Spring naar bijdragen

Wiëerters Echte


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Vandaag on-line gegaan de eerste stadscache van Weert: GC1CCCG.

De jacht op de FTF, STF en de TTF kan beginnen!!!!!!!!

Veel plezier, Tommy Walkers. :)

 

Als je toch in de buurt bent, kun je ook nog STF of TTF scoren voor

Le Projet de Dorplein

 

Dan krijgen we het nog druk hier in de regio.

 

P.S. Jammer dat de stadscache weer met een puzzel moet beginnen. Schrikt sommige mensen af. Zou hem zelf nooit snel gaan doen in ieder geval, maar is nu helaas toch een van de nearest :). En heb je de puzzel echt nodig ...?

bewerkt door madman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn hemel... als iedereen een draadje opent om reclame te maken voor zijn nieuwe cache, dan wordt het hier wel een drukte van belang. Daarnaast kijken FTFhunters echt niet op het forum of er iets te halen valt, daar zijn wel snellere maniertjes voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn hemel... als iedereen een draadje opent om reclame te maken voor zijn nieuwe cache, dan wordt het hier wel een drukte van belang. Daarnaast kijken FTFhunters echt niet op het forum of er iets te halen valt, daar zijn wel snellere maniertjes voor.

Is dat zo ? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag on-line gegaan de eerste stadscache van Weert: GC1CCCG.

De jacht op de FTF, STF en de TTF kan beginnen!!!!!!!!

Veel plezier, Tommy Walkers. :)

 

Als je toch in de buurt bent, kun je ook nog STF of TTF scoren voor

Le Projet de Dorplein

 

Dan krijgen we het nog druk hier in de regio.

 

P.S. Jammer dat de stadscache weer met een puzzel moet beginnen. Schrikt sommige mensen af. Zou hem zelf nooit snel gaan doen in ieder geval, maar is nu helaas toch een van de nearest :). En heb je de puzzel echt nodig ...?

 

 

Dat vinden wij nou juist de leukste caches : Puzzel oplossen ! Leuker dan de oprapertjes, maar zoals al vaker gezegt is: ieder z'n eigen.

 

Jammer dat wij in Drenthe wonen anders had ik een poging gedaan, want hij lijkt me erg leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn hemel... als iedereen een draadje opent om reclame te maken voor zijn nieuwe cache, dan wordt het hier wel een drukte van belang. Daarnaast kijken FTFhunters echt niet op het forum of er iets te halen valt, daar zijn wel snellere maniertjes voor.

Is dat zo ? :)

 

Ja hoor, dat is zo :) Zoals al geschreven, de cache is gisteren al online gekomen. Iedere premiummember van geocaching.com, kan, als hij zich er op geabonneerd heeft, van alle caches in de omgeving, tot een straal van 80 kilometer, een automatsisch verzondern emailtje krijgen met logjes van een cache/ Dus ook het online komen van een nieuwe cache. en dat mailtje komt maar een fractie van een seconde later bij iedereen binnen dan dat de cache online is gekomen. En als je zoekt op nieuwe caches zie je ze ook altijd direct.

 

Het lijkt me zeer zeker niet gewenst dat men hun eigen caches hier gaat vermelden als ze online zijn gekomen, puur om reklame te maken voor hun eigen caches. Als iedereen dat vanaf het begin had gedaan, hadden we nu ruim 8000 extra topics gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

SORRY!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Laten we het er maar op houden dat wij als makers gewoon enthousiast zijn over onze eerste eigen gemaakte cache. Aan de reacties te lezen waarschijnlijk iet te enthousiast.

Bij een volgende zullen we hem niet meer op het forum plaatsen.

 

En wat de puzzel betreft, dat is een kwestie van smaak.

Wij vinden het zelf altijd erg leuk om wat puzzelwerk te verrichten. Dat maakt geocachen nou juist extra leuk. Maar dat is een peroonlijke mening. Je bent gelukkig vrij om een cache wel of niet te lopen.

 

Hier laten we het bij.

Groetjes Tommy's on Cloggs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry is echt niet nodig :thumbup:

 

Ook ik ben altijd enthousiast als ik een nieuwe cache heb gelegd en erg benieuwd naar reacties. Maar die komen vanzelf wel in de logs.

 

En je hebt helemaal gelijk als je een puzzel in je cache wilt verwerken, want het is jouw cache. En inderdaad, als je niet van puzzels houdt, dan doe je hem niet.

 

Happy caching.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...