Spring naar bijdragen

Is een micro na een multi not done?


Venniper Cache-zoekers

Aanbevolen berichten

Aan het eind van een leuke wandeling een micro moeten zoeken is niet erg als de wandeling maar niet te lang was en de micro niet gruwelijk moeilijk verstopt is. :no:

Onze kinderen vinden dit in het geheel niet erg, mede doordat ze weten dat er doorgaans niet al te veel te ruilen valt.

Meestal is het zo dat we ze om de beurt als eerste laten zoeken en dat het dan dus belangrijker is dat er ook iets gevonden wordt. Ook als dat dan na een de wandeling een micro is.

Zou er idd niet te veel bekendheid aan geven. Stiekum is het devies! :P

Bij mij is er om die reden ook als eens een cache een tijd off line geweest doordat een paar kinderen deze gevonden hadden en dit blijkbaar doorverteld hadden... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je moet het natuurlijk zo doen als jijzelf het leuk vind. Vragen hoe anderen het willen geeft zoveel verschillende reacties, dat je evenver bent als voorheen.

Daar wordt je niets wijzer van!

 

TIP: doe de micro in een potje => Carottepot => dan heb je een small, waar nog ruimte is voor kleine goodies cq. coins en TB's: gulden middenweg ?!

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet het natuurlijk zo doen als jijzelf het leuk vind. Vragen hoe anderen het willen geeft zoveel verschillende reacties, dat je evenver bent als voorheen.

Daar wordt je niets wijzer van!

 

TIP: doe de micro in een potje => Carottepot => dan heb je een small, waar nog ruimte is voor kleine goodies cq. coins en TB's: gulden middenweg ?!

 

Geopatra.

Dat heb ik het laatste half jaar inderdaad al een aantal keren gebruikt. Ook erg handig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het idee vd carotte-pot is goed, maar in de praktijk vind ik hem niet zo goed. :blush:

 

Slim om de logrol dubbel waterdicht te verbergen en ook om weinig ruimte over te laten voor troep. :thumbup:

 

Maar ik zou dan kiezen voor de GeoVlinder-bus (de plastic variant) bijvoorbeeld zo'n roze bus met schroefdop, van schoonmaakmiddel met zuurstof. Of gewoon een plastic bakje met deksel, dat gewoon niet zo groot is dat er troep in kan. :D

 

Dan heb je de voordelen van de carotte-pot, maar niet de nadelen. Wij hebben namelijk al meerdere keren zo'n Carotte-pot kapot aangetroffen en scherven zijn niet zo natuurvriendelijk. Ook bij een vervangen pot, lagen de scherven vd oude er eens naast.

 

Glasscherven zijn natuurlijk gevaarlijk voor de dieren, maar ook met het oog op bosbranden. :D

 

Maar je kan naast iets wat al bestaat, natuurlijk ook iets nieuws bedenken. Bijvoorbeeld een koker, waar alleen coins in passen???

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil niet zeggen dat een micro na een multi Not done is...

 

Natuurlijk is het leuk om aan het eind een mooie, grote box aan te treffen, maar niet altijd leent de locatie er toe. Met andere woorden: de cachesize is soms ook ondergeschikt aan de locatie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt!

 

Natuurlijk is het onze keuze maar jullie geven wel ideeën waar ik zelf niet zo aan denk. Het is niet zo simpel dat ik een andere locatie kan nemen, probleem is dat ik het zelf altijd wel kan waarderen dat de stash in de buurt van het beginpunt/parkeerplaats ligt, zeker met kinderen dus dat werkt al mee. Ook heb ik veel betere locaties op het oog waar ook wel een groter kistje kan maar probleem is dan weer dat de plek te gevaarlijk is voor kinderen (verkeer).

 

Ander probleem is de jonge aanplant/boompjes waardoor er weinig te verstoppen valt en ook ben ik bang dat er teveel geschoffeld wordt nog :D en de schoffelaars zie ik nog geen briefjes lezen en netjes de spullen weer terug leggen.

 

We denken verder, bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Je kan ook eens denken aan een zelf geknutseld object, wat vervolgens een small of een regular bevat.

 

om eens een voorbeeld te noemen, er zijn plenty vogelhuisjes welke als cache verstopplaats dienen...

 

hierdoor kan je op een veilige plek toch een grotere cache plaatsen..

 

groet

 

Draghkar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou een zuurkoolvat ingraven of een 208 liter vat ergens neerzetten,omdat die zo groot is kijk je meestal overheen. :hug:

:beerchug:

 

Friekje jij kijkt zo als altijd overal over heen :ph34r:;);) .Wanneer komt JOU eerste trouwens????

 

Maar om even terug te komen op het onderwerp: Je ziet het toch boven aan de pagina?En ja ik vind een doosje of een kist ook leuker dan een micro na het eind van een multi.Maar als het een multi van een paar 100 meter betreft kan het weer wel(want dan vind ik het weer geen multi)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...