GeoVlinder Geplaatst 19 juni 2008 Geplaatst 19 juni 2008 Hier mijn voorkeur op Dit is toch wel een plaatje, eerlijk gezegd.... Zie post #1: Inzenden kan tot 15 juni, dan zullen we gaan stemmen. Plaats AUB alleen nuttige berichten in dit topic. Dus niet "Die en die is mooi" en "Ik wil er wel 5 hebben, waar kan ik bestellen". Al het andere is natuurlijk van harte welkom. Brain stormen over thema's kan in dit topic. Na het stemmen zal KarelKraak over de productie gaan.
Team Van Stoffelen Geplaatst 19 juni 2008 Geplaatst 19 juni 2008 (bewerkt) Inzenden kan tot 15 juni, dan zullen we gaan stemmen. Plaats AUB alleen nuttige berichten in dit topic. Dus niet "Die en die is mooi" en "Ik wil er wel 5 hebben, waar kan ik bestellen". Al het andere is natuurlijk van harte welkom. Brain stormen over thema's kan in dit topic. Na het stemmen zal KarelKraak over de productie gaan. Tja, ik heb nog nooit munten 'ontworpen'. Dank zij die niet-nuttige 'die is mooi' berichten ben ik bezig gegaan met het ontwerpen van bijvooebeeld de tweede, Willem van Oranje, munt. Die was er zonder de reacties niet gekomen. Niet nuttig is dus heel erg relatief. Maar goed, het is jouw draadje, maar het zou toch echt wel zonde zijn als er een apart draadje 'laten we praten en meedenken over ingezonden muntontwerpen' zou moeten komen. Tenslotte staan alle ontwerpen ook gerangschikt op je aparte site en dient in dat opzicht hetzelfde doel als dit draadje. 19 juni 2008 bewerkt door Team Van Stoffelen
smeule Geplaatst 19 juni 2008 Auteur Geplaatst 19 juni 2008 Mee denken over een coin is wat anders dan aangeven welke je mooi vindt. Overigens was het Geovlinder die mijn bericht in quoten. Nu weer ontopic.
delta123 Geplaatst 19 juni 2008 Geplaatst 19 juni 2008 (bewerkt) Plaats AUB alleen nuttige berichten in dit topic. Dus niet "Die en die is mooi" en "Ik wil er wel 5 hebben, waar kan ik bestellen". Al het andere is natuurlijk van harte welkom. Brain stormen over thema's kan in dit topic. edit:sorry smeule 19 juni 2008 bewerkt door delta123
Team Van Stoffelen Geplaatst 19 juni 2008 Geplaatst 19 juni 2008 (bewerkt) Deze is wel heel on topic (maar wel een beetje tegen mijn eerder opmerking over 'het hierbij laten' in: UPDATE 20 juni: Dit ontwerp doet niet mee met de ontwerpwedstrijd. 20 juni 2008 bewerkt door Team Van Stoffelen
Woven Geplaatst 19 juni 2008 Geplaatst 19 juni 2008 Prachtige ontwerpen maken jullie. Knap hoor. Ook ons jongste teamlid die ontwerpen heeft ingestuurd kijkt vol bewondering en wil hier wat van leren voor de volgende ontwerpwedstrijd Ik schat alleen in dat stemmen hier nog geen zin heeft en dat er een stemitem wordt geopend als het zover is...
De Roode Loper Geplaatst 19 juni 2008 Geplaatst 19 juni 2008 Deze is wel heel on topic (maar wel een beetje tegen mijn eerder opmerking over 'het hierbij laten' in: Als opbouwende kritiek: Een peilschaal zoals prof. X het voorstelde, waarbij ook duidelijk de 0 (nul) te zien ios om het beneden NAP gevoel weer te geven. Voor de rest hulde.
Ilonka1980 Geplaatst 19 juni 2008 Geplaatst 19 juni 2008 ook mooi. Je gaat lekker Van Stoffelen Maar zoals al eerder aangegeven wederom iets van Zeeland (2005 had immers de Deltawerken). Maar: goed bezig!
Team Van Stoffelen Geplaatst 19 juni 2008 Geplaatst 19 juni 2008 ook mooi. Je gaat lekker Van Stoffelen Maar zoals al eerder aangegeven wederom iets van Zeeland (2005 had immers de Deltawerken). Maar: goed bezig! Ik ben niet speciaal op zoek gegaan naar Zeelanderige onderwerpen, maar naar waterige onderwerpen, zoals die eerder in dit draadje naar voren komen. Verder is het een kwestie van tegen iets moois aanlopen en het weten te combineren. Blijkbaar is er iets in mijn hoofd Zeeland blijf combineren met de strijd van heel/half Nederland tegen het water. Het is niet anders en ligt geheel aan mij (en aan mijn oma bij wie ik altijd zee gefascineerd het boek 'De Ramp' heb bekeken. Overigens heeft het plaatje van mijn laatste ontwerpje niets met de watersnoodramp van 1953 te maken, maar met het onderwaterzetten van Walcheren van 1944 tot 1946. Niet dat dat nu relevant is voor het ontwerp. Heel veel afbeeldingen zijn een kwestie van combineren en hergebruik. Eigenlijk is het een beetje van dit en een beetje van dat, een beetje van zus en een beetje zo. Een beetje hier en een beetje van daar en hopelijk komt het dan weer piekfijn voor elkaar...
Wij Drie Geplaatst 19 juni 2008 Geplaatst 19 juni 2008 Oja, doe mij er maar vijf... tot cache, team Wij Drie 8)
Captain Zulu Geplaatst 19 juni 2008 Geplaatst 19 juni 2008 Ik ben erg onder de indruk van de ontwerpvaardigheid van verschillende inzenders. Maar wat mij betreft spant Team Van Stoffelen toch echt de kroon! Ik vind elk ontwerp gewoon een absolute topper! Dat wordt nog moeilijk kiezen als we gaan stemmen. Wanneer kunnen we het stemhokje in?
De Roode Loper Geplaatst 19 juni 2008 Geplaatst 19 juni 2008 Wanneer kunnen we het stemhokje in? Inzendingen kunnen t/m zondag a.s. (als ik het goed heb). Dus stemmen vanaf maandag a.s. ?
Team Van Stoffelen Geplaatst 21 juni 2008 Geplaatst 21 juni 2008 Bij deze nog een nieuwe variatie op een thema. Nu is de voorzijde van de coin dezelfde voorzijde als de oude 'zeelandse' coin. Er zit dus geen ring met tekst om heen. Dit alles onder het motto: more is less. De achterzijde van de coin bevat nu de tekst en verdere verwijzingen naar NAP, peilschaal en het Luctor et Emergo. De kaart van Nederland staat ook op de achterzijde, alleen moet er nog een (ontwerp)technische oplossing bedacht worden om het hoogteverschil aan te geven (en met echt hoogteverschil zou dat het mooiste zijn).
Team Professor X Geplaatst 22 juni 2008 Geplaatst 22 juni 2008 Bij deze nog een nieuwe variatie op een thema. Nu is de voorzijde van de coin dezelfde voorzijde als de oude 'zeelandse' coin. Er zit dus geen ring met tekst om heen. Dit alles onder het motto: more is less. De achterzijde van de coin bevat nu de tekst en verdere verwijzingen naar NAP, peilschaal en het Luctor et Emergo. De kaart van Nederland staat ook op de achterzijde, alleen moet er nog een (ontwerp)technische oplossing bedacht worden om het hoogteverschil aan te geven (en met echt hoogteverschil zou dat het mooiste zijn). Niets meer aan doen
Twin Peaks Geplaatst 22 juni 2008 Geplaatst 22 juni 2008 Bij deze nog een nieuwe variatie op een thema. Nu is de voorzijde van de coin dezelfde voorzijde als de oude 'zeelandse' coin. Er zit dus geen ring met tekst om heen. Dit alles onder het motto: more is less. De achterzijde van de coin bevat nu de tekst en verdere verwijzingen naar NAP, peilschaal en het Luctor et Emergo. De kaart van Nederland staat ook op de achterzijde, alleen moet er nog een (ontwerp)technische oplossing bedacht worden om het hoogteverschil aan te geven (en met echt hoogteverschil zou dat het mooiste zijn). Niets meer aan doen Lijkt me vreselijk mooi in tin (pewter)
Aanbevolen berichten