaatst 5 september 2008 Oke, oke, dan is dit het dus ook niet en stopt het wel. Toch wel erg jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden