Xaa Geplaatst 22 mei 2008 Share Geplaatst 22 mei 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 23 mei 2008 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
langzaam Geplaatst 23 mei 2008 Share Geplaatst 23 mei 2008 Toppie Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 11 oktober 2008 Share Geplaatst 11 oktober 2008 Op dit moment al een paar dagen niet volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RvU Geplaatst 11 oktober 2008 Share Geplaatst 11 oktober 2008 Het was mij ook weer opgevallen ja. Maar dit zal ongetwijfeld weer goed komen binnenkort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 11 oktober 2008 Share Geplaatst 11 oktober 2008 Mij was ook al iets opgevallen, volgens mij loopt het inlezen van logjes ook nog niet zoals het hoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
langzaam Geplaatst 11 oktober 2008 Share Geplaatst 11 oktober 2008 (bewerkt) Er is inderdaad een flinke vertraging bij het inlezen van de logs. Had er vanmiddag om een uur of twee 1log gemaakt die staat nog steeds te wachten. Is wel lastig want ik kan nu de beloofde geo d'or nog steeds niet uitdelen. Maar het zal vast allemaal wel weer goed komen. 11 oktober 2008 bewerkt door langzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putput2 Geplaatst 11 oktober 2008 Share Geplaatst 11 oktober 2008 Gisteren al een ticket aangemaakt hierover, maar wie dit gaat verwerken? We wachten maar gewoon af.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 Inlezen caches ligt al dagen lang stil Kaarten kloppen niet meer, Geo d'Ors kun je niet toekennen, je statistieken zijn niet meer actueel. Allerlei ongemak dus. Het duurt deze keer wel erg lang, zowel het herstel als een reactie hierop vanuit gc.nl Hoe staat het ervoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 (bewerkt) Geen idee hoe het er voor staat, maar dit duurt wel erg lang. Zelfs het inlezen van logs werkt maar half. Lijkt mij erg sterk dat er dit weekend maar zo weinig caches bezocht en gelogd zijn. Maak nu maar gebruik van de .com site, daar werkt het wel. 13 oktober 2008 bewerkt door Remunj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
langzaam Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 Heb vanmiddag een ticket aangemaakt, laatste verdwenen stippen zijn van 4 oktober. Alles van na 4 oktober staat er nog van mij. Bij mijn weten zou er in ieder geval 1x per week een volledige update plaatsvinden. Hopelijk komt het deze week goed. Lastig is het wel maar het blijft uiteraard vrijwilligerswerk. Ticket is er Forum heeft melding gemaakt dus het zou in ieder geval onder de aandacht moeten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 Ticket is er Forum heeft melding gemaakt dus het zou in ieder geval onder de aandacht moeten zijn. Ticket heb ik dagen geleden ook al aangemaakt, ook daar geen reactie op. Dus die aandacht of ff een berichtje zou wel op zijn plaats zijn lijkt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
langzaam Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 Dus die aandacht of ff een berichtje zou wel op zijn plaats zijn lijkt mij. Ben dat uiteraard helemaal met je eens, het zou wel zo netjes zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 Dat gelogde cache's wat later komen is niet zo erg, maar nu ben ik ook al een geplaatste kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 Nou dan maar even een reactie van een moderator: op dit moment ligt dat inderdaad stil. Op dit moment is er niemand die zich er mee bemoeit: de persoon die het heeft uitgevoerd, is er mee gestopt en men is aan beraden hoe men dit gaat oplossen. Het heeft dus aandacht, het kan wel even duren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden