Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ook hier geen enkel probleem.

Ik zou de opgave netjes zo staan laten.

Voor de cacher waarvoor dit wel een probleem is kan het de manier zijn zich ietsje meer in coordinaten te verdiepen en ietsje minder blind op de techniek af te gaan.

De elders voorgestelde (soms zelfs niet helemaal correcte) wijzigingen leiden slechts tot nog minder begrip voor de betekenis achter de getallen.

My 2 cents, greetz Bloodwoosj

Geplaatst

als y en z kleiner zijn dan 10 kan ik me voorstellen dat het problemen gaat geven >want 0.0y als y is 1 >> bedoel je dan 0.001 of 0.01(0)

verder kan ik er ook geen onduidelijkheid in vinden. t lijkt me duidelijk dat het simpel is.

alhoewel: lezen vinden heeeeel veel mensen lastig!

Geplaatst

De opdracht zou wat duidelijker genoteerd kunnen worden (zoals Geopatra al opmerkte), maar een beetje ervaren cacher moet er wel uit kunnen komen.

Geplaatst
De opdracht zou wat duidelijker genoteerd kunnen worden (zoals Geopatra al opmerkte), maar een beetje ervaren cacher moet er wel uit kunnen komen.

Onduidelijk is het niet voor wie weet wat coördinaten zijn. De notatie is eveneens correct.

Dat het voor sommigen onduidelijk lijkt/blijft heeft m.i. niets met ervaring te maken en alles met inzicht.

Greetz, Bloodwoosj

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...