Spring naar bijdragen

1 miljoen caches


jowi

Aanbevolen berichten

Ooit was er een tijd dat 640k geheugen genoeg was voor je PC. maar dat is al lang geschiedenis.

Zo was er ook een tijd dat 65365 caches v$oldoende was voor de hele wereld, maar met de huidige 5 cijferige codes kunnen we vooruit tot 28.218.031 caches.

 

Inmiddels zullen we dan ook, volgens mij ergens in september, het mee gaan maken dat de 1.000.000ste cache pagina aangemaakt wordt.

 

Mijn kristallen bol houdt het op 22 september 2008, wie weet het beter ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ok, leuk maar is elke mogelijk ook benut en ligt er een cache? Ik heb drie cachepagina's al tijden in de maak (tijd..tijd..tijd) Als ik die activeer staan ze bij Kruimel direct bovenaan... :rolleyes:

 

Zo zullen er wel meer cachepagina's her en der in de wacht staan of bij niet meer actieve leden blijven ze tot in de eeuwigheid "hangen"

 

Kun je ergens statistieken zien van het aantal wereldwijd actieve of gepubliceerde caches?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, leuk maar is elke mogelijk ook benut en ligt er een cache? Ik heb drie cachepagina's al tijden in de maak (tijd..tijd..tijd) Als ik die activeer staan ze bij Kruimel direct bovenaan... :rolleyes:

Dat is natuurlijk niet te achterhalen met al die archived en retracted caches en dat varieert van dag tot dag.

Dan zitten we ook nog het verschil tussen aanmaken en beschikbaar komen.

Ik gebruik dus gewoon de doorlopende teller, maar dat doet gc.com ook: zie deze cache (nr 100.000):

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCH4VQ

bewerkt door jowi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk 12 september, omdat mijn yi jing programma dat aangeeft, de aardlijnen in conjunctie staan, mijn grote teen linksom kriebelt, de zwaluwen wat lager vlieger ( dit kan ook door weersverandering veroorzaakt worden. vliegjes enzo ) en omdat 12 een mooi getal is. Hoe ik dat weet? Simpel; mijn glazen bol werd spontaan vierkant toen ik die vraag stelde en ik me dus moest behelpen met alternatieve middelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...